Jump to content

[REL] bebloede hamer en tshirt mod voor gta sa


pitbul

Recommended Posts

ok die hamer daar heb ik wat problemen mee hij wil niet verder naar onderen als dit.

Als je het model veranderd, moet je altijd zorgen dat de pivot op 0 staat. Doe dit door naar de tab Hierarchy te gaan, 3de van links, Affect Pivot Only en dan op 0,0,0 zetten ;)

Heb je nou een sigaret als handvat of lijkt het maar zo? :7

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

ok die hamer daar heb ik wat problemen mee hij wil niet verder naar onderen als dit.

Als je het model veranderd, moet je altijd zorgen dat de pivot op 0 staat. Doe dit door naar de tab Hierarchy te gaan, 3de van links, Affect Pivot Only en dan op 0,0,0 zetten ;)

Heb je nou een sigaret als handvat of lijkt het maar zo? :7

lol nee geen sigaret

@timske ja ik gebruik sketchup thx

Link to comment
Delen op andere websites

Werk je met Google Sketchup?

Dan kun je >hier< leren hoe je beter textureert. Want de textures zien er echt niet uit..

Die tutorial gaat hem dus echt niet helpen, de tutorial legt uit hoe je op een model maar 1 texture kunt zetten.

Niet hoe je textures mooi kunt verdelen over je model.

Je kunt beter even in de master tutorial list kijken om een goede tutorial of ga zelf iets uitproberen, dit kan verrassende resultaten hebben. :Y

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Werk je met Google Sketchup?

Dan kun je >hier< leren hoe je beter textureert. Want de textures zien er echt niet uit..

Die tutorial gaat hem dus echt niet helpen, de tutorial legt uit hoe je op een model maar 1 texture kunt zetten.

Niet hoe je textures mooi kunt verdelen over je model.

Je kunt beter even in de master tutorial list kijken om een goede tutorial of ga zelf iets uitproberen, dit kan verrassende resultaten hebben. :Y

Grtz RD :cya:

Fout.. Kan voor héél je model :duh:

Ik wil niet eigendunk zijn maar de tutorial is handig..

Is er trouwens progres?

Link to comment
Delen op andere websites

Werk je met Google Sketchup?

Dan kun je >hier< leren hoe je beter textureert. Want de textures zien er echt niet uit..

Die tutorial gaat hem dus echt niet helpen, de tutorial legt uit hoe je op een model maar 1 texture kunt zetten.

Niet hoe je textures mooi kunt verdelen over je model.

Je kunt beter even in de master tutorial list kijken om een goede tutorial of ga zelf iets uitproberen, dit kan verrassende resultaten hebben. :Y

Grtz RD :cya:

Fout.. Kan voor héél je model :duh:

Ik wil niet eigendunk zijn maar de tutorial is handig..

Is er trouwens progres?

Ik denk niet dat er nog na 5 dagen iets meer gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...