Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

persconferentie begint, maar is volgens mij iets uitgelopen.

17 slachtoffers 4 overleden en 5 zwaargewond :N net op de persconferentie.

>>> Door Jowx: Gelieve niet dubbelposten.. <<<

excuus :$

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet over een opzet eigenlijk, meer aan een ongeluk waar diegene een schok van heeft gekregen. Of dat hij al bewusteloos was voordat hij de kruising op kwam..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet over een opzet eigenlijk, meer aan een ongeluk waar diegene een schok van heeft gekregen. Of dat hij al bewusteloos was voordat hij de kruising op kwam..

De verdachte heeft al bekend dat het met opzet was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet over een opzet eigenlijk, meer aan een ongeluk waar diegene een schok van heeft gekregen. Of dat hij al bewusteloos was voordat hij de kruising op kwam..

Man, hij heeft het bekend... En ten tweede ik dacht dat al vanaf het begin, anders doet je zoiets niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet over een opzet eigenlijk, meer aan een ongeluk waar diegene een schok van heeft gekregen. Of dat hij al bewusteloos was voordat hij de kruising op kwam..

Man, hij heeft het bekend... En ten tweede ik dacht dat al vanaf het begin, anders doet je zoiets niet.

Dan nog, wat heeft het dan voor reden dat alles afzegt moet worden? Dat ene wat de koningin doet in dat hele jaar last ze af van de ''schrik'. Ze had best die eer aan haar moeder kunnen volbrengen door gewoon door te gaan. Maar nee, alles moet afgelast worden omdat iemand met zn auto tegen een paal aan kart..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een ongelooflijke ***. Je moet toch zelf ook wel doorhebben dat het geen enkele nut heeft om zo'n bus te rammen. Je weet al dat je standaart wordt opgepakt op de plaats delict en sowieso voor een aantal jaartjes in de cel beland.

Mij part gooien ze hem niet in de cel en geven ze hem TBS, maar rukken ze met 4 paarden z'n lichaam uit elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog, wat heeft het dan voor reden dat alles afzegt moet worden? Dat ene wat de koningin doet in dat hele jaar last ze af van de ''schrik'. Ze had best die eer aan haar moeder kunnen volbrengen door gewoon door te gaan. Maar nee, alles moet afgelast worden omdat iemand met zn auto tegen een paal aan kart..

Hoe zou jij het vinden als er vlak voor je mensen omgereden worden? Na dit ongeluk kunnen ze echt niet doorgaan met een feest. Dat zou ook nog eens respectloos zijn tegen de slachtoffer en verwanten. Plus dat ze er nu met een onderzoek bezig zijn dat niet verstoord moet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Persconferentie:

17 slachtoffers:

4 doden,

5 zwaargewonden,

8 lichtgewonden.

Er is één agent lichtgewond, en iemand van de Koninklijke Marechaussee.

Alle feestelijkheden in Apeldoorn zijn afgelast. Ook landelijk.

Er is 1 autochtone verdachte aangehouden, die zwaargewond in het ziekenhuis ligt, wordt geopereerd. Mannelijke verdachte, 38 jaar, geen eerdere contacten met justitie. Er lijkt geen sprake van terreur. Woonplaats van verdachte is bekend, en wordt onderzocht. Uit het eerste contact met de verdachte blijkt dat het een bewuste actie was. Spooronderzoek is nog bezig, waarschijnlijk geen explosieven.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...