Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

Hahah? NOT FUCKING FUNNY!

wat is er met jouw?

Hij is gewoon een beetje sad, Stopbord was aan,t spammen

En ik wil me graag voor een tijdje afmelden voor TCC, ik moet deze 2 weken gaan verhuizen, en werken. Dus zoveel zin om op internet te komen zal ik niet hebben

ok,fijne verhuizing :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi van niet, s' avonds kan ik toch nog helpen :puh:, als het goed is duurt de verhuizing korter dan verwacht

mag ik dan overdags leidertje spelen :$ :bier: ?

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi van niet, s' avonds kan ik toch nog helpen :puh:, als het goed is duurt de verhuizing korter dan verwacht

mag ik dan overdags leidertje spelen :$ :bier: ?

:puh:

---

Krijg nou **, ik kom een halve dag niet in dit topic, en gelijk ist hier druk :tu:

Het is vrij stom/jammer, maar op de tijden dat jullie die meetings plannen, wordt het voor mij moeilijk om aanwezig te zijn.. Ik zit namelijk ook met regels die mijn ouders opgesteld hebben.. :$

En eentje daarvan is niet non-stop GTA IV.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi van niet, s' avonds kan ik toch nog helpen :puh:, als het goed is duurt de verhuizing korter dan verwacht

mag ik dan overdags leidertje spelen :$ :bier: ?

:puh:

---

Krijg nou **, ik kom een halve dag niet in dit topic, en gelijk ist hier druk :tu:

Het is vrij stom/jammer, maar op de tijden dat jullie die meetings plannen, wordt het voor mij moeilijk om aanwezig te zijn.. Ik zit namelijk ook met regels die mijn ouders opgesteld hebben.. :$

En eentje daarvan is niet non-stop GTA IV.. :duh:

mijn ouders zeiken niet _O_

maar van hoelaat tot hoelaat mag je dan?en op welke dagen?dan kunnen we de meetings op die tijden regelen als het merendeel dan ook kan

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...