Dr.Oppai Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 ff voor mensen die denken dat ik inactief ben of iets dergelijks, eigenlijk zou mijn PC deze week gereed zijn om IV te spelen als boef maar dat is toch niet gebeurd. ik verwacht binnenkort een onderdeel waarmee ik het kan herstellen daarna kan ik weer meedoen mits ik (weer) geen problemen heb om jullie te joinen, thegodfather & Sniper weet wel welke probleem.GnR61 we hopen je gauw ingame terug te zien
Mevin Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Waarom Cmon er niet gewoon inlaten, is het postcounts zó erg?
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Waarom Cmon er niet gewoon inlaten, is het postcounts zó erg? wat bedoel je?
weaponmr Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Meeting gwoon vanavond, ik leid anders wel, of was het lijd? Nee, leid. 18.00 is denk ik de beste tijd aangezien dat als we 17.30 beginnen kan Powerpats maar iets van een half uurtje meedoen.
Royboow Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Waarom Cmon er niet gewoon inlaten, is het postcounts zó erg? Ze moeten toch een beetje ervaren zijn met het forum, bij 20 posts kan hij er wel in. Ik denk dat het ook handig is oom de maximale posthoogte in te stellen, bv 50 en je mag erin
cj101 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ook goed tot vanavond degene die konen dan!
SNIPER44 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Waarom Cmon er niet gewoon inlaten, is het postcounts zó erg? Ze moeten toch een beetje ervaren zijn met het forum, bij 20 posts kan hij er wel in. Ik denk dat het ook handig is oom de maximale posthoogte in te stellen, bv 50 en je mag erin Idd. Snow, ik zou nog eens met je moeten babbelen ivm met de clan met die postcounts en met dat puntensysteem enzo.
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) laat cmon er gewoon in,geef het gewoon een kans en als hij inactief is dan kicken we hem toch gewoon?easy......... Bewerkt: 17 juni 2009 door thegodfather91
SNIPER44 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 laat cmon er gewoon in,geef het gewoon een kans en als hij inactief is dan kicken we hem toch gewoon?easy......... Ik wil eerst zien hoe hij het doet op het forum + posts.
Royboow Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 laat cmon er gewoon in,geef het gewoon een kans en als hij inactief is dan kicken we hem toch gewoon?easy......... Ik wil eerst zien hoe hij het doet op het forum + posts. Dat bedoelde ik ook
Dr.Oppai Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 laat cmon er gewoon in,geef het gewoon een kans en als hij inactief is dan kicken we hem toch gewoon?easy......... Ik wil eerst zien hoe hij het doet op het forum + posts. ja oke,ik hoop dat hij actief is en word aangenomen want het is er een voor de pc
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Sorry, ik kom vanavond niet op de ps3 in de middag kon ik wel maar ik ga zo weg dus helaas,
Mevin Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Waarom Cmon er niet gewoon inlaten, is het postcounts zó erg? Ze moeten toch een beetje ervaren zijn met het forum, bij 20 posts kan hij er wel in. Ik denk dat het ook handig is oom om de maximale Minimale posthoogte in te stellen, bv 50 en je mag erin Effe voor je verbeterd, kon er gewoon niet tegen
Royboow Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Waarom Cmon er niet gewoon inlaten, is het postcounts zó erg? Ze moeten toch een beetje ervaren zijn met het forum, bij 20 posts kan hij er wel in. Ik denk dat het ook handig is oom om de maximale Minimale posthoogte in te stellen, bv 50 en je mag erin Effe voor je verbeterd, kon er gewoon niet tegen Hehehehehe
Recommended Posts