gtafreak321 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 wij hadden vandaag nog een sportdag met de derde klas, was het bijna te warm voor. (en met sportdag bedoel ik niet van die dingen die je altijd op de basisschool deed, gewoon gevoetbald)
Dr.Oppai Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 (bewerkt) virus is weggewerkt door mn stief pa,ik kan weer op mn pc (ik moet wel alles opnieuw instaleren dus ik weet nog niet of ik op de meeting van morgen kom,je hoort het nog wel. Bewerkt: 25 juni 2009 door thegodfather91
gtafreak321 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 iemand nu nog wat te doen dan met een PS3????
Dr.Oppai Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Hallo, Belangrijke mededelingWij wilen jullie graag voorstellen aan onze nieuwe Co Leader Thegodfather91 Wij hebben Thegodfather gekozen omdat hij lang lid is, veel voor de gang doet en actief is. godfather, er ligt nu een zware klus op jou schouders, de leden moeten altijd bij jou terecht kunnen voor vragen Verder ga ik binnenkort verhuizen (de eerste 2 weken van Juli) dus ben ik niet bereikbaar. Dat betekend dat je dan alleen bij SNIPER en Thegodfather terecht kunt dankje zal me best doen
weaponmr Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 iemand nu nog wat te doen dan met een PS3???? eet 'm op. Srry, kan niet online komen, mag vanaaf alleen die meeting doen als ik vandaag weinig playstation.
gtafreak321 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 iemand nu nog wat te doen dan met een PS3???? eet 'm op. Srry, kan niet online komen, mag vanaaf alleen die meeting doen als ik vandaag weinig playstation. naaahh nee ok dan zie ik je vanavond wel
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 willen er ook nog mensen voor de meeting van morgen?
Royboow Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Hallo, Belangrijke mededelingWij wilen jullie graag voorstellen aan onze nieuwe Co Leader Thegodfather91 Wij hebben Thegodfather gekozen omdat hij lang lid is, veel voor de gang doet en actief is. godfather, er ligt nu een zware klus op jou schouders, de leden moeten altijd bij jou terecht kunnen voor vragen Verder ga ik binnenkort verhuizen (de eerste 2 weken van Juli) dus ben ik niet bereikbaar. Dat betekend dat je dan alleen bij SNIPER en Thegodfather terecht kunt dankje zal me best doen Welkom terug, je heb veel gemist!
Mevin Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Hallo, Belangrijke mededelingWij wilen jullie graag voorstellen aan onze nieuwe Co Leader Thegodfather91 Wij hebben Thegodfather gekozen omdat hij lang lid is, veel voor de gang doet en actief is. godfather, er ligt nu een zware klus op jou schouders, de leden moeten altijd bij jou terecht kunnen voor vragen Verder ga ik binnenkort verhuizen (de eerste 2 weken van Juli) dus ben ik niet bereikbaar. Dat betekend dat je dan alleen bij SNIPER en Thegodfather terecht kunt dankje zal me best doen Gefeli
Dr.Oppai Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Hallo, Belangrijke mededelingWij wilen jullie graag voorstellen aan onze nieuwe Co Leader Thegodfather91 Wij hebben Thegodfather gekozen omdat hij lang lid is, veel voor de gang doet en actief is. godfather, er ligt nu een zware klus op jou schouders, de leden moeten altijd bij jou terecht kunnen voor vragen Verder ga ik binnenkort verhuizen (de eerste 2 weken van Juli) dus ben ik niet bereikbaar. Dat betekend dat je dan alleen bij SNIPER en Thegodfather terecht kunt dankje zal me best doen Gefeli ty
PowerPats Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 oke dus over kwartier begint meeting toch ??/
weaponmr Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 oke dus over kwartier begint meeting toch ??/ ja. Waar zijn een paar? Eerst waren we met z'n 5en, nu vlak voor het begin van de meeting maar met z'n 3en
PowerPats Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 ik kan niet op de server komen, staat dat ik gekicked ben.
SNIPER44 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 waarom kan een meeting nooit niet normaal verlopen zonder die problemen altijd?
PowerPats Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ja klopt, heb haast nooit echt een fatsoenlijke meeting gehad, maar ik heb het al opgegeven.
Recommended Posts