Metal-Bullets Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 (bewerkt) Ik kan zo nog urenlang meningen van experts boven halen De vaccin risico's zijn veel te groot, (ze maken vaccins met een nieuwe techniek, de vaccins zijn nog niet voldoende getest) zie varkensgriep inentingen 1976 Geen vaccin voor mij Bewerkt: 9 augustus 2009 door Motley.Crue Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 @ MegaPilot, lukt het een beetje daar? (San) André(as) maak je niet druk, in dit stadia van de Mexicaanse griep, is er nog helemaal niks om voor te vrezen. Het is tot nu toe helemaal niet erger dan elk ander griepje Jazeker, met m'n yoghurts die getest zijn op dolle koeienziekte gaat alles perfecto! Je had toch wel door dat het ongelofelijk sarcasme was? Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik las vanochtend in de krant dat er ook mensen zijn die nep-vaccins maken en verkopen . Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Dit past echt bij deze pandemie, en bij andere dingen: Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest doch dat nooit op zal dagen Zo heeft men meer te dragen dan God te dragen geeft. @Hierboven: zulke figuren heb je er altijd bij zitten, die nep spullen verkopen Bewerkt: 12 augustus 2009 door Metal-Bullets Reageren
ikt Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Dit past echt bij deze pandemie, en bij andere dingen: Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest doch dat nooit op zal dagen Zo heeft men meer te dragen dan God te dragen geeft. @Hierboven: zulke figuren heb je er altijd bij zitten, die nep spullen verkopen Sure. En nu iets voor degenen die niet in god geloven. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Het is een gezegde . Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik ga op vakantie naar Mexico. Wat je vooral moet probeert te vermijden is drukke plaatsen zoals: stad, kermis, shows/concerten, restaurants, hotels en nog andere drukke plaatsen. Vermijdt die want wie weet heeft 1 persoon van de 500 de Mexicaanse/Varkentjes Griep. =] Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik ga op vakantie naar Mexico. Wat je vooral moet probeert te vermijden is drukke plaatsen zoals: stad, kermis, shows/concerten, restaurants, hotels en nog andere drukke plaatsen. Vermijdt die want wie weet heeft 1 persoon van de 500 de Mexicaanse/Varkentjes Griep. =] Als je gewoon gezond bent is de griep geen probleem en word het vanzelf door het lichaam afgestoten. Voor mensen met bv. hart- en/of longklachten is het virus fataal. Mensen met een normaal werkend imuunsysteem hebben er geen problemen mee. Maar mensen in bijvoorbeeld ziekenhuizen die aan allerlei kabeltjes liggen zullen eraan overlijden. Dus ik neem aan dat de heer .Haas zich geen zorgen hoeft te maken. Wel is aan te raden als je terug komt een paar dagen bij mensen uit de buurt te blijven die erg ziek zijn. Je zou dus altijd gewoon lekker bij de drukke plaatsen kunnen komen. En mocht je erg ziek worden dan kun je altijd nog Tamiflu proberen te verkrijgen bij je apotheek. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik ga op vakantie naar Mexico. Wat je vooral moet probeert te vermijden is drukke plaatsen zoals: stad, kermis, shows/concerten, restaurants, hotels en nog andere drukke plaatsen. Vermijdt die want wie weet heeft 1 persoon van de 500 de Mexicaanse/Varkentjes Griep. =] Als je gewoon gezond bent is de griep geen probleem en word het vanzelf door het lichaam afgestoten. Voor mensen met bv. hart- en/of longklachten is het virus fataal. Mensen met een normaal werkend imuunsysteem hebben er geen problemen mee. Maar mensen in bijvoorbeeld ziekenhuizen die aan allerlei kabeltjes liggen zullen eraan overlijden. Dus ik neem aan dat de heer .Haas zich geen zorgen hoeft te maken. Wel is aan te raden als je terug komt een paar dagen bij mensen uit de buurt te blijven die erg ziek zijn. Je zou dus altijd gewoon lekker bij de drukke plaatsen kunnen komen. En mocht je erg ziek worden dan kun je altijd nog Tamiflu proberen te verkrijgen bij je apotheek. Je hebt gelijk, maar toch. Ik loop liever om dan dat ik door een druk gebied ga lopen. Ik ben er heel voorzichtig op, ik ben wel gezond. Ja, normaal dan. Maar je weet het toch nooit of iemand daar rondloopt met de Varkentjesgriep rondloopt. Ik doe het gewoon niet. . Omg. xD Reageren
TZG Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Ik ga op vakantie naar Mexico. Wat je vooral moet probeert te vermijden is drukke plaatsen zoals: stad, kermis, shows/concerten, restaurants, hotels en nog andere drukke plaatsen. Vermijdt die want wie weet heeft 1 persoon van de 500 de Mexicaanse/Varkentjes Griep. =] als je dat niet kan bezoeken, blijft er nog maar weinig van de vakantie over denk ik... Reageren
.NightFlower Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) En mocht je erg ziek worden dan kun je altijd nog Tamiflu proberen te verkrijgen bij je apotheek. Tamiflu is sinds kort niet meer voor iedereen met de Mexicaanse griep beschikbaar. Er is afgesproken dat het virus remmer alleen nog word voorgeschreven aan risicogroepen. Dat zijn dus Zwangere vrouwen, jonge kinderen of mensen die al ziek zijn.. Maar dat lijkt mij meer dan logies, aangezien een gezond mens gewoon weer beter wordt. Bewerkt: 13 augustus 2009 door .NightFlower Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Mexicaanse griep hier is net als gwne griep Reageren
Zaahed Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 (bewerkt) Mexicaanse griep hier is net als gwne griep Alleen dan net iets erger. Bewerkt: 13 augustus 2009 door Zaahed Reageren
FerryN Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Mexicaanse griep hier is net als gwne griep Alleen dan net iets erger. Nee, dat word door de media wel verteld ja, maar dat is onzin. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2009 Mexicaanse griep hier is net als gwne griep Alleen dan net iets erger. Nee, dat word door de media wel verteld ja, maar dat is onzin. Inderdaad. =] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.