Mr-Triple-X Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Zou iemand me even kunnen helpen? Ik heb nu 98/99 Red Balloons vernietigd, maar er is 1 die ik steeds niet kan vinden: Ik heb dat hele gebied al afgezocht, maar ik kan het niet vinden. Kan iemand me zeggen waar het precies is? Alvast bedankt. Reageren
Basssss Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Op het dak onder een tv-schotel, of hoe ze die dingen noemen. Tip: Zie hier maar. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Hmm, dit is raar. Dan moet ik deze ballon al hebben gehad, maar ik heb er eentje overgeslagen. Nu nog zien uit te vinden welke... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Dat wordt zoeken . Als ik jou was zou ik een map uitprinten waarop alle balloons staan en ze dan een voor een afstrepen Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 djmaddox zei: Dat wordt zoeken . Als ik jou was zou ik een map uitprinten waarop alle balloons staan en ze dan een voor een afstrepen Ik heb al een map uitgeprint waarmee ik sowieso alle ballonnen langs ging om kapot te schieten, maar denk dat ik die ene ballon maar laat zitten. Misschien dat ik die fucking[/font] ballon ooit nog vind. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Als je in VCS in het pauzemenu naar MAP gaat, en dan X ingedrukt houdt, kun je laten zien welke Balloons je al hebt. Dan is het gewoon vergelijken met de kaart van WikiGTA. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 MartyCeha zei: Als je in VCS in het pauzemenu naar MAP gaat, en dan X ingedrukt houdt, kun je laten zien welke Balloons je al hebt. Dan is het gewoon vergelijken met de kaart van WikiGTA. Kan dat? :O Meteen uitproberen. Bedankt. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Mr-Triple-X zei: MartyCeha zei: Als je in VCS in het pauzemenu naar MAP gaat, en dan X ingedrukt houdt, kun je laten zien welke Balloons je al hebt. Dan is het gewoon vergelijken met de kaart van WikiGTA. Kan dat? :O Meteen uitproberen. Bedankt. Heb nu alle 99 red balloons. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Je kunt ook naar het menu gaan en dan stats en dan moet je ff naar beneden scrollen, en dan kun je ook zien hoeveel ballonnen je al hebt Het is misschien een nutteloze tip, maar ik zet het er toch maar bij >>> Door ASPHALT: Eigenlijk een zeer handige tip, maar toch zwaar nutteloos. Hierboven is dezelfde tip namelijk al gegeven. Let hier in het vervolg svp op! <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.