Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Echt verschrikkelijk dit! Lijkt mij een aanslag, het kon nog erger zijn als de auto langs dat monument reedt en zich in het andere publiek boorde...

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Echt verschrikkelijk dit! Lijkt mij een aanslag, het kon nog erger zijn als de auto langz dat monument reedt en zich in het andere publiek reedt...

Dan was t pas een rampdag, niet dat het nu al een ramp is

Link to comment
Delen op andere websites

Is het misschien ook al bekend hoe het kan dat die auto al total los was, voordat hij tegen de Naald aan reed? Want dat vond ik al merkwaardig...

hij reed allemaal mensen aan. al voordat hij tot stilstand kwam bij de naald.

Mensen maken niet zo snel deuken in een auto, ik denk eerder dat het door de stalen hekken komt. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam thuis van joggen, ging in de tuin zetten met de radio aan en hoorde dat er zojuist een zwarte auto de menigte in reed in Apeldoorn. Echt verschrikkelijk, kan me niet voorstellen dat dit niet met opzet is geweest....

@ Gtaboy107, is die man gearresteerd? Op tv zag ik die man zwaargewond de ambulance ingetild worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het misschien ook al bekend hoe het kan dat die auto al total los was, voordat hij tegen de Naald aan reed? Want dat vond ik al merkwaardig...

hij reed allemaal mensen aan. al voordat hij tot stilstand kwam bij de naald.

Mensen maken niet zo snel deuken in een auto, ik denk eerder dat het door de stalen hekken komt. :(

als je met 100 km een mens van 80 kilo aanrijdt. heb je nog steeds een grote deuk in je auto hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen maken niet zo snel deuken in een auto, ik denk eerder dat het door de stalen hekken komt. :(
Met zo'n snelheid in een groep mensen rijden zorgt voor grote schade hoor. Vooral door de snelheid is er een grote impact..
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet zeker dat de Dader als hij nog leeft een hele hoop onderzoekjes moet ondergaan. Waaronder den ik bloedprikken om te zien hoeveel alcohol hij in zijn bloed zit.

Ik hoop wel dat hij nog leeft, we willen allemaal graag weten waarom hij dat dee.

EDIT: Bevestigd, 2 doden 12 gewonden

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

of hij had de bus kunnen raken aangezien die net die bocht wou nemen. en aangezien het een bus met open dak was. zou de koninklijke famillie net zo goed over de reling kunnen vliegen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...