weaponmr Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Wie komt er om 3.00 ff op een kleine, niet georganiseerde meeting, kom maar online als je wilt meespelen Ik ben dan wel ff online. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) zijn er mensen die nog naar de meeting van de PS3 vanavond kunnen komen? of naar die van zaterdag? allebei om 18:30 uur. Bewerkt: 2 juli 2009 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 zijn er mensen die nog naar de meeting van vanavond kunnen komen? of naar die van zaterdag?allebei om 18:30 uur. Vanavond eeh? (Ja ik moet eigenlijk leren maarja) Kan wel naar die vanavond kunnen (kan ik nog wel in mijn schema proppen Die van zaterdag kan ik niet meemaken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 zijn er mensen die nog naar de meeting van vanavond kunnen komen? of naar die van zaterdag?allebei om 18:30 uur. Vanavond eeh? (Ja ik moet eigenlijk leren maarja) Kan wel naar die vanavond kunnen (kan ik nog wel in mijn schema proppen Die van zaterdag kan ik niet meemaken niet voor pc, wel voor ps3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Wie komt er om 3.00 ff op een kleine, niet georganiseerde meeting, kom maar online als je wilt meespelen Na , nice sig btw. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Ho warm is het bij jullie, bij ons 31 graden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Ho warm is het bij jullie, bij ons 31 graden effe kijken hoor...... het is bij ons 29 graden maar dat vind ik zelf al te warm kunt alleen maar een beetje hangen, en dan wil die debiele hond van mij ook nog steeds achter een bal aanrennen gek beest kunnen misschien nog 2 mensen naar de meeting van vanavond komen??? ik zou zaterdag anders wel willen maar ik heb dan een buurtfeest, jippie het enige voordeel is dat er een niet al te lelijk meisje komt wow dit word een beetje een lang bericht XD maar vinden jullie ook niet dat je zelf meer naar micheal jackson gaat luisteren of heb ik dat alleen? Bewerkt: 2 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Ho warm is het bij jullie, bij ons 31 graden effe kijken hoor...... het is bij ons 29 graden maar dat vind ik zelf al te warm kunt alleen maar een beetje hangen, en dan wil die debiele hond van mij ook nog steeds achter een bal aanrennen gek beest kunnen misschien nog 2 mensen naar de meeting van vanavond komen??? ik zou zaterdag anders wel willen maar ik heb dan een buurtfeest, jippie het enige voordeel is dat er een niet al te lelijk meisje komt wow dit word een beetje een lang bericht XD maar vinden jullie ook niet dat je zelf meer naar micheal jackson gaat luisteren of heb ik dat alleen? Moet wel, ik hoor de hele dag niks anders op tmf, wordt er gek van, om het (half) uur hetzelfde lied. En tot overmaat van ramp komt dan ook nog eens 10 jaar tmf awards!! IK WIL MUZIEK! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 zijn er mensen die nog naar de meeting van de PS3 vanavond kunnen komen? of naar die van zaterdag?allebei om 18:30 uur. Ik kom wel af Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) die nederlanders verstaan toch ook nooit iets hé ... iedereen in rotterdam zegt gewoon daarrzo of daar dus zo zeggen wij het:ik ga nooit een kuur volgen daarzo oh ja voor de 100ste pagina wil ik wel een biertje (op speciale gelegenheden mag ik ook bier of champangne) Bewerkt: 2 juli 2009 door thegodfather91 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Wie komt er af naar de meeting? Ik host wel:) BTW PS3 meeting eh om 18:30 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) @hugotje:Tsja, het gaat hier wel lekker Hopelijk lukt het bij jouw zo wat? Groeten. Ja gaat wel goed met mij. Ben nu co-leader bij the rock society(ja alweer co ). Gaat goed met de gang. Ik zou heel graag meedoen, maar mijn multiplayer doet het nog steeds niet. Verder ben ik met een project bezig om de forummers een beetje gitaar te leren . Dat je er nog niks van ziet is niet zo raar, want ik ben nog niet klaar Ik heb nog wat graphics nodig. Als een van jullie daar nou voor kon zorgen hugotje112 Bewerkt: 2 juli 2009 door Hugotje112 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 @hugotje:Tsja, het gaat hier wel lekker Hopelijk lukt het bij jouw zo wat? Groeten. Ja gaat wel goed met mij. Ben nu co-leader bij the rock society(ja alweer co ). Gaat goed met de gang. Ik zou heel graag meedoen, maar mijn multiplayer doet het nog steeds niet. Verder ben ik met een project bezig om de forummers een beetje gitaar te leren . Dat je er nog niks van ziet is niet zo raar, want ik ben nog niet klaar Ik heb nog wat graphics nodig. Als een van jullie daar nou voor kon zorgen hugotje112 Wat mogen wij verstaan onder de graphics? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 Sigs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2009 @hugotje:Tsja, het gaat hier wel lekker Hopelijk lukt het bij jouw zo wat? Groeten. Ja gaat wel goed met mij. Ben nu co-leader bij the rock society(ja alweer co ). Gaat goed met de gang. Ik zou heel graag meedoen, maar mijn multiplayer doet het nog steeds niet. Verder ben ik met een project bezig om de forummers een beetje gitaar te leren . Dat je er nog niks van ziet is niet zo raar, want ik ben nog niet klaar Ik heb nog wat graphics nodig. Als een van jullie daar nou voor kon zorgen hugotje112 Wat mogen wij verstaan onder de graphics? Een header plz. Maar ik heb er ook al een topic over gemaakt. als je het zou kunnen doen heel erg bedankt. hugotje112 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts