Jump to content

Mexicaanse griep

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan zo nog urenlang meningen van experts boven halen ;)

De vaccin risico's zijn veel te groot, (ze maken vaccins met een nieuwe techniek, de vaccins zijn nog niet voldoende getest) zie varkensgriep inentingen 1976

:t Geen vaccin voor mij

Bewerkt: door Motley.Crue
Geplaatst:
@ MegaPilot, lukt het een beetje daar? :D (San) André(as) maak je niet druk, in dit stadia van de Mexicaanse griep, is er nog helemaal niks om voor te vrezen. Het is tot nu toe helemaal niet erger dan elk ander griepje ;)

Jazeker, met m'n yoghurts die getest zijn op dolle koeienziekte gaat alles perfecto! :tu: Je had toch wel door dat het ongelofelijk sarcasme was? :7

Dit past echt bij deze pandemie, en bij andere dingen:

Een mens lijdt dikwijls het meest

door het lijden dat hij vreest

doch dat nooit op zal dagen

Zo heeft men meer te dragen

dan God te dragen geeft.

@Hierboven: zulke figuren heb je er altijd bij zitten, die nep spullen verkopen ;)

Bewerkt: door Metal-Bullets
Geplaatst:
Dit past echt bij deze pandemie, en bij andere dingen:

Een mens lijdt dikwijls het meest

door het lijden dat hij vreest

doch dat nooit op zal dagen

Zo heeft men meer te dragen

dan God te dragen geeft.

@Hierboven: zulke figuren heb je er altijd bij zitten, die nep spullen verkopen ;)

Sure. En nu iets voor degenen die niet in god geloven.

Geplaatst:

Ik ga op vakantie naar Mexico. 0_0 Wat je vooral moet probeert te vermijden is drukke plaatsen zoals: stad, kermis, shows/concerten, restaurants, hotels en nog andere drukke plaatsen. Vermijdt die want wie weet heeft 1 persoon van de 500 de Mexicaanse/Varkentjes Griep. =]

Geplaatst:
Ik ga op vakantie naar Mexico. 0_0 Wat je vooral moet probeert te vermijden is drukke plaatsen zoals: stad, kermis, shows/concerten, restaurants, hotels en nog andere drukke plaatsen. Vermijdt die want wie weet heeft 1 persoon van de 500 de Mexicaanse/Varkentjes Griep. =]

Als je gewoon gezond bent is de griep geen probleem en word het vanzelf door het lichaam afgestoten. Voor mensen met bv. hart- en/of longklachten is het virus fataal. Mensen met een normaal werkend imuunsysteem hebben er geen problemen mee. Maar mensen in bijvoorbeeld ziekenhuizen die aan allerlei kabeltjes liggen zullen eraan overlijden. Dus ik neem aan dat de heer .Haas zich geen zorgen hoeft te maken. Wel is aan te raden als je terug komt een paar dagen bij mensen uit de buurt te blijven die erg ziek zijn. Je zou dus altijd gewoon lekker bij de drukke plaatsen kunnen komen. En mocht je erg ziek worden dan kun je altijd nog Tamiflu proberen te verkrijgen bij je apotheek.

Geplaatst:

Als je gewoon gezond bent is de griep geen probleem en word het vanzelf door het lichaam afgestoten. Voor mensen met bv. hart- en/of longklachten is het virus fataal. Mensen met een normaal werkend imuunsysteem hebben er geen problemen mee. Maar mensen in bijvoorbeeld ziekenhuizen die aan allerlei kabeltjes liggen zullen eraan overlijden. Dus ik neem aan dat de heer .Haas zich geen zorgen hoeft te maken. Wel is aan te raden als je terug komt een paar dagen bij mensen uit de buurt te blijven die erg ziek zijn. Je zou dus altijd gewoon lekker bij de drukke plaatsen kunnen komen. En mocht je erg ziek worden dan kun je altijd nog Tamiflu proberen te verkrijgen bij je apotheek.

Je hebt gelijk, maar toch. Ik loop liever om dan dat ik door een druk gebied ga lopen. Ik ben er heel voorzichtig op, ik ben wel gezond. Ja, normaal dan. Maar je weet het toch nooit of iemand daar rondloopt met de Varkentjesgriep rondloopt. Ik doe het gewoon niet. :)

varken425.jpg. Omg. xD

Geplaatst:

als je dat niet kan bezoeken, blijft er nog maar weinig van de vakantie over denk ik... :duh:

En mocht je erg ziek worden dan kun je altijd nog Tamiflu proberen te verkrijgen bij je apotheek.

Tamiflu is sinds kort niet meer voor iedereen met de Mexicaanse griep beschikbaar. Er is afgesproken dat het virus remmer alleen nog word voorgeschreven aan risicogroepen. Dat zijn dus Zwangere vrouwen, jonge kinderen of mensen die al ziek zijn.. Maar dat lijkt mij meer dan logies, aangezien een gezond mens gewoon weer beter wordt. :)

Bewerkt: door .NightFlower
Mexicaanse griep hier is net als gwne griep

Alleen dan net iets erger.

Bewerkt: door Zaahed
Geplaatst:

Nee, dat word door de media wel verteld ja, maar dat is onzin.

Geplaatst:

Nee, dat word door de media wel verteld ja, maar dat is onzin.

Inderdaad. =]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...