Jump to content

Red Balloons.


Mr-Triple-X

Recommended Posts

Zou iemand me even kunnen helpen? Ik heb nu 98/99 Red Balloons vernietigd, maar er is 1 die ik steeds niet kan vinden:

2d2c7qs.png

Ik heb dat hele gebied al afgezocht, maar ik kan het niet vinden. Kan iemand me zeggen waar het precies is?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wordt zoeken :puh:. Als ik jou was zou ik een map uitprinten waarop alle balloons staan en ze dan een voor een afstrepen ;)

Ik heb al een map uitgeprint waarmee ik sowieso alle ballonnen langs ging om kapot te schieten, maar denk dat ik die ene ballon maar laat zitten. Misschien dat ik die fucking[/font] ballon ooit nog vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in VCS in het pauzemenu naar MAP gaat, en dan X ingedrukt houdt, kun je laten zien welke Balloons je al hebt. Dan is het gewoon vergelijken met de kaart van WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in VCS in het pauzemenu naar MAP gaat, en dan X ingedrukt houdt, kun je laten zien welke Balloons je al hebt. Dan is het gewoon vergelijken met de kaart van WikiGTA.

Kan dat? :O Meteen uitproberen. :tu:

Bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in VCS in het pauzemenu naar MAP gaat, en dan X ingedrukt houdt, kun je laten zien welke Balloons je al hebt. Dan is het gewoon vergelijken met de kaart van WikiGTA.

Kan dat? :O Meteen uitproberen. :tu:

Bedankt.

Heb nu alle 99 red balloons. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je kunt ook naar het menu gaan en dan stats en dan moet je ff naar beneden scrollen, en dan kun je ook zien hoeveel ballonnen je al hebt ;) Het is misschien een nutteloze tip, maar ik zet het er toch maar bij :)

>>> Door ASPHALT: Eigenlijk een zeer handige tip, maar toch zwaar nutteloos. Hierboven is dezelfde tip namelijk al gegeven. Let hier in het vervolg svp op! <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...