Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als het nut heeft, kan ik nu wel komen, ik zie dit nu ook pas xD maar ik kan best wel komen.

ff een ding : ik kan door de week nooit op de PC want m'n pa en ma zijn gescheiden en bij m'n pa staat de Goeie comp die IV kan draaien en bij m'n ma staat de slechte PC die IV niet kan draaien, dus ik kan alleen vrijdag zaterdag en soms zondag online komen, maar als jullie willen kan ik vandaag wel komen. ik ben toch een boef en ik zag dat jullie nog een boef nodig hadden voor de meeting van vandaag ALS jullie nog willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het nut heeft, kan ik nu wel komen, ik zie dit nu ook pas xD maar ik kan best wel komen.

ff een ding : ik kan door de week nooit op de PC want m'n pa en ma zijn gescheiden en bij m'n pa staat de Goeie comp die IV kan draaien en bij m'n ma staat de slechte PC die IV niet kan draaien, dus ik kan alleen vrijdag zaterdag en soms zondag online komen, maar als jullie willen kan ik vandaag wel komen. ik ben toch een boef en ik zag dat jullie nog een boef nodig hadden voor de meeting van vandaag ALS jullie nog willen.

:Y Ja hoor, alleen godfather zou battlefield gaan spelen vertel het hem anders ook even

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu ook wel al gedaan met helpen.

ik kan dus waarschijnlijk ook nog.

Ik zal me nu gaan douchen.

Maar dan moet de meeting nog voor 18.00 u gehouden worden want vanavond heb ik nog een :dans: feesje :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu ook wel al gedaan met helpen.

ik kan dus waarschijnlijk ook nog.

Ik zal me nu gaan douchen.

Maar dan moet de meeting nog voor 18.00 u gehouden worden want vanavond heb ik nog een :dans: feesje :dans:

4 leden!een record :D en ik heb het net gehoord van sniper dus ik kom!en sniper de meeting is op 16:00 dus dat zit goed toch?

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

16:00 en ik ga nu al beginnen dus als je niks te doen heb kom dan vast online

oke ff m'n missie afmaken bij Battlestations Pacific en dan kom ik ook, wat is je Gamer naam Godfather?

EDIT: laat maar ik zie het in het recruitment topic.

Nog NS Edit : nop nog niemand ik schrijf ff de namen op en dan kom ik en zijn naam was toch theNLgodfather9 ? staat bij recruitment topic

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

16:00 en ik ga nu al beginnen dus als je niks te doen heb kom dan vast online

oke ff m'n missie afmaken bij Battlestations Pacific en dan kom ik ook, wat is je Gamer naam Godfather?

thegodfather9 ;) Maar heb jij mij al toegevoegd?

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

FF over Firefighter, inderdaad lang weg. volgens mij staat zijn laatste post op page 3 ofzo

Idd, misschien te maken met de examens?

exames van meer dan een maand lang? NEEN

Bij deze zijn Firefighter en GTA-top gekickt uit de clan.

Ze mogen zich weer aanmelden als ze denken dat ze actief zullen blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...