Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Gordon op rtl die zegt dat hij zijn optreden heeft afgezegt. normaal heb ik niet zo een hoge pet van hem op. Maar dit vind ik toch wel zeer goed van hem :Y vooral aangezien alle andere artiesten gewoon doodleuk verdergaan :duh:

Al die anderen denken natuurlijk alleen maar aan geld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Gordon op rtl die zegt dat hij zijn optreden heeft afgezegt. normaal heb ik niet zo een hoge pet van hem op. Maar dit vind ik toch wel zeer goed van hem :Y vooral aangezien alle andere artiesten gewoon doodleuk verdergaan :duh:

Meneer moet niet zo lopen janken op RTL.. Heeft ie weer aandacht nodig? Hij zal het best erg vinden maar dan hoeft hij nog niet zo gaan liggen janken op RTL.. Ieder normaal mens kan er gewoon over praten zonder zo overduidelijk nep emotioneel te doen, aandacht zoeken doet hij maar ergens anders..

Link to comment
Delen op andere websites

Jemig, ik zat tv te kijken, en ineens vloog er een auto door beeld! Ik schrok me een hoedje! Er zijn waarschijnlijk 23 gewonden en 2 doden tot nu toe. De man in die auto heeft toegegeven dat het opzet was.

Link to comment
Delen op andere websites

Gordon op rtl die zegt dat hij zijn optreden heeft afgezegt. normaal heb ik niet zo een hoge pet van hem op. Maar dit vind ik toch wel zeer goed van hem :Y vooral aangezien alle andere artiesten gewoon doodleuk verdergaan :duh:

In Amsterdam zijn er 80.000 man bij het Museumplein, hoe ga je die goed uit Amsterdam krijgen als het afgelast wordt?

In rotterdam is alles al afgelast. Ik denk dat Amsterdam snel gaat volgen. En ik weet niet of mesnen nou zoveel zin hebben in feest

EDIT: Amsterdam gaat gewoon door met de festiviteiten. de rest van NL gaat door met een aangepaste programma, rotterdam heeft alles al afgelast.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Gordon op rtl die zegt dat hij zijn optreden heeft afgezegt. normaal heb ik niet zo een hoge pet van hem op. Maar dit vind ik toch wel zeer goed van hem :Y vooral aangezien alle andere artiesten gewoon doodleuk verdergaan :duh:

Al die anderen denken natuurlijk alleen maar aan geld.

It's all about the money

Maar ik denk dat er meer zullen afzeggen

Link to comment
Delen op andere websites

Bestuurder: Het was opzettelijk

De man die vanmiddag in Apeldoorn met zijn Suzuki Swift meerdere mensen aanreed, beweert dat met opzet te hebben gedaan.

Er is geen sprake van een ongeval, meldt Omrop Fryslan. De burgemeester van de stad zou dat achter gesloten deuren gemeld hebben. Een zender van de omroep zou de uitspraak hebben opgevangen.

Bron: Splitsnieuws.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel er een waarschuwing is voor schokkend materiaal zou ik het toch appreciëren als je die foto weghaalt. gtaboy

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel er een waarschuwing is voor schokkend materiaal zou ik het toch appreciëren als je die foto weghaalt. gtaboy
Kappen met zeiken en ontopic. Er is al een paar keer gezegd dat het topic schokkend materiaal bevat, constant zeuren om verwijdering van een foto hoeft dus niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Jezus wat verschrikkelijk, ik stond in de keuken m'n brood te smeren toen ik hoorde 'Dit was absoluut niet gepland, het koninklijk gezelschap is ook geschokt', ik naar de tv rennen.. Wat een drama zeg :N...

Ik snap ook niet dat die man al ergens anders door de omheining probeerde te komen, als jij een zwarte Suzuki Swift op een omheining af ziet stuiven als politie agent, en je houd hem tegen, dan geef je dat toch gelijk door en roep je versterking op, of je houdt de man aan? Ookal is het maar voor de zekerheid? Het is natuurlijk niet bevestigd dat dat echt zo is, maar stel dat, dan vind ik dat toch best erg, zoiets had dan opzich wel (deels) voorkomen kunnen worden. Natuurlijk houd je een auto niet zo maar tegen, maar toch.

Wat ik me trouwens afvraag is hoe vooral het dak van die auto al zo beschadigd kan zijn: Als die auto mensen ramt, snap ik dat de bumper en motorkap erg beschadigd raken door de knal, en dat iemand daarna tegen de voorruit/dak aan komt en daarbij de voorruit breekt, snap ik ook nog wel. Alleen op dat moment heeft iemand al de snelheid die die auto ook heeft, dus is de klap tegen het dak veel zachter, terwijl op de foto's duidelijk te zien is dat het dak aan de rechterkant volledig plat is.. Zo'n hek maakt ook niet zulke schade :?...

EDIT: Nu ik die foto's van de dader zie, begin ik toch te twijfelen of het een aanslag is, hoewel ik daar eerst niet aan twijfelde.. Het lijkt een beetje een oudere man, raar.. :?

Sommige auto's worden de klappen doorgegeven aan het dak, bij BMW bv als je de voorkant ergens tegenaan rijd, dan gaat het dak knikken, waarschijnlijk is het bij deze Suzuki ook gebeurd, is een veiligheidje voor de bestuurder als ie tegen een muur ofzo aanrijd.

Verder vind ik het triest, en ik denk dat dit een soort aanslag is, wel een waardeloze als ie de konignin ofzo wou doden, maar rot voor de omstanders, dit was helemaal niet nodig geweest :N.

Link to comment
Delen op andere websites

Gooi die man in een cel en laat hem daar stikken totdat hij dood is. Je bent toch niet goed bij je hoofd als je met 150 kilometer per uur op een plek rijd waar je niet eens mag komen door die feesten? Dit is sowieso al met opzet. Heel niet toevallig dat hij daar was terwijl die koninklijke stoet aankwam. Klootzak. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...