---Elias--- Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Aangezien mij vorig bericht 24u gelden is, telt dit niet als dubbelpost . Er is weer een nieuwe filmpje opgedoken, dit keer ''Look And Feel'', ik zou zeggen look and post. En ja 2:47 is gruwelijk. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Mooi filmpje kan niet wachten en bedankt dat je ze post hier. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Ik vind het nog een beetje onrealistisch. Hij staat op 5 meter afstand van de tegenstander, en de tegenstander raakt hem ook nog niet. Ze maken iedereen nu wel bang met : ''Je redt het alleen met long-range shooting'', maar dat vraag ik me nog af. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 het hangt ook van de spelers af, je hebt nu eenmaal spelers die een minder tactische aanpak willen doen, daar kan al het realisme in het spel weinig aan veranderen. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Er is bijna nog nooit een sniper gameplay filmpje geweest. En aangezien snipers één van de belangrijkste wapens zijn in Operation Flashpoint 2: Dragon Rising hebben ze nu een een sniper montage gemaakt. Je ziet inderdaad iedere keer als er iemand geraakt wordt een rode X, dit is alleen in Normal mode en niet in Hardcore. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik hoop dat het aan de wind ligt in dat filmpje, anders zitten ze goed fout. Hij richt ongeveer 1 meter boven een enemy, en raakt. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik hoop dat het aan de wind ligt in dat filmpje, anders zitten ze goed fout. Hij richt ongeveer 1 meter boven een enemy, en raakt. Dat hoort zo het 1e streepje is bijv 100 m dus als hij ongeveer 100 m van je staat gebruik je het 1e streepje. Reageren
Ophion Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Wow @ dat sniper gameplay. Dit is echt een hele vette game en die komt zeker bij mijn collectie! Reageren
lexus123 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik hoop dat het aan de wind ligt in dat filmpje, anders zitten ze goed fout. Hij richt ongeveer 1 meter boven een enemy, en raakt. Kogels dalen, lieve schat Die dingen kunnen niet eeuwig rechtdoor vlieg net zolang totdat ze iets raken. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik hoop dat het aan de wind ligt in dat filmpje, anders zitten ze goed fout. Hij richt ongeveer 1 meter boven een enemy, en raakt. Kogels dalen, lieve schat Die dingen kunnen niet eeuwig rechtdoor vlieg net zolang totdat ze iets raken. Juist jij snapt het Reageren
---Elias--- Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Hier even een afbeelding voor alle duidelijkheid: De M82A1 (Van dat filmpje) (1st)Red = 0-100m (2nd)Dark Blue = 200m (3rd)Green = 300m (4th)Yellow = 400m (5th)Orange = 500m (6th)Purple = 600m Reageren
arjan123nl Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Hier even een afbeelding voor alle duidelijkheid:De M82A1 (Van dat filmpje) (1st)Red = 0-100m (2nd)Dark Blue = 200m (3rd)Green = 300m (4th)Yellow = 400m (5th)Orange = 500m (6th)Purple = 600m Die stond ook op opf2 forum Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 damn, 9 van de 10 vijanden zag ik niet in dat sniper filmpje XD Maar hij komt er zeker bij! helaas dat ik nu even geen geld heb Reageren
---Elias--- Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Is this for real? The AI actually get freaked and wimper??? Shellshocked...??if so... Cool They do indeed get frightened and whimper/cry on occasion It's in Mandarin though so I don't know what the AI says when this happens Is dit een game met wenende vijanden en die emoties hebben? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.