Jump to content

probleem wilhelm


Zyxrib

Recommended Posts

ik ging laatst die missie van wilhelm doen voor het laatste safehouse. Dus ik rijden naar waar die heen moet, maar halverwege had ik teveel gebotst en vloog mijn auto in de fik. ik stap uit, maar hij blijft zitten en gaat dood. Nu kan ik hem niet meer vinden, maar ik wil wel het laatste safehouse. iemand dit ook gehad of weet wat het probleem is?

Bewerkt: door Zyxrib
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de missie overnieuw doen. De eerste 2 missies kun je alleen overdag doen. Dus dan moet je niet 's nachts naar hem zoeken. De derde missie kan je wel op elk moment doen en dan krijg je het savehuis erbij. Overigens hoort dit bij het subforum 'Missie hulp'.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het kunnen dat als je een random character hebt vermoord dat hij dan niet meer terug ingame komt? Daar weet ik niets van, maar in GTA4 is het wel zo dat als je iemand vermoord dat hij niet meer terug komt. Misschien heb je te maken met een bug of je bent al aan de 3e missie toe. Als je kijkt op de brug (hier). Daar zou hij wel eens kunnen staan en dat is de eind missie van deze character.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het kunnen dat als je een random character hebt vermoord dat hij dan niet meer terug ingame komt? Daar weet ik niets van, maar in GTA4 is het wel zo dat als je iemand vermoord dat hij niet meer terug komt. Misschien heb je te maken met een bug of je bent al aan de 3e missie toe. Als je kijkt op de brug (hier). Daar zou hij wel eens kunnen staan en dat is de eind missie van deze character.

Sorry hoor, maar dat is onzin. Zowel in GTA IV als in GTA CW zal een Random Character na verloop van tijd terug op een vaste locatie verschijnen, wanneer je hem 'per ongeluk' hebt vermoord. Rockstar weet ook wel dat dit soort ongelukjes kunnen gebeuren, en wil de speler niet de kans ontnemen om de 100% te halen.

Het is mogelijk dat je enkele ingame dagen zult moeten wachten voor Wilhelm weer verschijnt. Die periode kan je makkelijk overbruggen door je spel meerdere malen op te slaan in je safehouse. Of, zoals Bierbuikje zei ben je al toe aan de derde missie, en moet je een kijkje nemen op de brug die Broker met Bohan verbindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook wel eens te maken gehad dat Random Characters niet op een plaats verschenen waar zij moesten zijn. De oplossing was toen om van de plek vandaan te rijden en later weer terug te komen, meestal staat de persoon er dan wel.

Succes! ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...