Cmon1994 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Oke, thnx Nu? EDIT: Ik ga nu GTAIV doen, online.. Mijn naam is 'Colenberg', dus als je me als vriend ofzo toe wil voegen, ga je gang Als je me wilt uitnodigen, top ik doe mee,ik ga nu online! Hoe heet je? Ik ga je als vriend toevoegen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Cmon, kan niet praten xD Bewerkt: 3 juli 2009 door Mevin Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Sniper, die mod voor bf2 kan ik niet downloaden, wordt m'n hele pc veel te traag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Ik ga morgen verhuizen Ik heb wel een probleem, ik kan niet Interneeten, een tijdje. Ik bevorder Thegodfather91 tot tijdelijk leader en ik word co-leader. Ik post wel weer als ik weer kan Internetten, verder zal ik zo af en toe ook nog wel posten, maar ik wil dan nog leader worden, Jullie zien me weer verschijnen Ik hoop dat als ik terugkom, dat de puntentelling werkt, en dat er wat nieuwe leden bij zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Ik ga morgen verhuizen Ik heb wel een probleem, ik kan niet Interneeten, een tijdje. Ik bevorder Thegodfather91 tot tijdelijk leader en ik word co-leader. Ik post wel weer als ik weer kan Internetten, verder zal ik zo af en toe ook nog wel posten, maar ik wil dan nog leader worden, Jullie zien me weer verschijnen Ik hoop dat als ik terugkom, dat de puntentelling werkt, en dat er wat nieuwe leden bij zijn is goed snow,ik ben leider (wel tot je weer terug bent ) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Ik wil graag bij deze de clan verlaten, omdat ik bijna nooit meer GTA IV online speel, laat staan met een clan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Aah, jammer, maarja. Maar wat voor puntentelling? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Ik wil graag bij deze de clan verlaten, omdat ik bijna nooit meer GTA IV online speel, laat staan met een clan. jammer maarja oke het is jou keus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Ik wil graag bij deze de clan verlaten, omdat ik bijna nooit meer GTA IV online speel, laat staan met een clan. ok, spijtig maar je was niet online in de clan. Toch nog verder succes toegewenst op gtaforum! @ weaponmr: die mod speel ik zelf hoor, die mod spelen we niet met de clan. dus je moet ze niet hebben Bewerkt: 3 juli 2009 door SNIPER44 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) nog effe over de meeting van gister..... ging niet helemaal lekker want bijna niemand had zich aangemeld, hebben jullie dat ene systeem al in gebruik??? dat je zoveel meetings in een maand moet bezoeken?? want deze regel is zeker nodig voor de PS3. tot ziens stanboy96 maar ik kom je denk ik nog wel eens tegen op PSN kent iemand nog een vet spel voor de PSP?? ga over een paar weken op vakantie en dan moet ik wel een fatsoenlijk spel hebben voor op de achterbank, want die spellen die ik nu heb heb ik nu wel gezien Bewerkt: 3 juli 2009 door gtafreak321 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Ik wil graag bij deze de clan verlaten, omdat ik bijna nooit meer GTA IV online speel, laat staan met een clan. ok, spijtig maar je was niet online in de clan. Toch nog verder succes toegewenst op gtaforum! @ weaponmr: die mod speel ik zelf hoor, die mod spelen we niet met de clan. dus je moet ze niet hebben Beter. @gtafreak321 Misschien transformers the game? Weet niet zeker. EDIT: schijnt een slecht spel te zijn. Bewerkt: 3 juli 2009 door weaponmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 nog effe over de meeting van gister..... ging niet helemaal lekker want bijna niemand had zich aangemeld, hebben jullie dat ene systeem al in gebruik??? dat je zoveel meetings in een maand moet bezoeken?? want deze regel is zeker nodig voor de PS3.tot ziens stanboy96 maar ik kom je denk ik nog wel eens tegen op PSN kent iemand nog een vet spel voor de PSP?? ga over een paar weken op vakantie en dan moet ik wel een fatsoenlijk spel hebben voor op de achterbank, want die spellen die ik nu heb heb ik nu wel gezien tekken dat puntensysteem word te samen met de regels in gebruik genomen. Maar nu moet ik nog ff overleg plegen moet godfather over hoeveel punten je krijgt per meeting ect. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 nog effe over de meeting van gister..... ging niet helemaal lekker want bijna niemand had zich aangemeld, hebben jullie dat ene systeem al in gebruik??? dat je zoveel meetings in een maand moet bezoeken?? want deze regel is zeker nodig voor de PS3.tot ziens stanboy96 maar ik kom je denk ik nog wel eens tegen op PSN kent iemand nog een vet spel voor de PSP?? ga over een paar weken op vakantie en dan moet ik wel een fatsoenlijk spel hebben voor op de achterbank, want die spellen die ik nu heb heb ik nu wel gezien tekken dat puntensysteem word te samen met de regels in gebruik genomen. Maar nu moet ik nog ff overleg plegen moet godfather over hoeveel punten je krijgt per meeting ect. dat kan op xfire wel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Heey allemaal? even jullie mening XD Wat vinden jullie van dit plaatje? het is van dit onbekend is het is uitgelekt door rockstargames of dat mensen dit hebben gemaakt, vind het persoonlijk heel mooi gemaakt, ik denk zelf dat rockstargames het niet heeft gemaakt (heel stieken altijd een verlangen maargoed) wat is jullie mening Bij het Quoten aub het plaatje weglaten BVD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2009 Heey allemaal?even jullie mening XD Wat vinden jullie van dit plaatje? het is van dit onbekend is het is uitgelekt door rockstargames of dat mensen dit hebben gemaakt, vind het persoonlijk heel mooi gemaakt, ik denk zelf dat rockstargames het niet heeft gemaakt (heel stieken altijd een verlangen maargoed) wat is jullie mening Bij het Quoten aub het plaatje weglaten BVD mocht R* dit hebben gemaakt dan zouden ze zeker echte doosjes hebben gebruikt. Deze zijn goed te maken mits je de juiste afbeeldingen hebt. Ik heb het eens bekekn en alles is perfect via layers op elkaar te zetten te maken. Dus het werk van een gta-fanatieker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts