Dr.Oppai Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Hahah? NOT FUCKING FUNNY! wat is er met jouw? Hij is gewoon een beetje sad, Stopbord was aan,t spammen En ik wil me graag voor een tijdje afmelden voor TCC, ik moet deze 2 weken gaan verhuizen, en werken. Dus zoveel zin om op internet te komen zal ik niet hebben ok,fijne verhuizing
SNIPER44 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 ok,fijne verhuizing Wel godfather, nu mag jij voor leidertje spelen
Stopbord Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 ok,fijne verhuizing Wel godfather, nu mag jij voor leidertje spelen Lol leidertje x'D
Royboow Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Mooi van niet, s' avonds kan ik toch nog helpen , als het goed is duurt de verhuizing korter dan verwacht
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Mooi van niet, s' avonds kan ik toch nog helpen , als het goed is duurt de verhuizing korter dan verwacht mag ik dan overdags leidertje spelen :$ ?
Cmon1994 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Mooi van niet, s' avonds kan ik toch nog helpen , als het goed is duurt de verhuizing korter dan verwacht mag ik dan overdags leidertje spelen :$ ? --- Krijg nou **, ik kom een halve dag niet in dit topic, en gelijk ist hier druk Het is vrij stom/jammer, maar op de tijden dat jullie die meetings plannen, wordt het voor mij moeilijk om aanwezig te zijn.. Ik zit namelijk ook met regels die mijn ouders opgesteld hebben.. :$ En eentje daarvan is niet non-stop GTA IV..
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 kheb de ps3 boven dus geen last van ouders
Stopbord Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 kheb de ps3 boven dus geen last van ouders ik woon, leen
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Mooi van niet, s' avonds kan ik toch nog helpen , als het goed is duurt de verhuizing korter dan verwacht mag ik dan overdags leidertje spelen :$ ? --- Krijg nou **, ik kom een halve dag niet in dit topic, en gelijk ist hier druk Het is vrij stom/jammer, maar op de tijden dat jullie die meetings plannen, wordt het voor mij moeilijk om aanwezig te zijn.. Ik zit namelijk ook met regels die mijn ouders opgesteld hebben.. :$ En eentje daarvan is niet non-stop GTA IV.. mijn ouders zeiken niet maar van hoelaat tot hoelaat mag je dan?en op welke dagen?dan kunnen we de meetings op die tijden regelen als het merendeel dan ook kan
Royboow Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Mijn vader zeikt ook niet, die vind het wel best, maar niet voor het ontbijt en na het avondeten
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) ik mag wanneer ik maar wil ik ook! Bewerkt: 1 juli 2009 door thegodfather91
Royboow Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 (bewerkt) Bewerkt: 1 juli 2009 door Snowleopard
SNIPER44 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 die japanse/chinese vids zijn altijd wel lache.
Recommended Posts