Jump to content

Joint Strike Fighter


Timske

Moet de JSF komen?  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet de JSF komen?

    • Ja
      14
    • Nee
      9
    • Ik zou het niet weten
      5


Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    25

  • Mania-92

    19

  • 2fast{0}

    9

  • MegaPilot

    5

Nononononononoooo!

JSF is lelijker dan de hel!

Ode aan de F-16!

Je moet niet op de uiterlijk gaan letten van een straaljager, maar je moet kijken wat het allemaal precies kan, je moet kijken naar kwaliteit en kwantiteit, wat voor functies heeft dat type toestel/hoeveel brandstof gebruikt het/hoeveel wapens kan het meenemen.

Maar natuurlijk, de F-16 blijft nog altijd een super toestel! Alhoewel het wel gewoon eens vervangen moet worden!

Offtopic: Veel mensen weten het geen eens, maar gisteren vlogen er twee Russische Bears vlakbij Nederlandse luchtruim. Ze zijn Engeland ingevlogen, en uiteraard vlogen er ook meteen Engelse straaljagers (2x Tornado en 1x VC-10) erop af. Wat er verder is gebeurd met deze twee Tu-95 Bears weet ik niet. Voor liefhebbers, hier kun je een live opname downloaden van de onderschepping!

Link to comment
Delen op andere websites

Nononononononoooo!

JSF is lelijker dan de hel!

Ode aan de F-16!

[Heel stuk tekst met wat URL's]

Tsja, ik heb ook zomaar een AMX Ghibli model gekocht zonder dat ik het wist, terwijl k dacht dat het een F-18 of F-15 was :ch:

Maareh Ontopic: Terecht, ik vind hem lelijker en slechter dan Fighterjet 16, had wat gelezen, en, hij is lelijker in mijn ogen...

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, ik heb ook zomaar een AMX Ghibli model gekocht zonder dat ik het wist, terwijl k dacht dat het een F-18 of F-15 was :ch:

Waar slaat dat op? :7

Maareh Ontopic: Terecht, ik vind hem lelijker en slechter dan Fighterjet 16, had wat gelezen, en, hij is lelijker in mijn ogen...

Volgens mij snap jij me niet echt helemaal, je moet niet kijken naar het uiterlijk van een straaljager, je moet kijken naar de kwaliteiten en kwantiteiten. Wat een straaljager precies kan. Je zegt ook dat je de JSF slechter vind dan de F-16? In feite gezien is dat niet zo, dat is jou mening misschien, maar feitelijk gezien is de JSF beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...