Jump to content

[WIP|SA|TC] GTA: Tiberium Return


Revolution-Designer

Recommended Posts

Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... :7

Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand!

Grtz RD :cya:

Eind deze maand! nou dan denk ik dat deze mod al dan dood is, je moet namelijk wel wat screens plaatsen voor progres.

ik wil je best helpen met het moddeleren als je dat wil.

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    25

  • Basssss

    11

  • Timske

    6

  • Exoit

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... :7

Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand!

Grtz RD :cya:

Eind deze maand! nou dan denk ik dat deze mod al dan dood is, je moet namelijk wel wat screens plaatsen voor progres.

ik wil je best helpen met het moddeleren als je dat wil.

Hij is nu ook dood, maar ik als ik bezig ga, ga ik natuurlijk niet alles hier posten.

Ik maak dan gewoon een nieuwe verse start in dit topic door alles weer te updaten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... :7

Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand!

Grtz RD :cya:

Eind deze maand! nou dan denk ik dat deze mod al dan dood is, je moet namelijk wel wat screens plaatsen voor progres.

ik wil je best helpen met het moddeleren als je dat wil.

Hij is nu ook dood, maar ik als ik bezig ga, ga ik natuurlijk niet alles hier posten.

Ik maak dan gewoon een nieuwe verse start in dit topic door alles weer te updaten. :Y

Oke mar dan wel af en toe een screen he.

Zou ik helpen of wil je het alleen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat niet veel mensen dit leuk vinden... :7

Misschien maak ik een uitzondering en ga ik het toch nog opnieuw proberen, verwacht pas een screen eind deze maand!

Grtz RD :cya:

Eind deze maand! nou dan denk ik dat deze mod al dan dood is, je moet namelijk wel wat screens plaatsen voor progres.

ik wil je best helpen met het moddeleren als je dat wil.

Hij is nu ook dood, maar ik als ik bezig ga, ga ik natuurlijk niet alles hier posten.

Ik maak dan gewoon een nieuwe verse start in dit topic door alles weer te updaten. :Y

Oke mar dan wel af en toe een screen he.

Zou ik helpen of wil je het alleen doen?

Alle hulp is welkom, dus die van jou ook. :)

Ik zal je wel even een PB sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik wil even mededelen dat ik weer progress heb gemaakt!

Ik heb de beginpost geupdate dus alles is weer up-to-date.

Grtz RD :cya:

Ps. Ik zoek nog iemand die zou willen scripten!

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf! :D Maar het stadeiland is weer bijna vierkant, lijkt het zo. Daarnaast is de romp van het vrachtschip nog al low detail en de kraan misschien wat te hoog? Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes verder met de mod. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf! :D Maar het stadeiland is weer bijna vierkant, lijkt het zo. Daarnaast is de romp van het vrachtschip nog al low detail en de kraan misschien wat te hoog? Ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes verder met de mod. _O_

Bedankt Basssss, ik heb de kraan op de haven al wat lager gezet.

Maar het eiland blijft blijkbaar een probleem(pje) voor mij, kun je misschien een tekening maken van hoe het niet vierkant is? :7

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het eiland kan bijvoorbeeld wat heuveliger, dat zie je tenminste niet iedereen die aan het andere kan van het eiland is. Ik heb even een snelle Paint creatie gemaakt als voorbeeld. Links is van bovenaf en rechts van zijkant. Misschien is het rechtse wat moeilijk, maar het geeft wel een gaaf effect. :tu:

naamloos-20.jpg

Misschien kan je er ideeën uithalen voor je modification. :koffie:

Sorry als ik teveel zeur... :$

Link to comment
Delen op andere websites

Het eiland kan bijvoorbeeld wat heuveliger, dat zie je tenminste niet iedereen die aan het andere kan van het eiland is. Ik heb even een snelle Paint creatie gemaakt als voorbeeld. Links is van bovenaf en rechts van zijkant. Misschien is het rechtse wat moeilijk, maar het geeft wel een gaaf effect. :tu:

naamloos-20.jpg

Misschien kan je er ideeën uithalen voor je modification. :koffie:

Sorry als ik teveel zeur... :$

Wat bas hier zegt kan ik wel maken maar dan is het met sketch up :$ Maar dan kan ik het exporteren als .3ds bestand? mogelijkheid?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tips, ik heb momenteel een nieuw eiland gemaakt en in-game gezet. Binnenkort een screen als er wat meer gebouwen op staan.

Ik heb het eerste missie afgemaakt en ik heb er maar een filmpje van gemaakt.

Zie hier het missie:

(Het filmpje spoort niet helemaal, maar het gaat om het idee)

Veel dank aan Dutchy3010 en Beagle!

Ik zit er nog aan te denken om wat extra dingen aan het missie toe te voegen...

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit, ik zie alleen niet echt een verhaal in de missie. Verder nice en ga zo door. _O_

Bedankt, ik ben momenteel de missie aan het uitbreiden met ondertiteling en een extra ''objective''.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...