weaponmr Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Idee SNIPER? wat voor gang? We zijn toch al een clan? Zo veel vershil zie ik er niet in eerlijk gezegd.
Dr.Oppai Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Idee SNIPER? wat voor gang? We zijn toch al een clan? Zo veel vershil zie ik er niet in eerlijk gezegd. volgensmij is een gang voor de lol ofzo en een clan voor in een spel verbeter me als ik het fout heb
gtafreak321 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Ik had al een PB gestuurd naar firefighter en naar GTA-Top, geen reacties.Posts had ik ook niet meer gezien. Dus dit was denk ik de enige manier, want je kan hier moeilijk bijzitten als je niets doet. Ik kan het volkomen begrijpen dat je niet met een meeting ofzo kan meedoen omdat je agenda het niet toelaat. Maar op zen minst eens kijken in het topic hier en eens een berichtje plaatsen, dat duurt ook niet lang. En ook, inactieve leden zijn niet bepaald een aantrekkelijk iets voor een clan. Het is misschien wel een harde beslissing maar ja ... Wanneer FF het weer wat rustiger heeft mag hij gerust zich terug aanmelden. Daar heb je wel gelijk in. Ik was eerlijk gezegd het helemaal vergeten om hier in dit topic te kijken, trouwens ook niet op deze hele site. Maar ik zal proberen om vaker te proberen online te zijn, wat nu trouwens wel weer gebeurt, de drukke periode is gelukkig voorbij! Mvg, FireFighter ey fire je moet me nog ff toevoegen op PSN + vinden jullie niet dat er heel veel mensen cop willen zijn op de PS3?? Bewerkt: 2 juni 2009 door gtafreak321
SNIPER44 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik had al een PB gestuurd naar firefighter en naar GTA-Top, geen reacties.Posts had ik ook niet meer gezien. Dus dit was denk ik de enige manier, want je kan hier moeilijk bijzitten als je niets doet. Ik kan het volkomen begrijpen dat je niet met een meeting ofzo kan meedoen omdat je agenda het niet toelaat. Maar op zen minst eens kijken in het topic hier en eens een berichtje plaatsen, dat duurt ook niet lang. En ook, inactieve leden zijn niet bepaald een aantrekkelijk iets voor een clan. Het is misschien wel een harde beslissing maar ja ... Wanneer FF het weer wat rustiger heeft mag hij gerust zich terug aanmelden. Daar heb je wel gelijk in. Ik was eerlijk gezegd het helemaal vergeten om hier in dit topic te kijken, trouwens ook niet op deze hele site. Maar ik zal proberen om vaker te proberen online te zijn, wat nu trouwens wel weer gebeurt, de drukke periode is gelukkig voorbij! Mvg, FireFighter ey fire je moet me nog ff toevoegen op PSN + vinden jullie niet dat er heel veel mensen cop willen zijn op de PS3?? Beter meer cops dan criminals Maar de volgende leden zullen toch criminal moeten worden.
SNIPER44 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 ivm FF, hij mag terug joinen als hij actief blijft.
GunsNroses61 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Dan heb je mazzel Godfather waar ik heel erg jaloers op ben ;p ps ik kom uit Holland als jullie de stand nog bijhouden
PowerPats Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik zal even de dagen waarop ik vrij ben zeggen, aangezien ik net mijn werkrooster binnen heb. Ik ben dus morgen en overmorgen vrij, zaterdag moet ik werken maar zondag ben ik er wel. Ik hoop dat er een meeting op een van deze data kan.
weaponmr Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) zondag kan ik ook en thegodfather91, ik ben jaloers op je. Bewerkt: 3 juni 2009 door weaponmr
gtafreak321 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik zal even de dagen waarop ik vrij ben zeggen, aangezien ik net mijn werkrooster binnen heb.Ik ben dus morgen en overmorgen vrij, zaterdag moet ik werken maar zondag ben ik er wel. Ik hoop dat er een meeting op een van deze data kan. ik kan denk ik wel morgen en anders zondag
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 (bewerkt) ik ben nederlander+en het belangrijkste ik ben ROTTERDAMMER Nederland 7-2 België kom op en vertel in deze post ik de stand nederland ------ belgië gtafreak321 ------ sniper44 snowleopard ------ kidage thegodfather91------ cj101 ------ mevin ------ weaponmr ------ gunsNroses61 ------ moet je de stand kijken 7-1 lijkt me duidelijk,niet? arme sniper hij is in zijn eentje dus allemaal: HUP HOLLAND HUP! Bewerkt: 4 juni 2009 door thegodfather91
Mevin Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Wat dachten de PC-ers van een meeting? Zondag om 15.00?
Dr.Oppai Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Wat dachten de PC-ers van een meeting? Zondag om 15.00? kan het ook zaterdag ofniet,het liefst zaterdag maar ik kan zondag ook wel(denk ik weet niet of er nog schooldingen komen waar ik die zondag voor nodig heb)
Recommended Posts