Kenny-Petrovic Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Wie komt er af naar de meeting? Ik host wel:)BTW PS3 meeting eh om 18:30 de gene die het origaniseerd host het daar valt niet over te discussieren
Royboow Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 @hugotje:Tsja, het gaat hier wel lekker Hopelijk lukt het bij jouw zo wat? Groeten. Ja gaat wel goed met mij. Ben nu co-leader bij the rock society(ja alweer co ). Gaat goed met de gang. Ik zou heel graag meedoen, maar mijn multiplayer doet het nog steeds niet. Verder ben ik met een project bezig om de forummers een beetje gitaar te leren . Dat je er nog niks van ziet is niet zo raar, want ik ben nog niet klaar Ik heb nog wat graphics nodig. Als een van jullie daar nou voor kon zorgen hugotje112 Wat mogen wij verstaan onder de graphics? Een header plz. Maar ik heb er ook al een topic over gemaakt. als je het zou kunnen doen heel erg bedankt. hugotje112 Kan ik wel, maar heb geen tijd
GwnHugo Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) @hugotje:Tsja, het gaat hier wel lekker Hopelijk lukt het bij jouw zo wat? Groeten. Ja gaat wel goed met mij. Ben nu co-leader bij the rock society(ja alweer co ). Gaat goed met de gang. Ik zou heel graag meedoen, maar mijn multiplayer doet het nog steeds niet. Verder ben ik met een project bezig om de forummers een beetje gitaar te leren . Dat je er nog niks van ziet is niet zo raar, want ik ben nog niet klaar Ik heb nog wat graphics nodig. Als een van jullie daar nou voor kon zorgen hugotje112 Wat mogen wij verstaan onder de graphics? Een header plz. Maar ik heb er ook al een topic over gemaakt. als je het zou kunnen doen heel erg bedankt. hugotje112 Kan ik wel, maar heb geen tijd Jammer hugotje112 Bewerkt: 2 juli 2009 door Hugotje112
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 mag ik iedereen a.u.b. nogmaals verzoeken om niet meer in het recruitment te posten. Het welkom heten van de leden aan de recruits kan hier. Het recruitment dient expliciet voor aanmeldingen in de clan en voor de leiding om deze goed- of af te keuren. Ik kan hier toch moeilijk om de 2 dagen aan svenie gaan vragen om ons topic eens wat op te ruimen. Gelieve de regels te volgen a.u.b.
Dastard Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 mag ik iedereen a.u.b. nogmaals verzoeken om niet meer in het recruitment te posten.Het welkom heten van de leden aan de recruits kan hier. Het recruitment dient expliciet voor aanmeldingen in de clan en voor de leiding om deze goed- of af te keuren. Ik kan hier toch moeilijk om de 2 dagen aan svenie gaan vragen om ons topic eens wat op te ruimen. Gelieve de regels te volgen a.u.b. Ok sniper, zal ik doen. Wie heeft hier inFamous? Ik ga het kopen, vet spel! Oh btw, ik heb gisteren nog op GTA gezeten
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Iemand zin in een potje MP Voor pc? wanneer?
Mevin Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Nu? Ow wacht, ik moet nog 2 bestanden veranderen, dan kom ik wel Bewerkt: 3 juli 2009 door Mevin
Cmon1994 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Leuk, en het mooie is dat ik vandaag kan:) Wanneer en wat en hoe..? (welke mode enzo :$ )
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 ik denk niet dat ik zal kunnen. Heb namelijk weer zo fucking vertraagd internet Bij andere online games word ik meestal gekicked.
Cmon1994 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 ik denk niet dat ik zal kunnen. Heb namelijk weer zo fucking vertraagd internet Bij andere online games word ik meestal gekicked. Oke, jammer Maar even serieus, als ik aan een meeting mee (wil) doe(n), welke mode moet ik dan gebruiken, en wat moet ik doen om op dezelfde server te komen? (Bij het 2e punt moet ik vast gaan zoeken via 'custom match'..? :$ )
Cmon1994 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Oke, thnx Nu? EDIT: Ik ga nu GTAIV doen, online.. Mijn naam is 'Colenberg', dus als je me als vriend ofzo toe wil voegen, ga je gang Als je me wilt uitnodigen, top Bewerkt: 3 juli 2009 door Cmon1994
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Oke, thnx Nu? EDIT: Ik ga nu GTAIV doen, online.. Mijn naam is 'Colenberg', dus als je me als vriend ofzo toe wil voegen, ga je gang Als je me wilt uitnodigen, top ik doe mee,ik ga nu online!
Recommended Posts