arjan123nl Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Jammer dat ''de kogel'' niet als straf bestaat... Ja inderdaad ik heb er geen worden voor. Die halve zool zal vast na een jaartje of 10 wel weer op straat rond huppelen alsof er niks gebeurd is. Nee dat denk ik niet omdat de `koninging er bij was' zal hij voor altijd zitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Jammer dat ''de kogel'' niet als straf bestaat... Ja inderdaad ik heb er geen worden voor. Die halve zool zal vast na een jaartje of 10 wel weer op straat rond huppelen alsof er niks gebeurd is. De kogel is een best wil 'simpele' straf vindt ik zelf, het is gewoon BOEM, en je bent dood! En 10 jaar zitten is niet weinig, maar ook niet veel in zo'n geval, maar hoe zal jij het vinden als je 10 jaar niet naar buiten mag? Het leven in een gevangenis is hard, en hij zal dat zeker meemaken, en langer dan 10 jaar! Hij heeft 4 moorden begaan (= 4x levenslang) en ook nog een aanslag op het koningshuis (zal vast ook wel lang zijn)! Hij zit iig tot zijn 80ste in het gevang Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ja, jmmr. dat dat in dit land niet mag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Denk inderdaad ook dat hij een hele poos zal moeten zitten, zo niet levenslang. Dat is, als hij het uberhaupt overleeft, ik hoorde dat de dader er zelf ook erg slecht aan toe was.. Natuurlijk absurd nieuws weer, zelfs hier in Portugal is het op het nieuws onder de kop ´Aanslag in Nederland´. Verschrikkelijke gebeurtenis, ik kan nog steeds niet bevatten wat er nu precies is gebeurd.. Vraag me af wat nu precies het doel van deze man was, wilde hij het Koningshuis ombrengen? Dat lijkt me toch vreemd, hoe wilde deze man dat dan doen met zo´n wagentje bij een bus? Een terroristische aanslag lijkt me het ook niet zozeer, dan zou het toch beter gepland zijn met een bom of iets dergelijks, desnoods in dezelfde wagen. Ik denk toch dat het een psychisch gestoorde man betreft, een andere conclusie kan ik voorlopig niet trekken.. We moeten maar wachten op de officiele feiten. Afijn, ik krijg hier op mijn vakantieadres dus enkel tragische berichten te lezen over Nederland, ook al dat bevestigde griep-geval.. Een en al miseria, zoals ze dat hier zeggen.. Met greetings from Lisbon, NeoSyp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Jammer dat ''de kogel'' niet als straf bestaat... Ja inderdaad ik heb er geen worden voor. Die halve zool zal vast na een jaartje of 10 wel weer op straat rond huppelen alsof er niks gebeurd is. De kogel is een best wil 'simpele' straf vindt ik zelf, het is gewoon BOEM, en je bent dood! En 10 jaar zitten is niet weinig, maar ook niet veel in zo'n geval, maar hoe zal jij het vinden als je 10 jaar niet naar buiten mag? Het leven in een gevangenis is hard, en hij zal dat zeker meemaken, en langer dan 10 jaar! Hij heeft 4 moorden begaan (= 4x levenslang) en ook nog een aanslag op het koningshuis (zal vast ook wel lang zijn)! Hij zit iig tot zijn 80ste in het gevang Op het journaal hoor ik vaak genoeg over mensen die iemand heeft omgelegt en dan gewoon na 10 jaar weer op straat staat. En doe nou maar niet alsof de gevangenis in Nederland hard is want het wordt wel is vergeleken met een 3-sterren hotel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Er werd gezegd dat de man is ontslagen, de huur van het huis niet meer kon betalen of zelfs uit zijn huis is gezet. Hij zal dan wel erg teneergeslagen zijn, maar dat is nog steeds geen reden om zoiets uit te halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan123nl Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Jammer dat ''de kogel'' niet als straf bestaat... Ja inderdaad ik heb er geen worden voor. Die halve zool zal vast na een jaartje of 10 wel weer op straat rond huppelen alsof er niks gebeurd is. De kogel is een best wil 'simpele' straf vindt ik zelf, het is gewoon BOEM, en je bent dood! En 10 jaar zitten is niet weinig, maar ook niet veel in zo'n geval, maar hoe zal jij het vinden als je 10 jaar niet naar buiten mag? Het leven in een gevangenis is hard, en hij zal dat zeker meemaken, en langer dan 10 jaar! Hij heeft 4 moorden begaan (= 4x levenslang) en ook nog een aanslag op het koningshuis (zal vast ook wel lang zijn)! Hij zit iig tot zijn 80ste in het gevang Op het journaal hoor ik vaak genoeg over mensen die iemand heeft omgelegt en dan gewoon na 10 jaar weer op straat staat. En doe nou maar niet alsof de gevangenis in Nederland hard is want het wordt wel is vergeleken met een 3-sterren hotel. Yup ze hebben een tv tijdschriften een wc en een bed helaas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 dus ? het feit dat je geen vrijheid hebt en je leefruimte maar 3 vierkante meter is al erg genoeg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan123nl Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 dus ? het feit dat je geen vrijheid hebt en je leefruimte maar 3 vierkante meter is al erg genoeg. Dat is jou mening. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik hoorde net dat hij het had voorbereid. En hij had een draaiboek. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Vraag me af wat nu precies het doel van deze man was, wilde hij het Koningshuis ombrengen? Dat lijkt me toch vreemd, hoe wilde deze man dat dan doen met zo´n wagentje bij een bus? Dat is nu juist wat ik me inderdaad ook afvraag. Zelfs als hij met die auto tegen de bus aangereden was dan zorgt dat wel voor een hoop extra chaos, maar met een Suzuki tegen een bus rijden lijkt me niet echt de meest "effectieve" manier om een aanslag te plegen. afijn, een gevangenis vind ik voor zo'n halve zool veels te goed eigenlijk, stop maar terug in die Suzuki en dump hem ergens in de Noordzee ofzo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Vraag me af wat nu precies het doel van deze man was, wilde hij het Koningshuis ombrengen? Dat lijkt me toch vreemd, hoe wilde deze man dat dan doen met zo´n wagentje bij een bus? Dat is nu juist wat ik me inderdaad ook afvraag. Zelfs als hij met die auto tegen de bus aangereden was dan zorgt dat wel voor een hoop extra chaos, maar met een Suzuki tegen een bus rijden lijkt me niet echt de meest "effectieve" manier om een aanslag te plegen. afijn, een gevangenis vind ik voor zo'n halve zool veels te goed eigenlijk, stop maar terug in die Suzuki en dump hem ergens in de Noordzee ofzo Ze zeggen dat het een ''aanslag'' was. Maar met zo'n klein autootje? Hoe wil je het doen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Het is ook een aanslag. er zijn mensen doodgegaan door deze maniak, reden genoeg om te zeggen dat de aanslag gelukt is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Hier wil ik nog even op terug komen: Als scherpschutter is schieten op een auto is het domste wat je kan doen, de kans dat je de benzinetank raakt is nogal groot... Schiet je hem neer dan rolt de auto door, hetzelfde geld voor banden lek schieten en er was ook nog de mogelijkheid dat je de benzinetank raakte waardoor alles nog erger zou worden. Auto's ontploffen NIET als je door de benzinetank schiet! Er gaat wel benzine lekken, maar de kans dat die ontbrandt is nog steeds nihil. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Update 19:44 Nieuws van de persco: volgens het OM verkeert de dader in levensgevaar, maar het gerucht gaat dat hij al hersendood zou zijn. Laat dat niet zo zijn, aanpakken die man! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts