RobbieB Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Hallo beste leden, ik ben binnenkort van plan om filmpjes te maken van SA. Ik vroeg op YouTube hoe je dat zo mooi kan filmen, zonder de rand van TV. Ze zeiden (natuurlijk in het Engels) dat ik een "Capture Card" moest hebben. Daarmee kan ik het filmen. Ik vroeg het aan enkele anderen wat een "Capture Card" was. Die anderen zeiden "Beeldkaart" Wel, - wat is een beeldkaart? - Hoe ziet het eruit? - Hoeveel kost het? - Waar kun je het kopen? Reageren
FerryN Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 (bewerkt) Klik hier! Of speel je op de PC? Dan heb je Fraps nodig of dergelijke. Bewerkt: 1 mei 2009 door FerryN Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Als je op een console wilt opnemen heb je een Dazzle nodig. Hij kost €50 á €60. Als je een Dazzle hebt en je weet niet hoe ie werkt kun je er een tutorail over volgen van IV Trailer. Dit is de tutorail hoe je de Dazzle gebruikt. Als je op de PC wilt opnemen dan is Fraps ook goed. Reageren
RobbieB Geplaatst: 1 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Klik hier!Of speel je op de PC? Dan heb je Fraps nodig of dergelijke. En voor PS2? Reageren
FerryN Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Klik hier!Of speel je op de PC? Dan heb je Fraps nodig of dergelijke. En voor PS2? Precies hetzelfde, dit geld voor alle apparaten met de drie tulpen, dit zijn dus de Xbox, Xbox 360, PS2, PS3 en nog wat Consoles en andere apparaten, anders is er nog een Scart -> Tulpen converter, zodat je ook daarvan kan kopiëren/filmen. Reageren
Dieko Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 Je hebt hiervoor een Dazzle nodig, wat GTA Haas al heeft gezegt. Hier een filmpje vanaf de PS3 opgenomen met de Dazzle. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.