Jump to content

Vice City Online


007 Harings

Recommended Posts

Ok ik heb al veel topics gezien maar ik heb zelf een paar vragen

1) Waar kan je dat downloaden dat werkt

2)Hoe moet je dat installeren

3)Wat moet je doen om online te spelen

4)Heb je soms mods nodig om online te spelen voor Vice City

Sorry kan iemand dit naar de topic van Vice City doen ik heb het perongeluk op vice city stories gedrukt

>>> Door ASPHALT: Maar natuurlijk, bij deze dan ook maar meteen verplaatst.. :) <<<

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

1) Waar kan je dat downloaden dat werkt: vicecitymultiplayer.com

2)Hoe moet je dat installeren: Dat staat wel in de bijgeleverde readme; je moet het spel uitvoeren en de cd erin doen.

3)Wat moet je doen om online te spelen: Dat downloaden goed installeren en spelen maar.

4)Heb je soms mods nodig om online te spelen voor Vice City: Dit is een mod.

Link to comment
Delen op andere websites

1) Waar kan je dat downloaden dat werkt: vicecitymultiplayer.com

2)Hoe moet je dat installeren: Dat staat wel in de bijgeleverde readme; je moet het spel uitvoeren en de cd erin doen.

3)Wat moet je doen om online te spelen: Dat downloaden goed installeren en spelen maar.

4)Heb je soms mods nodig om online te spelen voor Vice City: Dit is een mod.

Welk moet ik nemen van die downloads?

Link to comment
Delen op andere websites

open het progie dan beneden op internet k.likken en dan eentje aanklikken en joinn

Ik klik op een server en dan klik ik op connect en het start niet op Vice City? :N

En als ik het afzet dan komen er honderden kaders op waarin ongeveer 99 met Acces violation at address 004CFF52 in module 'vc-mp.exe', read of address 00000015.

KAN IEMAND ME HELPEN????????

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ligt die aan Windows Vista, dat is bij SA:MP ook het geval. Je kunt proberen om VC:MP in Windows '98 compactibiliteit te laten draaien:

Rechtermuisknop aanklikken -> Compactibiliteit -> Vakje aanvinken en Windows '98.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk ligt die aan Windows Vista, dat is bij SA:MP ook het geval. Je kunt proberen om VC:MP in Windows '98 compactibiliteit te laten draaien:

Rechtermuisknop aanklikken -> Compactibiliteit -> Vakje aanvinken en Windows '98.

Dat snap ik niet hoe ik dat moet doen waar is die compactibliteit?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat snap ik niet hoe ik dat moet doen waar is die compactibliteit?

Zoals Flying Dutchman al zei moet je met de rechtermuisknop klikken op het VC:MP pictogram.

zxwv1g.jpg

Op de bovenste balkje zie je Compatbiliteit staan. Klik daarop en doe hetzelfde als op het plaatje.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat snap ik niet hoe ik dat moet doen waar is die compactibliteit?

Zoals Flying Dutchman al zei moet je met de rechtermuisknop klikken op het VC:MP pictogram.

zxwv1g.jpg

Op de bovenste balkje zie je Compatbiliteit staan. Klik daarop en doe hetzelfde als op het plaatje.

Gedaan maar het werkt nog niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...