Timske Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Heb je bij 0:55 blauwe vlakken? Omdat je maar 1 face ziet bij dat houten gedeelte boven het water. Verder ziet het er wel goed uit
Basssss Geplaatst: 29 april 2009 Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Sommige muren lijken zo dun als papier. Verder ziet het er gaaf uit.
Revolution-Designer Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2009 Even voor de duidelijkheid: Ik gebruik Gmax, geen Sketchup! Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik daar aan kom maar ik ga wel iets proberen om dat te verhelpen. Grtz RD
Jesperkaj Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Even een aanmerking: De airfield van GDI is anders, want wat ik zie is de NOD airfield. NOD Airfield: GDI Airfield:
Revolution-Designer Geplaatst: 30 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2009 Even een aanmerking:De airfield van GDI is anders, want wat ik zie is de NOD airfield. NOD Airfield: GDI Airfield: Ik heb daar ook mijn inspiratie vandaan, maar de mod speelt zich niet af in C&C 3 maar in de eerste tiberium oorlog. Ook zal de mod niet zoveel te maken hebben met C&C zelf, alleen de verhaallijn. Grtz RD
Basssss Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Even een aanmerking:De airfield van GDI is anders, want wat ik zie is de NOD airfield. NOD Airfield: GDI Airfield: Ik heb daar ook mijn inspiratie vandaan, maar de mod speelt zich niet af in C&C 3 maar in de eerste tiberium oorlog. Ook zal de mod niet zoveel te maken hebben met C&C zelf, alleen de verhaallijn. Grtz RD Oeh! Nice! Ik was altijd al benieuwd hoe die gevechten uit C&C eruit zouden zien vanuit iemands ogen.
Timske Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Update. Een wapen erbij. Er komen nog een M4, AK47 en een Sniper
Revolution-Designer Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) -Mededeling- Mijn PC is zojuist getroffen door een (ernstig) virus, het gaat dus maximaal een week duren voordat ik weer aan het werk kan. Maar het kan ook zijn dat de PC morgen al weer is gefixed. Maar het allergrootste probleem is dat het kan gebeuren dat ik al mijn progress van TR weg zal zijn, als dit gebeurt zal ik niet meer opnieuw beginnen met de mod. (De tegenslagen komen ook altijd op het juiste moment ) Grtz RD Bewerkt: 2 mei 2009 door Revolution-Designer
Basssss Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 (bewerkt) ... Backuppen op USB-stick of andere PC een goed idee, voortaan? Bewerkt: 2 mei 2009 door Basssss
Revolution-Designer Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 ... Backuppen op USB-stick of andere PC een goed idee, voortaan? Goed idee, jammer genoeg moet ik nog een USB stick kopen.
Timske Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 -Mededeling- Mijn PC is zojuist getroffen door een (ernstig) virus, het gaat dus maximaal een week duren voordat ik weer aan het werk kan. Maar het kan ook zijn dat de PC morgen al weer is gefixed. Maar het allergrootste probleem is dat het kan gebeuren dat ik al mijn progress van TR weg zal zijn, als dit gebeurt zal ik niet meer opnieuw beginnen met de mod. (De tegenslagen komen ook altijd op het juiste moment ) Grtz RD Balen. Maar ga je >deze< effecten ook in deze Tiberium gebruiken? Want ze waren best mooi.
danny18 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 (bewerkt) No heb ik een vraagje RD als je klaar bent met modellen ga je dan ook andere animaties maken of blijven die hetzelfde want het lijkt mij wel mooi wat nieuwe animaties voor san andreas. En ik hoop dat je pc het weer gewoon doet anders is het dag dag met de mod Bewerkt: 3 mei 2009 door danny18
Revolution-Designer Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Morgenavond wordt mijn PC gefixt, maar jammer genoeg zal alles van de mod worden verwijderd. Ik vind dit erg jammer n ik hoop jullie ook. Ik ben niet meer van plan om ooit nog deze mod door te zetten, dus laat het topic rusten. Grtz RD
thomas1010 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Morgenavond wordt mijn PC gefixt, maar jammer genoeg zal alles van de mod worden verwijderd.Ik vind dit erg jammer n ik hoop jullie ook. Ik ben niet meer van plan om ooit nog deze mod door te zetten, dus laat het topic rusten. Grtz RD Zie ik die topic ben ik helemaal blij dat jij opnieuw begint lees ik die post ben ik :cry:
Revolution-Designer Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand! Grtz RD
Recommended Posts