Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

waar is beatrix trouwens, ? is dat die vrouw met al dat rood ?

Beatrix zit denk ik ergens in die bus.

Persconferentie om 15:45

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

al 100 jaar een Koninginnedag zonder problemen en altijd een feest geweest. komt er zo een oetlul die alles moet verpesten. Ik vraag me af hoe toekomstige Koninginnedagen zullen zijn. want het zal altijd in verband worden gebracht met deze tragische ongeluk.

Link to comment
Delen op andere websites

al 100 jaar een Koninginnedag zonder problemen en altijd een feest geweest. komt er zo een oetlul die alles moet verpesten. Ik vraag me af hoe toekomstige Koninginnedagen zullen zijn. want het zal altijd in verband worden gebracht met deze tragische ongeluk.

Tijd zal het ons jammergenoeg leren

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een kind is dat erg, maar zo klinkt het een beedje alsof die 13 andere volwassene niks uitmaken. :duh:

Dat kind heeft het hoogst waarschijnlijk (wat ik hoor uit onbetrouwbare bronnen) niet gehaald :N

Link to comment
Delen op andere websites

omg echt bij een live uitzending. stel je voor: je zit lekker naar de koninklijke stoet te kijken en opeens zo een ramp.

lijkt bijna op 11 september qua schok, dat een 2de vliegtuig live op tv zich in de 2de toren boorde.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een kind is dat erg, maar zo klinkt het een beedje alsof die 13 andere volwassene niks uitmaken. :duh:

Dat kind heeft het hoogst waarschijnlijk (wat ik hoor uit onbetrouwbare bronnen) niet gehaald :N

Als dat waar is is dat wel heel jammer. Maar ik vind het dan toch nog even erg als een ander volwassene sterft, Het is dan wel de toekomst van nederland maar het blijft toch even erg als een volwassene

RTL: "Incident lijkt geen ongeluk"

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging net koffie halen beneden toen het gebeurde. Ik ben fotos gaan maken via de tv. Omdat voor het bedrijf waar ik voor werk eerste foto's cruciaal kunnen zijn voor het verspreiden van het nieuws. Fotos die ik heb gemaakt zijn allemaal van de beelden die ik op tv waren. Maar voor de personen die ze nog willen zien.

Ik voel me weer heel machteloos als ik er naar kijk, omdat ik niks kan doen. Het zit in me bloed. Ik ben wel gewend aan dit soort beelden, maar zelfs dit schokte mij even. En dat is gelukkig een menselijke reactie.

Groenhagen.info [112 nieuws]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging net koffie halen beneden toen het gebeurde. Ik ben fotos gaan maken via de tv. Omdat voor het bedrijf waar ik voor werk eerste foto's cruciaal kunnen zijn voor het verspreiden van het nieuws. Fotos die ik heb gemaakt zijn allemaal van de beelden die ik op tv waren. Maar voor de personen die ze nog willen zien.

Ik voel me weer heel machteloos als ik er naar kijk, omdat ik niks kan doen. Het zit in me bloed. Ik ben wel gewend aan dit soort beelden, maar zelfs dit schokte mij even. En dat is gelukkig een menselijke reactie.

Groenhagen.info [112 nieuws]

Veel mensen hebben dit gevoel, Je wilt wel maar je kan niets, Dat is was ook zo met 11 september en al dat soort ongelukken, Je wilt helpen maar me kan niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging net koffie halen beneden toen het gebeurde. Ik ben fotos gaan maken via de tv. Omdat voor het bedrijf waar ik voor werk eerste foto's cruciaal kunnen zijn voor het verspreiden van het nieuws. Fotos die ik heb gemaakt zijn allemaal van de beelden die ik op tv waren. Maar voor de personen die ze nog willen zien.

Ik voel me weer heel machteloos als ik er naar kijk, omdat ik niks kan doen. Het zit in me bloed. Ik ben wel gewend aan dit soort beelden, maar zelfs dit schokte mij even. En dat is gelukkig een menselijke reactie.

Groenhagen.info [112 nieuws]

Veel mensen hebben dit gevoel, Je wilt wel maar je kan niets, Dat is was ook zo met 11 september en al dat soort ongelukken, Je wilt helpen maar me kan niets.

Jammer genoeg leek dat net op tv wat anders. Ik snap wat je bedoelt, Maar ik ben van de pers. Nu zie ik op tv pers gelijk foto' s klikken rennen etc. Beetje jammer dat er zo weinig mensen zijn die zo denken. Ik had me camera op de grond gelegd of om me nek gedaan en was gaan helpen, Maar ik ben er niet bij en daar moet ik Misschien ook wel dankbaar voor zijn. Zoals je kon zien op het begin renden de agenten de straat over. maar ze wisten zelf niet waar ze moesten kijken en wie ze eerst moesten helpen. Op een duur komen er zoveel fotos en videos vrij dat je gewoon kan zien wat er ''precies'' is gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...