TZG Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) maar als je ze er niet inschiet dan heb je er niks aan hoor das wel weer zo waarom doe je erbij,dat is toch goed nieuws dat feyenoord helemaal boven aan staat? sorry wil het effe inwrijven pff ik kan me opeens niet meer herinneren waar feyenoord eindigde vorige seizoen, weet jij het misschien nog?? Bewerkt: 24 augustus 2009 door GTA4gamer
Dr.Oppai Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) maar als je ze er niet inschiet dan heb je er niks aan hoor das wel weer zo waarom doe je erbij,dat is toch goed nieuws dat feyenoord helemaal boven aan staat? sorry wil het effe inwrijven pff ik kan me opeens niet meer herinneren waar feyenoord eindigde vorige seizoen, weet jij het misschien nog?? ja toevallig wel maar het gaat om nu he en niet toen Bewerkt: 24 augustus 2009 door thegodfather91
SNIPER44 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hollandse competitie zuigt!!!! Engelse Competitie FTW!!!
Dr.Oppai Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Hollandse competitie zuigt!!!! Engelse Competitie FTW!!! belgiesche competitie zuigt harder Bewerkt: 24 augustus 2009 door thegodfather91
Mevin Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hollandse competitie zuigt!!!! Engelse Competitie FTW!!! belgiesche competitie zuigt harder XD Ik ken geen een enkele belgische voetballer Gelukkig ook maar
Dr.Oppai Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hollandse competitie zuigt!!!! Engelse Competitie FTW!!! belgiesche competitie zuigt harder XD Ik ken geen een enkele belgische voetballer Gelukkig ook maar dembele komt toch uit belgie?
Mevin Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) Hollandse competitie zuigt!!!! Engelse Competitie FTW!!! belgiesche competitie zuigt harder XD Ik ken geen een enkele belgische voetballer Gelukkig ook maar dembele komt toch uit belgie? Ken ik niet XD log nu maar uit Bewerkt: 24 augustus 2009 door Mevin
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 de clan is dood qua meetingen? en als er een meeting si dan word die afgelast vanwege te weinig spelers ikweet niet of ik hier nog wel zin in heb jongens
weaponmr Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 de clan is dood qua meetingen? en als er een meeting si dan word die afgelast vanwege te weinig spelers ikweet niet of ik hier nog wel zin in heb jongens vrijdag is er 1.
Mevin Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Volgens mij kunnen we het beter verdergaan met een gang dan met een clan
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 (bewerkt) de clan is dood qua meetingen? en als er een meeting si dan word die afgelast vanwege te weinig spelers ikweet niet of ik hier nog wel zin in heb jongens vrijdag is er 1. en hoeveel mensen doen daar aan mee? 3 mensen en laten die 3 mensen nou net de enige 3 burgers zijn van het clan gedeelte... Schieten we ook nix mee op sorry jongens maar ik stap uit de clan, ik wil wel vriend van de clan worden en mogen posten in het clanforum Het ga jullie goed Bewerkt: 25 augustus 2009 door Kenny-Petrovic
SNIPER44 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) de clan is dood qua meetingen? en als er een meeting si dan word die afgelast vanwege te weinig spelers ikweet niet of ik hier nog wel zin in heb jongens vrijdag is er 1. en hoeveel mensen doen daar aan mee? 3 mensen en laten die 3 mensen nou net de enige 3 burgers zijn van het clan gedeelte... Schieten we ook nix mee op sorry jongens maar ik stap uit de clan, ik wil wel vriend van de clan worden en mogen posten in het clanforum Het ga jullie goed Gelijk heb je, ik begin stilletjes aan te denken om hier ook te stoppen want die activiteit trekt hier op geen kloten. Er zijn hier altijd dezelfde leden online. Mocht ik de inactieve wegdoen dan zou de clan al de helft minder groot zijn. Bewerkt: 25 augustus 2009 door SNIPER44
Dr.Oppai Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 ik zie het al aankomen.... de clan begint dood te bloeden
GwnHugo Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 ik zie het al aankomen.... de clan begint dood te bloeden
Recommended Posts