.Senne Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Hij zegt dat 't filmpje niet helemaal spoort, dus dan ligt het aan de opnamesoftware ergens. Deze mod maakt mooi progress, me likez it. KUTGW, je hebt al m'n respect en vertrouwen.
Revolution-Designer Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 (bewerkt) @MFCL: Het ligt inderdaad aan de opnamesoftware, in-game verloopt alles bugloos. Bedankt Senneken! Ik ben nu nog bezig met een paar models en aan de missie bezig. Verder ben ik nog wat dingen aan het uitzoeken met scripting. Grtz RD Bewerkt: 17 mei 2009 door Revolution-Designer
.:TOM:. Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Gelieve een antwoord te geven als ik zeg dat ik je wil helpen met scripting. Tom
Revolution-Designer Geplaatst: 17 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Gelieve een antwoord te geven als ik zeg dat ik je wil helpen met scripting.Tom Het spijt me Tom, ik had je reactie over het hoofd gezien. :$ Ik zou het geweldig vinden als je me wilt helpen met scripten!
Revolution-Designer Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2009 Update Ik heb veel vooruitgang geboekt met het scripten van missies en dergelijke. Tot nu toe zijn er 3 missies, ik zal ze even op een rijtje zetten: Missie 1 Missienaam: Begin of a nightmare Moelijkheidsgraad: Makkelijk/Gemiddeld Doel van de missie: Je zult beginnen op een klein vrachtschip, er zijn enkele weaponspawns en er zullen 4 FBI agenten klaarstaan om je uit te schakelen. Je moet in totaal 7 agenten vermoorden. Missie 2 Missienaam: Intelligence in sight! Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld Doel van de missie: Je begint met een kleine cutscene, het laat zien wat je moet doen. Je moet de intelligence van de agenten stelen, maar 3 agenten hebben de brug die naar het andere haven platform versperd. Als je de roadblock hebt vrijgemaakt moet je een aantal agenten uitschakelen om vervolgens de intelligence te kunnen pakken. Missie 3 Missienaam: Escape from the docks Moelijkheidsgraad: Makkelijk Doel van de missie: De missie begint met een cutscene die je een aantal dingen laat zien. Hierna moet je een helicopter gebruiken om naar de stad te vliegen, wanneer je in de stad bent moet je boven op je toekomstige safehouse landen. Dit was een klein overzicht van alle missies, aan missie 3 worden waarschijnlijk nog wat dingen aangepast of toegevoegd. Ik ga nu weer verder met modellen zodat binnenkort de stad wat meer is uitgebreid en de haven af is. Grtz RD
Revolution-Designer Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 (bewerkt) Update 2 Ik ben weer bezig geweest en heb veel vooruitgang gemaakt op het gebied van models, ik heb nu een deel van het tiberium gebied in-game en de stad is ''vernieuwd'' en iets meer uitgebreid. Tiberium gebied: Niewe stad: Ik weet dat textures niet mijn sterkste kant zijn, maar goed. En ja, ik weet dat die huisjes op iglo's lijken. Grtz RD Bewerkt: 20 mei 2009 door Revolution-Designer
Basssss Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Kijk eens, je stad ziet er nu al veel sfeervoller uit, is het niet? Ga zo door!
.Senne Geplaatst: 20 mei 2009 Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 Deze mod maakt geweldige vorderingen, en die missies zien er lang niet slecht uit. Ook al zijn ze vrij simpel, het is nog altijd zooveel beter dan geen missies, en maakt de mod veel leuker dan gewoon een plek om in rond te lopen. Overigens zien je models er ook perfect uit. Niet allemaal even gedetailleerd, maar dat hoeft ook niet echt. Over je textures: gebruik je enkel die die al in SA zelf zitten? Dat geeft namelijk 't beste resultaat. En enkel de textures van de ramen vind ik iets minder, voor de rest toppie.
Revolution-Designer Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Bedankt voor jullie reacties, ik zal morgen de beginpost eens een opknapbeurtje geven. Verder ben ik momenteel bezig met het afronden van de haven en een aantal plattegronden aan het maken. Grtz RD Ps. Als iemand nog hulp wil aanbieden zou ik het geweldig vinden!
Beagle Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Textures wat kleiner mappen Als CJ nou op dat gras van dat eiland staat, is een grasspriet even groot als een vrachtwagen
Basssss Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 Textures wat kleiner mappen Als CJ nou op dat gras van dat eiland staat, is een grasspriet even groot als een vrachtwagen IK-WIL-DEZE-MOD! Reuze grassprietjes zijn cool.
Revolution-Designer Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ik ben vanmiddag flink bezig geweest en heb alweer een nieuwe stad gemaakt. De oude, dus het eiland, is nu vervangen door een groot platform waar gebouwen opstaan, ook is er gelijk een kleine haven bij betrokken. De oude haven, dus waar je begint, zal gewoon blijven bestand i.v.m missies en dergelijke. Ik heb hier een paar screens van de nieuwe stad: Ik ben nu nog druk bezig met gebouwen modellen, en het mappen van objecten zoals lantaarnpalen en dergelijke. Grtz RD
Exoit Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Ik ben vanmiddag flink bezig geweest en heb alweer een nieuwe stad gemaakt.De oude, dus het eiland, is nu vervangen door een groot platform waar gebouwen opstaan, ook is er gelijk een kleine haven bij betrokken. De oude haven, dus waar je begint, zal gewoon blijven bestand i.v.m missies en dergelijke. Ik heb hier een paar screens van de nieuwe stad: Ik ben nu nog druk bezig met gebouwen modellen, en het mappen van objecten zoals lantaarnpalen en dergelijke. Grtz RD Ziet er super uit! alleen de achterste weg is breder dan die daarvoor XD
Revolution-Designer Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 De beginpost heeft een flinke update gehad en missie 4 is ook klaar om geshowed te worden! Bekijk hem hier: Grtz RD Ps. Reacties zijn van harte welkom!
Recommended Posts