Basssss Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ziet er gaaf uit, op sommige plekken mist nog wat detail. Maar dat maakt niet echt uit. Alleen de schade aan de brug ziet er wel een beetje raar uit...
Revolution-Designer Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ziet er gaaf uit, op sommige plekken mist nog wat detail. Maar dat maakt niet echt uit. Alleen de schade aan de brug ziet er wel een beetje raar uit... Op welke plekken? Als je vertel wat je bedoelt kan ik het misschien verbeteren.
Traser Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ziet er gaaf uit, op sommige plekken mist nog wat detail. Maar dat maakt niet echt uit. Alleen de schade aan de brug ziet er wel een beetje raar uit... Op welke plekken? Als je vertel wat je bedoelt kan ik het misschien verbeteren. Ik heb nog nooit een brug Recht zien afbreken .. Mischien iets van brokstukken? of net als de brug uit GTAIII
Basssss Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Ziet er gaaf uit, op sommige plekken mist nog wat detail. Maar dat maakt niet echt uit. Alleen de schade aan de brug ziet er wel een beetje raar uit... Op welke plekken? Als je vertel wat je bedoelt kan ik het misschien verbeteren. Bijvoorbeeld dat huisje waar de boot in lag, dat was enkel wat beton. Niet heel erg mooi.
Dutchy3010 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Op verzoek van de topicstarter gesloten.
Recommended Posts