Jump to content

[WIP|SA|TC] GTA: Tiberium Return


Revolution-Designer

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    25

  • Basssss

    11

  • Timske

    6

  • Exoit

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even voor de duidelijkheid: Ik gebruik Gmax, geen Sketchup!

Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik daar aan kom maar ik ga wel iets proberen om dat te verhelpen.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een aanmerking:

De airfield van GDI is anders, want wat ik zie is de NOD airfield.

NOD Airfield:

nod_airfield.jpg

GDI Airfield:

GDI_airfield_cc3.png

Ik heb daar ook mijn inspiratie vandaan, maar de mod speelt zich niet af in C&C 3 maar in de eerste tiberium oorlog.

Ook zal de mod niet zoveel te maken hebben met C&C zelf, alleen de verhaallijn.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een aanmerking:

De airfield van GDI is anders, want wat ik zie is de NOD airfield.

NOD Airfield:

nod_airfield.jpg

GDI Airfield:

GDI_airfield_cc3.png

Ik heb daar ook mijn inspiratie vandaan, maar de mod speelt zich niet af in C&C 3 maar in de eerste tiberium oorlog.

Ook zal de mod niet zoveel te maken hebben met C&C zelf, alleen de verhaallijn.

Grtz RD :cya:

Oeh! Nice! _O_ Ik was altijd al benieuwd hoe die gevechten uit C&C eruit zouden zien vanuit iemands ogen. :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

-Mededeling-

Mijn PC is zojuist getroffen door een (ernstig) virus, het gaat dus maximaal een week duren voordat ik weer aan het werk kan. Maar het kan ook zijn dat de PC morgen al weer is gefixed.

Maar het allergrootste probleem is dat het kan gebeuren dat ik al mijn progress van TR weg zal zijn, als dit gebeurt zal ik niet meer opnieuw beginnen met de mod. (De tegenslagen komen ook altijd op het juiste moment :7 )

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

...

Backuppen op USB-stick of andere PC een goed idee, voortaan? :engel:

Goed idee, jammer genoeg moet ik nog een USB stick kopen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

-Mededeling-

Mijn PC is zojuist getroffen door een (ernstig) virus, het gaat dus maximaal een week duren voordat ik weer aan het werk kan. Maar het kan ook zijn dat de PC morgen al weer is gefixed.

Maar het allergrootste probleem is dat het kan gebeuren dat ik al mijn progress van TR weg zal zijn, als dit gebeurt zal ik niet meer opnieuw beginnen met de mod. (De tegenslagen komen ook altijd op het juiste moment :7 )

Grtz RD :cya:

Balen.

Maar ga je >deze< effecten ook in deze Tiberium gebruiken? Want ze waren best mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

No heb ik een vraagje RD als je klaar bent met modellen ga je dan ook andere animaties maken of blijven die hetzelfde want het lijkt mij wel mooi wat nieuwe animaties voor san andreas.

En ik hoop dat je pc het weer gewoon doet anders is het dag dag met de mod

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

Morgenavond wordt mijn PC gefixt, maar jammer genoeg zal alles van de mod worden verwijderd.

Ik vind dit erg jammer n ik hoop jullie ook.

Ik ben niet meer van plan om ooit nog deze mod door te zetten, dus laat het topic rusten. :(

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Morgenavond wordt mijn PC gefixt, maar jammer genoeg zal alles van de mod worden verwijderd.

Ik vind dit erg jammer n ik hoop jullie ook.

Ik ben niet meer van plan om ooit nog deze mod door te zetten, dus laat het topic rusten. :(

Grtz RD :cya:

Zie ik die topic ben ik helemaal blij dat jij opnieuw begint lees ik die post ben ik :cry: :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... :7

Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand!

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...