Jump to content

Moto GP


Thabit

Recommended Posts

Praat hier over alles en iedereen wat met Moto GP te maken heeft.

Vandaag was het weer ontzettend spannend!

Rossi en Gibernau zaten elkaar op de hielen.

Gelukkig heeft Rossi wel gewonnen.

Het klassement:

1. Rossi - 95 pt

2. Melandri - 58

3. Gibernau - 53

2. Biaggi - 47

5. Barros - 43

6. Edwards - 41

7. Nakano - 27

8. Hayden - 26

9. Jacque - 25

10. Capirossi - 23

Link to comment
Delen op andere websites

Van de Goorbergh was 14de geworden en hij was de vervanger van Makoto tamada.

Nakano deed wel mee, maar er zat wel een andere rijder op de tweede Kawasaki en dat was Olivier Jacque en hij was de vervanger voor Alex Hofmann.

Toch best wel goed van Van de Goorbergh, weinig km op droog asfalt lijkt me wel lastig en gelukkig is hij er op blijven zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

er is mij verteld dat als het regende dat hij waarschijnlijk meer punten had behaald, omdat hij dan beter kan presteren?

Toch wel Cool om op zo'n motor te zitten in zo'n zware klasse,

Link to comment
Delen op andere websites

hij had het in een interview al alweer gezegd dat hij er niet helemaal zeker van was of hij het ging doen of niet.

Ik weet niet of Gibernau nog zo lang zal rijden hij is al wel redelijk in de dertig, maar goed hij kan vast nog wel een tijd doorgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk neemt hij dan de plaats in van Barichgelloof Shumi, ik denk dat Rubi eerder weggaat dan Shimi kampioen dit seizoen word, maar ik voorspel alvast niks goeds als hij erin komt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

@ Outlaw.. Wie? :blink:

Rossi heeft voor eigen publiek gewonnen :) .

1. Rossi

2. Biaggi

3. Capirossi

4. Melandri

Eerste 4 Italianen! Gibernau is gevallen, vroeg in de wedstrijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het wel een mooie race, alleen jammer dat Gibernau gevallen was, anders was het vast nog wel spannender aan de kop van het veld.

Die Rossi is echt goed, ik denk dat hij wel weer wereld kampioen gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk neemt hij dan de plaats in van Barichgelloof Shumi, ik denk dat Rubi eerder weggaat dan Shimi kampioen dit seizoen word, maar ik voorspel alvast niks goeds als hij erin komt

Barrichello gaat al weg bij Ferrari aan het eind van dit seizoen omdat ie na Monaco zo'n erge ruzie heeft gehad met Schumacher dat ie het helemaal zat is daar, dus die gaat weg en waarschijnlijk gaat ie naar Toyota volgens mij.

Maar Rossi gaat niet meer naar de F1, dat heeft ie een paar weken geleden al gezegd, hij vind de MotoGP nog veel te leuk dus daarom doet ie dat (voorlopig) nog niet.

MotoGP heeft me nooit echt geinteresseert, die Rossi wint echt alles, en dat is uiteindelijk niet meer leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...