Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

Recommended Posts

Geplaatst:
ff voor mensen die denken dat ik inactief ben of iets dergelijks, eigenlijk zou mijn PC deze week gereed zijn om IV te spelen als boef ;) maar dat is toch niet gebeurd. ik verwacht binnenkort een onderdeel waarmee ik het kan herstellen daarna kan ik weer meedoen mits ik (weer) geen problemen heb om jullie te joinen, thegodfather & Sniper weet wel welke probleem.

GnR61

we hopen je gauw ingame terug te zien ;)

:Y

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Waarom Cmon er niet gewoon inlaten, is het postcounts zó erg?

wat bedoel je?

Geplaatst:

Meeting gwoon vanavond, ik leid anders wel, of was het lijd? Nee, leid.

18.00 is denk ik de beste tijd aangezien dat als we 17.30 beginnen kan Powerpats maar iets van een half uurtje meedoen.

Geplaatst:

Ze moeten toch een beetje ervaren zijn met het forum, bij 20 posts kan hij er wel in. Ik denk dat het ook handig is oom de maximale posthoogte in te stellen, bv 50 en je mag erin

Geplaatst:

Ze moeten toch een beetje ervaren zijn met het forum, bij 20 posts kan hij er wel in. Ik denk dat het ook handig is oom de maximale posthoogte in te stellen, bv 50 en je mag erin

Idd.

Snow, ik zou nog eens met je moeten babbelen ivm met de clan met die postcounts en met dat puntensysteem enzo. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

laat cmon er gewoon in,geef het gewoon een kans en als hij inactief is dan kicken we hem toch gewoon?easy......... :7

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:
laat cmon er gewoon in,geef het gewoon een kans en als hij inactief is dan kicken we hem toch gewoon?easy......... :7

Ik wil eerst zien hoe hij het doet op het forum + posts.

Geplaatst:

Dat bedoelde ik ook :Y

Geplaatst:

ja oke,ik hoop dat hij actief is en word aangenomen want het is er een voor de pc :dans:

Geplaatst:

Sorry, ik kom vanavond niet op de ps3 in de middag kon ik wel maar ik ga zo weg dus helaas,

Geplaatst:

Ze moeten toch een beetje ervaren zijn met het forum, bij 20 posts kan hij er wel in. Ik denk dat het ook handig is oom om de maximale Minimale posthoogte in te stellen, bv 50 en je mag erin

Effe voor je verbeterd, kon er gewoon niet tegen

Geplaatst:

Ze moeten toch een beetje ervaren zijn met het forum, bij 20 posts kan hij er wel in. Ik denk dat het ook handig is oom om de maximale Minimale posthoogte in te stellen, bv 50 en je mag erin

Effe voor je verbeterd, kon er gewoon niet tegen

Hehehehehe

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...