Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

Ik heb BF2 voor de pc, maar weet nie of ik hem kan installeren en spelen. Ik kijk nog wel eens als ik geen school meer heb (2 dagen!).

Heb wel Battelfield Bad Company. Degene die het hebben of op youtube gezien hebben ofzo, maar in een missie met een Rus, is die stem ook niet van Roman?

nee die stem is niet van roman,dat dachten wel meer mensen maar het is iemand anders.

en als hij einstaleerd kan worden,wil je dan lid worden van de bf2 clan van mij en sniper?

Is goed, help me ff herinneren dat ik er woensdag naar ga kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb BF2 voor de pc, maar weet nie of ik hem kan installeren en spelen. Ik kijk nog wel eens als ik geen school meer heb (2 dagen!).

Heb wel Battelfield Bad Company. Degene die het hebben of op youtube gezien hebben ofzo, maar in een missie met een Rus, is die stem ook niet van Roman?

nee die stem is niet van roman,dat dachten wel meer mensen maar het is iemand anders.

en als hij einstaleerd kan worden,wil je dan lid worden van de bf2 clan van mij en sniper?

Is goed, help me ff herinneren dat ik er woensdag naar ga kijken.

ja hoor zal het onthouden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil een meeting organiseren voor de PS3 dinsdag na half 7 tot ........... hoe lang we zin hebben :D

ok sniper????

Ik kom misschien niet, zit op huiswerkbegeleiding en we gaan dan met z'n allen bowlen.

Misschien is het wel zo dat het voor half zeven is afgelopen, morgen weet ik meer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil een meeting organiseren voor de PS3 dinsdag na half 7 tot ........... hoe lang we zin hebben :D

ok sniper????

Ik kom misschien niet, zit op huiswerkbegeleiding en we gaan dan met z'n allen bowlen.

Misschien is het wel zo dat het voor half zeven is afgelopen, morgen weet ik meer.

bowlen is leuk :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil een meeting organiseren voor de PS3 dinsdag na half 7 tot ........... hoe lang we zin hebben :D

ok sniper????

Ik kom misschien niet, zit op huiswerkbegeleiding en we gaan dan met z'n allen bowlen.

Misschien is het wel zo dat het voor half zeven is afgelopen, morgen weet ik meer.

dat is een aparte combinatie maarja :puh: en het is ook een beetje laat had niks te doen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...