Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Er word dan wel gezegt dat dit geen PS3 forum is maar ik zie ook nergens bovenaan de pagina staan dat dit een Humor forum is, dus dan is dit eigelijk ook overbodig? :sst:

Meetlat,

Je moet een beetje opletten mensen hebben het nu dus over de overgang van Video naar DVD...

Dit staat dus los van backups etc, en de ruimte die je met Blu Ray kan benutten.

Mensen zitten niet te wachten op een Blu Ray speler, verder is het nog maar de vraag welke bedrijven hun films op een Blu Ray gaan zetten.

DVD's zijn nog vrij nieuw en een succes, uit een onderzoek is gebleken dat er veel plasma TV's zijn verkocht dit jaar dit betekend dus dat er niet volgend jaar mensen massaal naar de winkel zullen rennen voor een HD Ready TV aangezien ze net een nieuw TV'tje hebben die ook prima beeld heeft.

Game Ontwikkelaars gaan inderdaad niet omdat er nu ineens een 50 gig schijfje is hun best doen om de volle 50 gig te halen met een game. De games blijven nog wel een normaal formaat, en dit is niet erg want kijk maar naar grote games als World of Warcraft en Oblivion die passen toch ook op een DVD schijfje of niet? :)

Voor mijn gevoel is het hele Blu Ray/HD DVD tijdperk nog ver weg, (over t algemeen voor iedereen wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik dus bedoel te zeggen is dat met DVD het beeld al schitterend is en niemand dus op iets "fantastisch" zit te wachten, nog niet...

Kortom films van bijv. 9 gig zijn echt niet beter dan films van 4,7 gig.. :)

Beeld word ook niet veel mooier denk ik zo...

DVD blijft er nog wel ff...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb ee hd-tv en enkele trailertjes :) daarom ben ik helemaal voor voor de nieuwe formaaten. einde discutie.

Maar wie zegt dat er geen HD kwaltiteit op de xbox360 is. Wat je dus zegt is: ''Ik ben helemaal voor de ps3 en xbox360'' :D

Link to comment
Delen op andere websites

Joepie jij hebt een HD TV, en waarom is hiermee de discussie ten einde ?

Welke discussie sluit je nu?, Moet wel zeggen dat je weer lekker duidelijk bent...

Kijk...

HD TV is zo'n 3/4 jaar te vroeg en daarmee komen er dan nog 2 nieuwe (te vroeg uitgebrachte) technologien Blu Ray Disc en HD DVD, ook deze zijn te vroeg mensen zitten nog echt niet te wachten op zulk soort TV (HD Ready), misschien wanneer de TV Zenders ook alles in HD formaat gaan afspelen, maare tot die tijd merk je toch geen verschil als je TV kijkt lijkt me althans niet veel of toch ?

Is allemaal net iets scherper dan op een andere TV maar om daar nu zoveel geld aan uit te gaan geven?

Kijk het is natuurlijk leuk als je het geld hebt en het dan koopt, maar om perse een HD Ready TV aan te gaan schaffen voor 2 nieuwe consoles of 2 nieuwe Video Media, ik denk niet dat veel mensen daar warm voor lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Man ben jij nu echt zo'n ouwe bompa van 80 jaar die nu achter een pc zit :? TECHNOLOGIE STAAT NIET STIL

en 't is niet omdat ik een hd tv heb dat de discutie uit is maar omdat we 't eens waren dat hd prachtig is en je er gewoon 25gb voor nodig hebt.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee wat een Bompa van 80 jaar is maar weet iig dat ik geen 80 ben... ;)

Verder gebruikte ik de term ''Fantastisch"

niemand dus op iets "fantastisch" zit te wachten

Het staat dus tussen haakjes (" ") omdat ik het meer sarcastisch bedoelde...

En dat de technologie niet stil staat weet ik, las laatst nog een artikel over een opvolger op HD DVD en Blu Ray Disc... (kortom 2 al verouderde technologien)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus yohan jij zegt dat bluray te vroeg is?

Van de ene kant geef ik je gelijk, fims hebben nog geen 9 gig nodig.

Maar van de andere kant moet je ook naar games kijken sommige games zitten al tegen de 8 gige aan, en stilstaan is teruggaan, er zijn al games in de maak die alleen op bluray passen (MGS IV). Dus van die kant gezien is het niet te vroeg. En een ps3 koop ik voornamelijk om te gamen op bluray niet voor films te kijken op bluray.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah Mania ik heb het inderdaad over films.. :Y

Voor games kan het totaal anders zijn, maare de volle capaciteit van een Blu Ray Disc word volgens mij voorlopig ook nog niet benut hoor, maar kan het mis hebben.. :)

De volle capaciteit niet, maar dat maakt toch niks? Zolang het 9+ gige is moet het automatisch naar bluray.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...