Jump to content

Operation Flashpoint 2 : Dragon Rising

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien mij vorig bericht 24u gelden is, telt dit niet als dubbelpost :7.

Er is weer een nieuwe filmpje opgedoken, dit keer ''Look And Feel'', ik zou zeggen look and post.

En ja 2:47 is gruwelijk.

• Reacties 168
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ---Elias---

23

• .Stan

23

• lexus123

15

• Visser23

11

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik vind het nog een beetje onrealistisch. Hij staat op 5 meter afstand van de tegenstander, en de tegenstander raakt hem ook nog niet. Ze maken iedereen nu wel bang met : ''Je redt het alleen met long-range shooting'', maar dat vraag ik me nog af.

Geplaatst:

het hangt ook van de spelers af, je hebt nu eenmaal spelers die een minder tactische aanpak willen doen, daar kan al het realisme in het spel weinig aan veranderen.

Geplaatst:

Er is bijna nog nooit een sniper gameplay filmpje geweest.

En aangezien snipers één van de belangrijkste wapens zijn in Operation Flashpoint 2: Dragon Rising hebben ze nu een een sniper montage gemaakt.

Je ziet inderdaad iedere keer als er iemand geraakt wordt een rode X, dit is alleen in Normal mode en niet in Hardcore.

Geplaatst:

Ik hoop dat het aan de wind ligt in dat filmpje, anders zitten ze goed fout. Hij richt ongeveer 1 meter boven een enemy, en raakt.

Geplaatst:
Ik hoop dat het aan de wind ligt in dat filmpje, anders zitten ze goed fout. Hij richt ongeveer 1 meter boven een enemy, en raakt.

Dat hoort zo het 1e streepje is bijv 100 m dus als hij ongeveer 100 m van je staat gebruik je het 1e streepje.

Geplaatst:

Kogels dalen, lieve schat ;) Die dingen kunnen niet eeuwig rechtdoor vlieg net zolang totdat ze iets raken.

Geplaatst:

Kogels dalen, lieve schat ;) Die dingen kunnen niet eeuwig rechtdoor vlieg net zolang totdat ze iets raken.

Juist jij snapt het ^_^

Geplaatst:

Hier even een afbeelding voor alle duidelijkheid:

De M82A1 (Van dat filmpje)

m82scoperedefined.jpg

(1st)Red = 0-100m

(2nd)Dark Blue = 200m

(3rd)Green = 300m

(4th)Yellow = 400m

(5th)Orange = 500m

(6th)Purple = 600m

Geplaatst:
Hier even een afbeelding voor alle duidelijkheid:

De M82A1 (Van dat filmpje)

m82scoperedefined.jpg

(1st)Red = 0-100m

(2nd)Dark Blue = 200m

(3rd)Green = 300m

(4th)Yellow = 400m

(5th)Orange = 500m

(6th)Purple = 600m

Die stond ook op opf2 forum :Y

Geplaatst:

damn, 9 van de 10 vijanden zag ik niet in dat sniper filmpje XD

Maar hij komt er zeker bij! helaas dat ik nu even geen geld heb :{

Geplaatst:
Is this for real? The AI actually get freaked and wimper??? Shellshocked...??

if so... Cool

They do indeed get frightened and whimper/cry on occasion It's in Mandarin though so I don't know what the AI says when this happens

Is dit een game met wenende vijanden en die emoties hebben? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...