Mevin Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Tussen de dood van jouw oma word hier gepraat over NAT Type's
Stopbord Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Tussen de dood van jouw oma word hier gepraat over NAT Type's Lol?
PowerPats Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Tussen de dood van jouw oma word hier gepraat over NAT Type's wat kunnen wij er aan doen, tuurlijk is het erg, maar hij zei zelf dat hij haar niet goed kende, moeten we nu helemaal nergens over praten ofz ???
cj101 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Tussen de dood van jouw oma word hier gepraat over NAT Type's Lol? O ja gecondoleerd!
Stopbord Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Tussen de dood van jouw oma word hier gepraat over NAT Type's Lol? O ja gecondoleerd! Thnx.
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 heb hem 1 week geleden open gemaakt
Royboow Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 @Kidage: Gecondoleerd. Bedankt mijn innige medeleven. Ook bedankt. Gecondoleert
Stopbord Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 @Kidage: Gecondoleerd. Bedankt mijn innige medeleven. Ook bedankt. Gecondoleert Ook bedankt.. Diegene die nog niet in een gang zitten zouden jullie PLEAS 'De ijscokar' willen joinen ? Je zou me een BIG PLEASURE doen
TZG Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 @Kidage: Gecondoleerd. Bedankt mijn innige medeleven. Ook bedankt. Gecondoleert @snowleopard: gecondoleerd is met een D En @Kidage, ook gecondoleerd. ***geen dank hoor ***
TZG Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik heb ook nat type 2, maar misschien komt het omdat sommige mensen hun UpnP niet hebben ingeschakeld.mijn verbinding is ook goed 91 % nat type, wtf, waar zie je dat? Uitvoeren -> CMD ipconfig typen en enter drukken staat er bij standaardgateway een cijfercode surf in je browser dan daarheen Dan kom je in controlepaneel van je router. Daar kan je dat veranderen. zet je upnp dan aan. toch nog weer wat geleerd vandaag
PowerPats Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik heb ook nat type 2, maar misschien komt het omdat sommige mensen hun UpnP niet hebben ingeschakeld.mijn verbinding is ook goed 91 % nat type, wtf, waar zie je dat? Uitvoeren -> CMD ipconfig typen en enter drukken staat er bij standaardgateway een cijfercode surf in je browser dan daarheen Dan kom je in controlepaneel van je router. Daar kan je dat veranderen. zet je upnp dan aan. toch nog weer wat geleerd vandaag turn that frown upside down, het is maar een spel
SNIPER44 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) kut update nu werken men trainers niet meer edit: heeft echt niemand een mic voor op de pc? ik heb nog 1 voice actor nodig voor men klein swat filmpje xD Bewerkt: 19 juni 2009 door SNIPER44
GunsNroses61 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Heey ik heb nu na een tijdje GTA IV weer op m'n comp maar ik moet echt alles opnieuw doen ;(. is er een meeting voor op de PC morgen? ik kan t/m 4 uur. GnR61
SNIPER44 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Heey ik heb nu na een tijdje GTA IV weer op m'n comp maar ik moet echt alles opnieuw doen ;(. is er een meeting voor op de PC morgen? ik kan t/m 4 uur.GnR61 er is geen meeting gepland.
Recommended Posts