Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

Eerste keer dat ik hier reageer :D .

btw: Hoe weet ik in welke server ik moet zijn ?

Je voegt (als je lid bent) eerst alle leden als vriend toe. Als er een meeting is georganiseerd kom je op de desbetreffende tijd online op het PSN en start je GTA IV. Als je in gta4 zit wordt je geinvite door 1 van de mensen die in de party zit (vaak de leader).

ps: welkom in de clan, mogen er nog vele posts volgen!

EDIT: Sniper, misschien idee om het cop/burger probleem dat er soms is op te lossen.

Als hele hoge rang, kun je spion worden. Dus als er weinig cops zijn, kun je als burger cop zijn en andersom.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eerste keer dat ik hier reageer :D .

btw: Hoe weet ik in welke server ik moet zijn ?

mensen inviten je

Oke :D

Dus het is elke dag rond half 6 ?

Nee, dat was alleen vandaag, mensen starten vaak een party om iets van 18.00 vanwege school en werk, ook vaak op zondag. Maar het is niet elke dag, soms 3 keer per week en soms niet. Wil je een party? Zet het in een bericht in het talk topic (zie recruitment topic voor meer informatie).

Link to comment
Delen op andere websites

Oke :D

Dus het is elke dag rond half 6 ?

Zoals weaponmr al zei kun je naar het recruitment topic gaan.

Ga dan naar de 2e post en dan zul je zien wanneer er een meeting is en voor welke console.

Omdat nu de grote vakantie begint en de meeste leden scholieren zijn, denk ik om mss weekelijkse meetings te doen.

Voor de pc weet ik nog niet omwille van de weinige leden voor die console, maar er wordt verwacht dat er toch een paar pc leden gaan joinen binnen korte tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

eerst postcount dan joining.

ok zeg het hem morge wel op school, weet ie dat ook wel weer ff :D

doe dat :puh:

vr welke console is die?

Ik weet dat jullie graag pc willen, maar hij is tog voor de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kunnen we dan een subforum aanvragen dan word alles wat overzichtelijker want dit vind ik maar vervelend om alles te moeten posten in 1 onderwerp

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kunnen we dan een subforum aanvragen dan word alles wat overzichtelijker want dit vind ik maar vervelend om alles te moeten posten in 1 onderwerp

Dat gaat niet en wel om volgende redenen.

1. We houden ons ook buiten het forum bezig d.m.v een website.

2. Wijzelf mogen niets aanvragen, als we dat toch doen dan worden we zowiezo geweigerd.

Clan subforum
Wanneer een clan in de ogen van de crew goed bezig is, 
en hun activiteiten enkel en alleen binnen het forum houdt 
(geen websites en dergelijke) zullen zij deze clan aanspreken en hun een subforum aanbieden. 
Clans die zelf om een subforum vragen zullen worden overgeslagen.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kunnen we dan een subforum aanvragen dan word alles wat overzichtelijker want dit vind ik maar vervelend om alles te moeten posten in 1 onderwerp

Dat gaat niet en wel om volgende redenen.

1. We houden ons ook buiten het forum bezig d.m.v een website.

2. Wijzelf mogen niets aanvragen, als we dat toch doen dan worden we zowiezo geweigerd.

Clan subforum
Wanneer een clan in de ogen van de crew goed bezig is, 
en hun activiteiten enkel en alleen binnen het forum houdt 
(geen websites en dergelijke) zullen zij deze clan aanspreken en hun een subforum aanbieden. 
Clans die zelf om een subforum vragen zullen worden overgeslagen.

Dus we krijgen helaas geen subforum?

Link to comment
Delen op andere websites

Well, then we're screwed, maar eigenlijk vind ik niet dat we een subforum nodig hebben, toch?

We hebben alleen maar een recruitment en een talktopic ^^ een subforum is alleen maar onnodig!

Link to comment
Delen op andere websites

zaterdag kan ik niet als er iets word gepland............... dan komt mijn neefje :duh: :duh: :duh:

en die wil de hele tijd littlebigplanet doen :zz: :zz:

geef hem eens ongelijk, LBP is f*king grappig met 2-4 spelers, in je 1tje trouwens ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer kunnen we dan een subforum aanvragen dan word alles wat overzichtelijker want dit vind ik maar vervelend om alles te moeten posten in 1 onderwerp

Dat gaat niet en wel om volgende redenen.

1. We houden ons ook buiten het forum bezig d.m.v een website.

2. Wijzelf mogen niets aanvragen, als we dat toch doen dan worden we zowiezo geweigerd.

Clan subforum
Wanneer een clan in de ogen van de crew goed bezig is, 
en hun activiteiten enkel en alleen binnen het forum houdt 
(geen websites en dergelijke) zullen zij deze clan aanspreken en hun een subforum aanbieden. 
Clans die zelf om een subforum vragen zullen worden overgeslagen.

:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n Subfora is juist handig, dan kan je alles op een rijtje zetten en de posts een beetje bij elkaar houden.

Dan kan je ons TTC News in een apart forum stoppen, het recrui en de talk en nog veel meer. Maar zoiets krijgen we toch niet. Maar SNIPER, wanneer ben je dan op MSN? ik heb wel een probleem met MSN

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...