Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik dacht van niet. berj komt zowizo niet omdat ie op verlof is.

mss 19:30?

Vind ik goed

k, dan kan mevin effe de live broadcasting is officieel uitproberen en dan kan ik screens maken zodat ik die kan gebruiken voor mijn volgende tcc video; 'tcc: the official theme song' ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Stopbord is er =D

QUOTE DUTCHY3010 kidage had heel goed door dat admins erg lui zijn. Daarom maakte hij zelf alvast maar de post:

QUOTE

Kidage is aangereden door een auto en wil nu zichzelf opofferen als stopteken dus zijn nieuwe naam moge zijn: Stopbord

Helaas was kaj-killer niet zo attent, dus nu moet ik het zelf doen. Hij heet vanaf heden -Trix-.

Alsof twee nog niet genoeg is... PassVanMijnOudAccountKwijt's nieuwe naam is PlonsDeKikker. Vernoemd naar zijn favoriete tv programma.

Hehe :D

Bewerkt: door Stopbord
Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet het geweer niet echt goed, ik zou het kleur jasje veranderen ;)...

lol het lijkt wel of dat geweer aan het jasje genaaid zit ofzo :schater: hij houd hem helemaal niet vast.

Eigenlijk zou het een granaat moeten zijn. Wil hij hem weggooien, Ow shit hij zit er nog aan vast xD

waha ja :bonk:

edit@IV is weer geinstaleerd en ik ben dus klaar voor vanavond ^_^

@iedereen : Als ik nu nog iemand zie spammen zal ik mijn ANTI SPAM ROBOT activeren.

Deze zegt namenlijk: Br00bzSp@mzz als er gespamd word =D

Stopbord <= kidage

=D

ANTISPAM VID ; SORRY VAN AUDIO

Bewerkt: door Stopbord
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien een leuk idee voor een meeting:

De criminelen hebben een straatrace georganiseerd, van punt A naar punt B ( ik zeg maar wat ). Dan komt er een melding, en de politie word ingeschakeld. De politie moet zorgen dat de straatracers stoppen met racen. Maar dat gaat niet zomaar want de straatracers willen winnen. De criminelen rijden in Sultan RS-en, en de politie in Police Cruisers, Police Patrols en Noose Patriots. De politie kan misschien ook nog met een Police Maverick vliegen, en uitvogelen waar de finish van de straatrace is. En misschien kunnen er Road Blocks opgezet worden.

Dit is maar een ideetje, en als het ook uit zou komen, zou het misschien wel leuk zijn dat iemand van de politie en iemand van de criminelen het filmt, en er een hele film van maken, wat misschien leuk is voor op de TCC site.

Als het uitkomt wil ik de stukjes film wel tot een grote film maken.

Goed idee? Ik hoor het nog wel.

Groeten,

Gta Bram

Link to comment
Delen op andere websites

stopbord hoort bij de crimies :Y hij laat de cops stoppen zodat wij kunnen ontsnappen :Y:dans::tu:

edit@mijn postst count is 666 het getal van de duivel :Y:bonk: niet naar kijken als je gelovig ben :engel::clown:

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Over het broadcasten:

Je zal waarschijnlijk een klein deel ervan zien (Licht volgens mij aan de bron die ik gebruik ^^)

En als er bijv. een paar keer komt te staan dat mijn computer te langzaam is dan zet ik hem uit :}

@Hierboven: Moet je eigenlijk een spoiler voorzetten xD

@Bram: Goed idee, alleen nu wel nog voor de PS3 :)

@KidageStopbord, Spammen? Ik?

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien een leuk idee voor een meeting:

De criminelen hebben een straatrace georganiseerd, van punt A naar punt B ( ik zeg maar wat ). Dan komt er een melding, en de politie word ingeschakeld. De politie moet zorgen dat de straatracers stoppen met racen. Maar dat gaat niet zomaar want de straatracers willen winnen. De criminelen rijden in Sultan RS-en, en de politie in Police Cruisers, Police Patrols en Noose Patriots. De politie kan misschien ook nog met een Police Maverick vliegen, en uitvogelen waar de finish van de straatrace is. En misschien kunnen er Road Blocks opgezet worden.

Dit is maar een ideetje, en als het ook uit zou komen, zou het misschien wel leuk zijn dat iemand van de politie en iemand van de criminelen het filmt, en er een hele film van maken, wat misschien leuk is voor op de TCC site.

Als het uitkomt wil ik de stukjes film wel tot een grote film maken.

Goed idee? Ik hoor het nog wel.

Groeten,

Gta Bram

leuk idee ja.

Maar heb jij dan capture apparaten voor ps3?

Wat ook leuk kan zijn is een melding van een inbraak van een bewoner van die wakker word van de inbreker.

En dan loop het uit tot een gijzeling. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb misschien een leuk idee voor een meeting:

De criminelen hebben een straatrace georganiseerd, van punt A naar punt B ( ik zeg maar wat ). Dan komt er een melding, en de politie word ingeschakeld. De politie moet zorgen dat de straatracers stoppen met racen. Maar dat gaat niet zomaar want de straatracers willen winnen. De criminelen rijden in Sultan RS-en, en de politie in Police Cruisers, Police Patrols en Noose Patriots. De politie kan misschien ook nog met een Police Maverick vliegen, en uitvogelen waar de finish van de straatrace is. En misschien kunnen er Road Blocks opgezet worden.

Dit is maar een ideetje, en als het ook uit zou komen, zou het misschien wel leuk zijn dat iemand van de politie en iemand van de criminelen het filmt, en er een hele film van maken, wat misschien leuk is voor op de TCC site.

Als het uitkomt wil ik de stukjes film wel tot een grote film maken.

Goed idee? Ik hoor het nog wel.

Groeten,

Gta Bram

goed idee kan gedaan worden :Y .

PS.ik ben er helemaal klaar voor. :Y (voor de meeting over een klein uurtje)

en lol:ik kan nu alles op high spelen zo goed als geen lag,met XP kon ik alleen low met lag en vastlopingen spelen maar nu ik vista heb kan ik gewoon op high spelen zonder gelazer :bonk::tu:

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook ik begin maar met broadcasten...

Oja R.I.P. Michael :(

Volgens mij werden vandaag in NL Meer dan 10.000 CD's verkocht

Oja, voor Stopbord een leuke smiley: :t

Eerst nog een leuke video van MJ :puh:

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...