Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Stopbord? Lmao goed bedacht xD. Iemand stond hier voor een stopbord Maar meeting tot morgen? En godfather. welke virus scanners heb jij dan? ESET ofzoiets,maar ik had hem niet geupdate en ik had er niet op gelet.het is dus ook een beetje mn eigen fout :$
Mevin Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Stopbord? Lmao goed bedacht xD. Iemand stond hier voor een stopbord Maar meeting tot morgen? En godfather. welke virus scanners heb jij dan? ESET ofzoiets, maar ik had hem niet geüpdate en ik had er niet op gelet. Het is dus ook een beetje mn eigen fout :$. Het lijkt me niet echt liggen aan de update, scan anders even met Windows Defender, Als je Vista hebt zou je het er al op moeten hebben (Denk ik)
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Stopbord? Lmao goed bedacht xD. Iemand stond hier voor een stopbord Maar meeting tot morgen? En godfather. welke virus scanners heb jij dan? ESET ofzoiets, maar ik had hem niet geüpdate en ik had er niet op gelet. Het is dus ook een beetje mn eigen fout :$. Het lijkt me niet echt liggen aan de update, scan anders even met Windows Defender, Als je Vista hebt zou je het er al op moeten hebben (Denk ik) hoeft niet,het is wel goed zo. kijk:als alles op mn pc goed is kleurt die ESET bij mij groen maar als hij rood kleurt dan heb ik iets op mn pc dat niet goed is. hij stond dus al een tijdje op rood en ik lette er niet op.mijn fout dus (voortaan beter opletten ) + de meeting van vandaag is uitgesteld omdat IV niet geinstaleerd staat bij mij en met 2 man is het toch niet leuk,heb je ook al een pb gestuurd daarvan. Bewerkt: 26 juni 2009 door thegodfather91
Stopbord Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Stopbord? Lmao goed bedacht xD. Iemand stond hier voor een stopbord Maar meeting tot morgen? En godfather. welke virus scanners heb jij dan? Tekst ut :$ Wil wel wat leukere naam hebben dan 'kinderleeftijd' (kidage)
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Stopbord? Lmao goed bedacht xD. Iemand stond hier voor een stopbord Maar meeting tot morgen? En godfather. welke virus scanners heb jij dan? Tekst ut :$ Wil wel wat leukere naam hebben dan 'kinderleeftijd' (kidage) lol je bent 21
Stopbord Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Stopbord? Lmao goed bedacht xD. Iemand stond hier voor een stopbord Maar meeting tot morgen? En godfather. welke virus scanners heb jij dan? Tekst ut :$ Wil wel wat leukere naam hebben dan 'kinderleeftijd' (kidage) lol je bent 21 Mja wou eerst lol doen met die kidage ma da blek ni bepaald lol te zijn ..
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 wat wil je nu voor een soort naam dan?
Stopbord Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 wat wil je nu voor een soort naam dan? Stopbord Heb men avatar al changed.
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 wat wil je nu voor een soort naam dan? Stopbord Heb men avatar al changed. ok dan moet je alleen nog een naamverandering aanvragen
Stopbord Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 wat wil je nu voor een soort naam dan? Stopbord Heb men avatar al changed. ok dan moet je alleen nog een naamverandering aanvragen Al gedaan hoor.
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) goede handtekening,stop spammers!!!!1!!!11! Bewerkt: 26 juni 2009 door thegodfather91
SNIPER44 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 had ik liever het engelse woord gekozen, stopboard. klinkt leuker Maja, het is jouw nick natuurlijk
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 lekker hoor,ik kon vandaag dus ook niet meedoen met de open tournements
gtafreak321 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 lekker hoor,ik kon vandaag dus ook niet meedoen met de open tournements ik ook had me ook ingeschreven maar ik kon dus ook niet
Dr.Oppai Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 lekker hoor,ik kon vandaag dus ook niet meedoen met de open tournements ik ook had me ook ingeschreven maar ik kon dus ook niet en wat is de reden?
Recommended Posts