Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: weeeehhhh!!!! low budget mediamarkt moest hem bestellen (drumstel) :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:D :D :D :D :D

Bewerkt: door gtafreak321
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cry::cry::cry::cry::cry::cry: weeeehhhh!!!! low budget mediamarkt moest hem bestellen (drumstel) :cry::cry::cry::cry::cry:

:D:D:D:D:D

Genaaid,

als je het drumstel hebt gekocht dan ga jij drum spelen ik gitaar en mijn broertje Bass of een goeie vriend van mij speelt dan bas,

kan nog leuk worden

koop ook guitar hero metallica daar verdien je trofeeen bij wil je weten welke vergelijk ff trofeeen ze zijn niet zo super moeilijk om te halen

jij speelde trouwens best wel goed expert alleen MR Crowley van ozzie ozbourne ging niet zo goed haha maarja goed oefenen is nooit zo gek

Binnenkort weer een aantal liedjes spelen en een potje gta he :tu::tu::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Jepz!

Kan er niet nog en cop joinen?

OJA IK VERANDER HET UUR NAAR 12.30 - 14.00 , als iemand de leiding daarna wil overnemen!?

Dan kan ik niet, je moet rekening houden dat de meeste van ons op school zitten

Link to comment
Delen op andere websites

:cry::cry::cry::cry::cry::cry: weeeehhhh!!!! low budget mediamarkt moest hem bestellen (drumstel) :cry::cry::cry::cry::cry:

Genaaid,

als je het drumstel hebt gekocht dan ga jij drum spelen ik gitaar en mijn broertje Bass of een goeie vriend van mij speelt dan bas,

kan nog leuk worden

koop ook guitar hero metallica daar verdien je trofeeen bij wil je weten welke vergelijk ff trofeeen ze zijn niet zo super moeilijk om te halen

jij speelde trouwens best wel goed expert alleen MR Crowley van ozzie ozbourne ging niet zo goed haha maarja goed oefenen is nooit zo gek

Binnenkort weer een aantal liedjes spelen en een potje gta he :tu::tu::tu:

maar als ik volgende week dat drumstel heb moet ik eerst effe oefenen op die easy nummers :puh: mijn rechtervoet doe hem ik soms niet helemaal onder controle :D maarja ik zal effe kijken voor metallica maar ik denk dat ik greatest hits ga halen en daarna GH 5 (dat word pas november)

en jij speelde BTW best wel lekker! dat zijn gewoon echt de nummers die ik (nog) niet kan.

ik kan vanavond nu zeker niet: heb morgen presentatie van 1 of ander sector werkstuk, moet ik nog effe mee bezig. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Verdomd ... 1u is weinig.

13u-14u. weaoponmr neemt over!

Nee, ik kan pas om half zes of zo, heb eerst school tot 15.30 en dan huiswerk begeleiding.

Ik zou wel vanmiddag kunnen, maar ik denk dat het beter is als we het in de avond doen, moet van 4 tot 7 werken.

Link to comment
Delen op andere websites

ff voor mensen die denken dat ik inactief ben of iets dergelijks, eigenlijk zou mijn PC deze week gereed zijn om IV te spelen als boef ;) maar dat is toch niet gebeurd. ik verwacht binnenkort een onderdeel waarmee ik het kan herstellen daarna kan ik weer meedoen mits ik (weer) geen problemen heb om jullie te joinen, thegodfather & Sniper weet wel welke probleem.

GnR61

Link to comment
Delen op andere websites

ff voor mensen die denken dat ik inactief ben of iets dergelijks, eigenlijk zou mijn PC deze week gereed zijn om IV te spelen als boef ;) maar dat is toch niet gebeurd. ik verwacht binnenkort een onderdeel waarmee ik het kan herstellen daarna kan ik weer meedoen mits ik (weer) geen problemen heb om jullie te joinen, thegodfather & Sniper weet wel welke probleem.

GnR61

jammer :N is goed

Link to comment
Delen op andere websites

ff voor mensen die denken dat ik inactief ben of iets dergelijks, eigenlijk zou mijn PC deze week gereed zijn om IV te spelen als boef ;) maar dat is toch niet gebeurd. ik verwacht binnenkort een onderdeel waarmee ik het kan herstellen daarna kan ik weer meedoen mits ik (weer) geen problemen heb om jullie te joinen, thegodfather & Sniper weet wel welke probleem.

GnR61

we hopen je gauw ingame terug te zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...