SNIPER44 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 tis te zien wanneer gunsnroses en berj kunnen.
Mevin Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 tis te zien wanneer gunsnroses en berj kunnen. We kunnen het altijd nog veranderen
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) mensen geweldig nieuws!deze week ben ik helemaal vrij! maandag:voor pinksterren dinsdag:studiedag woensdag:vergadering donderdag:ben wel naar school geweest maar daar is de hele klas naar huis gestuurd omdat de leraar ziek is en er geen vervanger is(kans de de leraar ziek is terwijl er geen vervanger is en dat je de andere dagen in die week vrij bent is 1 op de 1.000.000) vrijdag:weet niet waarom ik ben blij ik heb gelluk deze week,soort van korte vakantie Bewerkt: 4 juni 2009 door thegodfather91
Stopbord Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 ja toen ik het zag dat shhani de enige was , snel posten!
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 ja toen ik het zag dat shhani de enige was , snel posten! toch staat het nog 7-2
Royboow Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Maar dat van team, is dat een idee? want dan kunnen we ook spelletjes doen etc, en een beetje Royal Guardian achtig met geld enzo
FireFighter Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 ivm FF, hij mag terug joinen als hij actief blijft. Ik wacht (voorlopig) nog even met aanmelden, tot ik het zeker weet! Mvg, FireFighter
SNIPER44 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 ivm FF, hij mag terug joinen als hij actief blijft. Ik wacht (voorlopig) nog even met aanmelden, tot ik het zeker weet! Mvg, FireFighter Ah oei xD Ik had je al toegevoegd
FireFighter Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 ivm FF, hij mag terug joinen als hij actief blijft. Ik wacht (voorlopig) nog even met aanmelden, tot ik het zeker weet! Mvg, FireFighter Ah oei xD Ik had je al toegevoegd Dat geeft niet.
weaponmr Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Maar dat van team, is dat een idee? want dan kunnen we ook spelletjes doen etc, en een beetje Royal Guardian achtig met geld enzo idd wel goed idee.
SNIPER44 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Maar dat van team, is dat een idee? want dan kunnen we ook spelletjes doen etc, en een beetje Royal Guardian achtig met geld enzo idd wel goed idee. Ik kan effe niet meer volgen
Mevin Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Dat we een 'Team' Aanmaken Lijkt (mij) Wel een goed idee BTW: Nieuw spelletje Degene die de hoogste GamerPoints heeft Alleen voor GTA IV dan Zijn de PC Punten gelijk met die van de PS3? In ieder geval ik heb 655, waar ik redelijk trots op ben Maar weet denk wel dat een paar mensen meer hebben dan mij Lijstje 655 Mevin 615 GunsNRoses61 415 SNIPER44 Bewerkt: 4 juni 2009 door Mevin
weaponmr Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Dat we een 'Team' AanmakenLijkt (mij) Wel een goed idee BTW: Nieuw spelletje Degene die de hoogste GamerPoints heeft Alleen voor GTA IV dan Zijn de PC Punten gelijk met die van de PS3? In ieder geval ik heb 655, waar ik redelijk trots op ben Maar weet denk wel dat een paar mensen meer hebben dan mij Lijstje 655 Mevin waar kun je ze zien?
Recommended Posts