Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

wij hadden vandaag nog een sportdag met de derde klas, was het bijna te warm voor.

(en met sportdag bedoel ik niet van die dingen die je altijd op de basisschool deed, gewoon gevoetbald) :D

• Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SNIPER44

525

• Dr.Oppai

463

• weaponmr

261

• Stopbord

228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

virus is weggewerkt door mn stief pa,ik kan weer op mn pc ^_^ (ik moet wel alles opnieuw instaleren dus ik weet nog niet of ik op de meeting van morgen kom,je hoort het nog wel.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:
Hallo, Belangrijke mededeling

Wij wilen jullie graag voorstellen aan onze nieuwe Co Leader Thegodfather91

Wij hebben Thegodfather gekozen omdat hij lang lid is, veel voor de gang doet en actief is.

godfather, er ligt nu een zware klus op jou schouders, de leden moeten altijd bij jou terecht kunnen voor vragen

Verder ga ik binnenkort verhuizen (de eerste 2 weken van Juli) dus ben ik niet bereikbaar. Dat betekend dat je dan alleen bij SNIPER en Thegodfather terecht kunt

dankje :Y zal me best doen :tu:

Geplaatst:
iemand nu nog wat te doen dan met een PS3???? :zz:

eet 'm op.

Srry, kan niet online komen, mag vanaaf alleen die meeting doen als ik vandaag weinig playstation.

Geplaatst:
iemand nu nog wat te doen dan met een PS3???? :zz:

eet 'm op.

Srry, kan niet online komen, mag vanaaf alleen die meeting doen als ik vandaag weinig playstation.

naaahh nee :puh:

ok dan zie ik je vanavond wel :cya:

Geplaatst:

willen er ook nog mensen voor de meeting van morgen?

Geplaatst:

Wij hebben Thegodfather gekozen omdat hij lang lid is, veel voor de gang doet en actief is.

godfather, er ligt nu een zware klus op jou schouders, de leden moeten altijd bij jou terecht kunnen voor vragen

Verder ga ik binnenkort verhuizen (de eerste 2 weken van Juli) dus ben ik niet bereikbaar. Dat betekend dat je dan alleen bij SNIPER en Thegodfather terecht kunt

Welkom terug, je heb veel gemist!

Geplaatst:

Gefeli ;)

Geplaatst:

Gefeli ;)

ty

Geplaatst:
oke dus over kwartier begint meeting toch ??/

ja.

Waar zijn een paar? Eerst waren we met z'n 5en, nu vlak voor het begin van de meeting maar met z'n 3en

Geplaatst:

waarom kan een meeting nooit niet normaal verlopen zonder die problemen altijd? :?

Geplaatst:

Ja klopt, heb haast nooit echt een fatsoenlijke meeting gehad, maar ik heb het al opgegeven.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...