Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo

Idd, misschien te maken met de examens?

exames van meer dan een maand lang? NEEN

Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan.

Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven.

Pb hen.

Werkt ook niet want ik heb ze laatst nog gepbt maar helpt niks, ik heb nog steeds geen antwoord.

Ok.

Wel speitig dat de leiding dit niet op zich neemt en dat de leden zelf initiatief moeten nemen.

:duh:

EDIT: iemand die reclame al gezien van -who-took-my-badjes- ?? :puh: dies mega grappig

Bedankt voor het eruitgooien :duh:. Ik heb het de laatste tijd veel drukker dan normaal, en kan daarom niet echt actief zijn.

Maar nu wordt het wat rustiger, dus misschien, als ik het zeker weet, join ik weer!

Groeten,

FF

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo

Idd, misschien te maken met de examens?

exames van meer dan een maand lang? NEEN

Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan.

Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven.

Pb hen.

Werkt ook niet want ik heb ze laatst nog gepbt maar helpt niks, ik heb nog steeds geen antwoord.

Ok.

Wel speitig dat de leiding dit niet op zich neemt en dat de leden zelf initiatief moeten nemen.

:duh:

EDIT: iemand die reclame al gezien van -who-took-my-badjes- ?? :puh: dies mega grappig

Bedankt voor het eruitgooien :duh:. Ik heb het de laatste tijd veel drukker dan normaal, en kan daarom niet echt actief zijn.

Maar nu wordt het wat rustiger, dus misschien, als ik het zeker weet, join ik weer!

Groeten,

FF

1 maand druk? ik heb het ook druk gehad 2 weken maar ik blijft kijken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo

Idd, misschien te maken met de examens?

exames van meer dan een maand lang? NEEN

Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan.

Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven.

Pb hen.

Werkt ook niet want ik heb ze laatst nog gepbt maar helpt niks, ik heb nog steeds geen antwoord.

Ok.

Wel speitig dat de leiding dit niet op zich neemt en dat de leden zelf initiatief moeten nemen.

:duh:

Ik had al een PB gestuurd naar firefighter en naar GTA-Top, geen reacties.

Posts had ik ook niet meer gezien.

Dus dit was denk ik de enige manier, want je kan hier moeilijk bijzitten als je niets doet.

Ik kan het volkomen begrijpen dat je niet met een meeting ofzo kan meedoen omdat je agenda het niet toelaat.

Maar op zen minst eens kijken in het topic hier en eens een berichtje plaatsen, dat duurt ook niet lang.

En ook, inactieve leden zijn niet bepaald een aantrekkelijk iets voor een clan.

Het is misschien wel een harde beslissing maar ja ...

Wanneer FF het weer wat rustiger heeft mag hij gerust zich terug aanmelden.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo

Idd, misschien te maken met de examens?

exames van meer dan een maand lang? NEEN

Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan.

Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven.

Pb hen.

Werkt ook niet want ik heb ze laatst nog gepbt maar helpt niks, ik heb nog steeds geen antwoord.

Ok.

Wel speitig dat de leiding dit niet op zich neemt en dat de leden zelf initiatief moeten nemen.

:duh:

Ik had al een PB gestuurd naar firefighter en naar GTA-Top, geen reacties.

Posts had ik ook niet meer gezien.

Dus dit was denk ik de enige manier, want je kan hier moeilijk bijzitten als je niets doet.

Ik kan het volkomen begrijpen dat je niet met een meeting ofzo kan meedoen omdat je agenda het niet toelaat.

Maar op zen minst eens kijken in het topic hier en eens een berichtje plaatsen, dat duurt ook niet lang.

Das waar =D

Mag ik site editor van weebly website worden SNIPER?

Link to comment
Delen op andere websites

FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo

Idd, misschien te maken met de examens?

exames van meer dan een maand lang? NEEN

Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan.

Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven.

Pb hen.

Werkt ook niet want ik heb ze laatst nog gepbt maar helpt niks, ik heb nog steeds geen antwoord.

Ok.

Wel speitig dat de leiding dit niet op zich neemt en dat de leden zelf initiatief moeten nemen.

:duh:

Ik had al een PB gestuurd naar firefighter en naar GTA-Top, geen reacties.

Posts had ik ook niet meer gezien.

Dus dit was denk ik de enige manier, want je kan hier moeilijk bijzitten als je niets doet.

Ik kan het volkomen begrijpen dat je niet met een meeting ofzo kan meedoen omdat je agenda het niet toelaat.

Maar op zen minst eens kijken in het topic hier en eens een berichtje plaatsen, dat duurt ook niet lang.

Das waar =D

Mag ik site editor van weebly website worden SNIPER?

simpelweg ... neen ;)

Ik doe het al

Hugotje112 doet het ook al

En Snowleopard (Royboow) moet het ook nog kunnen doen.

Dat is al genoeg vind ik zelf.

Alleen de leiding en degene die de site heeft aangemaakt (hugotje112) hebben er toegang toe.

En dat zal zo blijven :)

Toch bedankt dat je wilt helpen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

 veel tekst*

Ow , ok , ik wist niet dat jullie al met 3 waren :)

Nog een spelletje voor tussendoor:

Wat is je lievelings eten van 1tot5

1

2

3

4

5

@ snowleopard: zeg nu niet dat je niet eet x\\\\\\\\\\\\\\\'D

Bewerkt: door kidage
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de belgen:

Wat zijn jullie lievelings programmas?

-fc De kampioenen (EEN)

-Most amazing video's (2BE)

-het nieuws (raar maar waar, ik volg graag de actualiteit) (VTM, EEN)

-Sweet 16 (MTV)

-Pimp My Ride (MTV)

-flikken

-aspe

-Nathional geographic in het algemeen. (altijd wel interessante programma's)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je lievelings eten van 1tot5

1Kipfilet ;p

2Chinees (ben ook half chinees dus dan is het ook een beetje logisch ;))

3patat ;)

4Mac Donald

5Spaghetti

EDIT : nog ff een ding, mijn comp heeft een nieuwe Windows nodig dus ik kan voorlopig ff niet op deze comp in Helmond, dus ik kan dan dus ook ff niet meer IV doen.

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is je lievelings eten van 1tot5

1Kipfilet ;p

2Chinees (ben ook half chinees dus dan is het ook een beetje logisch ;))

3patat ;)

4Mac Donald

5Spaghetti

EDIT : nog ff een ding, mijn comp heeft een nieuwe Windows nodig dus ik kan voorlopig ff niet op deze comp in Helmond, dus ik kan dan dus ook ff niet meer IV doen.

k, goed dat ik het weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wokken is idd lkkr, heb het jmmr genoeg al veel te lang niet gegeten, moet wachten totdat mijn broer is geslaagd. Gvd

Ff een voorstel, willen jullie als jullie quote doen, een gedeelte weghalen van de qoute's? Anders heb je van die grote posts waardoor iedereen super veel moet scrollen, het is ook overzichtelijk en mijn internet is niet altijd snel.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

Wokken is idd lkkr, heb het jmmr genoeg al veel te lang niet gegeten, moet wachten totdat mijn broer is geslaagd. Gvd

Ff een voorstel, willen jullie als jullie quote doen, een gedeelte weghalen van de qoute's? Anders heb je van die grote posts waardoor iedereen super veel moet scrollen, het is ook overzichtelijk en mijn internet is niet altijd snel.

Wat wokken jullie zoal? :)

Noedels? (jum :) )

Tuurlijk weaponmr .

Link to comment
Delen op andere websites

Wokken is idd lkkr, heb het jmmr genoeg al veel te lang niet gegeten, moet wachten totdat mijn broer is geslaagd. Gvd

Ff een voorstel, willen jullie als jullie quote doen, een gedeelte weghalen van de qoute's? Anders heb je van die grote posts waardoor iedereen super veel moet scrollen, het is ook overzichtelijk en mijn internet is niet al tijd snel.

Wat wokken jullie zoal? :)

Noedels? (jum :) )

Tuurlijk weaponmr .

srry, verkeerd voorbeeld maar zi t op playstation. ik wok vooral gamba's en vlees. (vooral ossenhaas).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...