Jump to content

Ik krijg vaak SMS'jes van 9911


RobbieB

9911  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Krijg jij ook SMS'jes van 9911?

    • Ja! (Ik heb het zelf gekozen)
      0
    • Ja! (Ik kreeg opeens SMS'jes van 9911)
      2
    • Nee! (Ik vroeg ernaar, maar kreeg er geen)
      0
    • Nee! (Net zoals ik wil)
      14


Recommended Posts

Beste leden,

sinds kort krijg ik SMS'jes van 9911

Ze kosten geld, als je er een ontvangt, kost deze 2 euro!

Per SMS ben je 2 euro van je belkrediet kwijt!

Weet er hier iemand hoe je dit kan stopzetten?

Het is natuurlijk makkelijk verdiend voor hen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zijn vaak mensen die je nummer kennen en die voor de ''grap'' op internet dat nummer gaan aanmelden bij bijvoorbeeld: Jamba etc.

Je moet kijken waar hij vandaan komt en kijken of je het abonnement stop kon zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

en als je wilt dat de dader word aangepakt mag je aan hun vragen om het ip aders vrij te geven van dat joch die jouw nummer heb ingevoerd en dan kan je aanklagen bij de politie dus je meot het zelf weten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat nummer bij de geblokeerde nummers zetten? Heb ik ook wel eens gedaan en het werkt tegen bellen en smsen.

Hoe kan ik dit doen??

Meestal bij de instellingen. Of in het menu voor de smsjes. Dit verschilt per telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

en als je wilt dat de dader word aangepakt mag je aan hun vragen om het ip aders vrij te geven van dat joch die jouw nummer heb ingevoerd en dan kan je aanklagen bij de politie dus je meot het zelf weten :D

Om er achter te komen wie het is achter dat ip moet je eerst naar de rechter. Dus dat je zou je niet zomaar doen om zo iets kleins,en ik betwijfel of de rechter eist dat de provider die gegevens moet vrijgeven om zoiets.

En volgens een paar andere sites moet je: OFF ,naar 9911 sms-en.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zoiets moet je echt ook nooit doen, want je word altijd aan zo een abonnementendienst gekoppeld, en dan zetten ze het ook heel erg klein in beeld. Het is gewoon oplichterij. Als het aan mij lag mogen al die beldingen opzouten.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een algemene tip tegen vervelende SMSjes: op deze site kun je opzoeken hoe je dergelijke irritante en dure SMSjes stop kunt zetten. Niet alleen van 9911, maar tevens van een heleboel andere abbonnementsdiensten. Hier is de pagina die bij 9911 hoort. Robbie B, je moet éénmalig 'OFF' SMSen naar 9911 en het probleem zou verholpen moeten zijn. Het beltegoed dat je daardoor bent kwijtgeraakt kun je echter niet terugvorderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een algemene tip tegen vervelende SMSjes: op deze site kun je opzoeken hoe je dergelijke irritante en dure SMSjes stop kunt zetten. Niet alleen van 9911, maar tevens van een heleboel andere abbonnementsdiensten. Hier is de pagina die bij 9911 hoort. Robbie B, je moet éénmalig 'OFF' SMSen naar 9911 en het probleem zou verholpen moeten zijn. Het beltegoed dat je daardoor bent kwijtgeraakt kun je echter niet terugvorderen.

Dank u voor de hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

allemaal hartelijk dan voor jullie hulp! Maar het werkt niet! Maar ik denk dat ik weet wat er aan de hand is:

Ik heb nog maar 1,16 euro belwaarde. Een bericht naar 9911 verzenden kost waarschijnlijk 2 euro. Moet ik nu een nieuwe belkaart activeren? Maar als ik opnieuw belkrediet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...