Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

ik vind dat de meetingen iets drukker bezocht moeten worden, want vandaag ook maar 3 voor de PS3 van de 9 vind het wel een beetje weinig.

kunnen we/jullie niet als regel doen dat je zo vaak per maand ofzo een keer bij een meeting moet zijn geweest?

ik ben dan geen leider maar ik kom alleen met ideeën :$

je moet gewoon op 50% van de meetings zijn ofzo.effe een ideetje

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vind dat de meetingen iets drukker bezocht moeten worden, want vandaag ook maar 3 voor de PS3 van de 9 vind het wel een beetje weinig.

kunnen we/jullie niet als regel doen dat je zo vaak per maand ofzo een keer bij een meeting moet zijn geweest?

ik ben dan geen leider maar ik kom alleen met ideeën :$

je moet gewoon op 50% van de meetings zijn ofzo.effe een ideetje

ja zoiets dat is ook wel een idee

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat de meetingen iets drukker bezocht moeten worden, want vandaag ook maar 3 voor de PS3 van de 9 vind het wel een beetje weinig.

kunnen we/jullie niet als regel doen dat je zo vaak per maand ofzo een keer bij een meeting moet zijn geweest?

ik ben dan geen leider maar ik kom alleen met ideeën :$

je moet gewoon op 50% van de meetings zijn ofzo.effe een ideetje

ja zoiets dat is ook wel een idee

Dat zal nog besproken worden.

Maar weet wel:

Er zijn leden die dikwijls niet kunnen ivm met hun planning.

vb: Snowleopard (Royboow) kon niet wegens verhuizingen & huiswerk

Kidage kan meestal tussen bepaalde uren maar ivm met zijn werk

Gta bram moet nog een internet kabel krijgen.

...

We zijn wel bezig met de activiteit.

Zo hebben we al een vermelding op de site + recruitment.

En we werken ook al met een waarschuwings systeem.

We hebben ook al leden gekickt ivm met inactiviteit.

De clan is nog in opbouw maar alles zal goed komen :)

Bedankt voor de ideetjes trouwens! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

sniper je kan ook doen dat als ze niet komen dat ze een exuses moeten hebben zoals huiswerk ofzo,veel hebbe dat ook wel dus dan is het niet zo erg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel graag naar een meeting, maar ze komen steeds op voor mij ongunstige tijden, dat ligt niet aan jullie, maar ik werk best wel vaak in de avond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel graag naar een meeting, maar ze komen steeds op voor mij ongunstige tijden, dat ligt niet aan jullie, maar ik werk best wel vaak in de avond.

dan moeten we gewoon zorgen dat er bijvoorbeeld aankomende zondag dit 's middags doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel graag naar een meeting, maar ze komen steeds op voor mij ongunstige tijden, dat ligt niet aan jullie, maar ik werk best wel vaak in de avond.

Als je met een meeting wilt meedoen dan kan je altijd de tijden bespreken met de organisator.

Dus zoals je zelf zegt dat de tijden te laat zijn voor jouw kan je altijd vragen of het vroeger kan.

----

Ik had ook al gedacht om eventueel wekelijkse meetings te doen maar dat zal denk ik nog niet zo goed gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel graag naar een meeting, maar ze komen steeds op voor mij ongunstige tijden, dat ligt niet aan jullie, maar ik werk best wel vaak in de avond.

Als je met een meeting wilt meedoen dan kan je altijd de tijden bespreken met de organisator.

Dus zoals je zelf zegt dat de tijden te laat zijn voor jouw kan je altijd vragen of het vroeger kan.

----

Ik had ook al gedacht om eventueel wekelijkse meetings te doen maar dat zal denk ik nog niet zo goed gaan.

maar je kunt er toch wel 1 plannen en dan kijken wie er allemaal wil komen en als er bijna geen opkomst is gaat het gewoon niet door :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook al gedacht om eventueel wekelijkse meetings te doen maar dat zal denk ik nog niet zo goed gaan.

maar je kunt er toch wel 1 plannen en dan kijken wie er allemaal wil komen en als er bijna geen opkomst is gaat het gewoon niet door :Y

dan gaan we wel serieus rekening moeten houden met de leden.

Want de ene kan die tijd niet, de andere kan op die uren niet, ect ...

Daarom mss best nog wat wachten tot er een paar leden meer zijn zodat we weten dat er altijd wel genoeg leden naar de meetings kunnen gaan en dat het ook wat fun word.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm ik moet nog even een ding zeggen over wanneer ik weer op een meeting kan komen.

De computer bij mijn vader krijgt een nieuwe Windows want er zitten teveel virussen op (heb ik niet gedaan :puh:) (misschien toch wel xD) maar ik kan dus voorlopig ff geen IV meer doen, verder ga ik IV op een andere comp zetten die misschien wat beter is maar een andere kaart enzo nodig heeft, dus het kan nog een weekje ofzo duren voordat ik weer op meetings kan komen.

Greetzzzz

GnR61

EDIT @ hieronder heb je mijn Greetzzzz gejat? :puh:

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Uhm ik moet nog even een ding zeggen over wanneer ik weer op een meeting kan komen.

De computer bij mijn vader krijgt een nieuwe Windows want er zitten teveel virussen op (heb ik niet gedaan :puh:) (misschien toch wel xD) maar ik kan dus voorlopig ff geen IV meer doen, verder ga ik IV op een andere comp zetten die misschien wat beter is maar een andere kaart enzo nodig heeft, dus het kan nog een weekje ofzo duren voordat ik weer op meetings kan komen.

Greetzzzz

GnR61

okee

Greetzzzz thegodfather91 :7

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

De beste dagen dat ik kan is : woensdag 13.00 - 14.30

weekend 14.30 - 16.00

Maar dan is er nooit een event.

PS: als je een event organiseert , ben je dan leider in die event?

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen wou ik er 1 organiseren, maar met mijn verjaardag gaat dat een beetje moeilijk, zit je voor de ogen van iedereen mensen neer te knallen :cya:

bwoa, iedereen is toch wel al iets gewoon zeker :puh:

@kidage: ja als je een meeting zelf organiseert dan ben je logische wijze de organisator.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Morgen wou ik er 1 organiseren, maar met mijn verjaardag gaat dat een beetje moeilijk, zit je voor de ogen van iedereen mensen neer te knallen :cya:

bwoa, iedereen is toch wel al iets gewoon zeker :puh:

@kidage: ja als je een meeting zelf organiseert dan ben je logische wijze de organisator.

Ok dan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...