GunsNroses61 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) niet waaaaar ik dacht dat het over alle spellen ging xD EDIT : ik had beter moeten kijken xD Bewerkt: 4 juni 2009 door GunsNroses61
SNIPER44 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Wie doet er nog mee aan de meeting van zondag?
GunsNroses61 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 sorry, ik kan niet moet werken (het is toch PC xD) PS: waarschijnlijk kan ik toch weer niet joinen omdat er problemen zijn?
SNIPER44 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik wil meedoen. zondag ben ik vrij het is voor pc
Mevin Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ok @Powerpats: Je kan zelf ook een meeting organiseren voor zondag (of op welke dag/tijd jij wil)
Stopbord Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 @ SNIPERJe weet toch wel wat een gang/team is? anders kan je even kijken bij andere teams. Wat is dan het vershil tussen een clan en een team? clan is voor een spel bv gta en gang is voor ee gezelligheid op het forum. en ik heb niet veel gamerscore op pc,wel op de 360 Als jullie graag een team beginnen, dan is het goed voor mij hoor. Alleen wie gaat daar de leiding over nemen? Ik?
Royboow Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 @ SNIPERJe weet toch wel wat een gang/team is? anders kan je even kijken bij andere teams. Wat is dan het vershil tussen een clan en een team? clan is voor een spel bv gta en gang is voor ee gezelligheid op het forum. en ik heb niet veel gamerscore op pc,wel op de 360 Als jullie graag een team beginnen, dan is het goed voor mij hoor. Alleen wie gaat daar de leiding over nemen? jij...
cj101 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Hoe stijg je eigenlijk in rang? Bij de clan want iedereen blijft stagere en burger.
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Hoe stijg je eigenlijk in rang?Bij de clan want iedereen blijft stagere en burger. door misdaden te doen en actief te zijn in der clan of als je cop ben door boefen op te pakken en actief te zijn.
SNIPER44 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 @ SNIPERJe weet toch wel wat een gang/team is? anders kan je even kijken bij andere teams. Wat is dan het vershil tussen een clan en een team? clan is voor een spel bv gta en gang is voor ee gezelligheid op het forum. en ik heb niet veel gamerscore op pc,wel op de 360 Als jullie graag een team beginnen, dan is het goed voor mij hoor. Alleen wie gaat daar de leiding over nemen? jij... mm Ik zal proberen. Het zal wel druk worden denk ik. Omdat ik ben nu al leider van TCC Dan nog eens van een team. Maar binnenkort begin ik met vrienden een eigen private server van een spel. Dat zal ook de nodige druk met zich meebrengen denk ik.
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 private server van welk spel?heeft dat met de clan te maken,neetoch?
Dr.Oppai Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 lol ik dacht dat de open tournements van dit forum vandaag waren maar het duurt nog 3 weken
Recommended Posts