Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Het menu oogt gewoon zeer saai vind ik.

Had wel iets meer van Sony verwacht, weten zij dan niet dat zwart geen kleur is.. :schater::puh:

Hallo, heb je ooit gehoord van achtergrond kleur veranderen of een eigen plaatje als achtergrond!!! :bonk:

Ja daar heb ik van gehoord, ik zit nu op een PC die dat ook kan weet je...

Dat neemt niet weg dat ik de PS3 interface minder saai vind met een eigen geinstalleerd background. :)

Hij is hetzelfde als die van de PSP, alleen dan uitgebreider. Bij de PSP vind ik het goed werken! Maar ik twijfel eraan of dat bij de PS3 hetzelfde is...

Link to comment
Delen op andere websites

Verenigd Koninkrijk krijgt toch beide PS3 versies

Gerucht | 22 juli 2006 - David Wilson, werknemer bij Sony UK, heeft aan de site GamesIndustry.biz laten weten dat het Verenigd Koninkrijk waarschijnlijk toch beide versies van de PS3 zal krijgen. Hij zei dat Sony op het moment aan het overleggen is met de klein- en de detailhandelaren over het beschikbaar maken van de goedkopere versie van de PS3. Wilson maakte echter wel duidelijk dat het niet per se zou betekenen dat beide versies te koop zullen zijn op de launchdatum, die ligt op 17 November dit jaar. Ook maakte Wilson duidelijk dat Sony haar best zou doen de goedkopere PS3- versie beschikbaar te maken, maar het geheel aan de handelaren overlaat om deze voor de consument beschikbaar te maken.

Als afsluiter zei Wilson dat Sony in de komende 2 of 3 weken meer bekend zou maken. Een release van de goedkopere PS3 versie in Nederland lijkt door dit nieuws wel een stukje dichterbij.

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dit is wel super nieuws want dan kunnen die arme lui niet meer klagen in hun boekjes over de prijs.

Ik denk niet dat de armere gezinnen in Engeland nijgen om een PS3 bij de launch te kopen. Die kopen eerder een Wii omdat die gewoon veel goedkoper word!

Link to comment
Delen op andere websites

Je leest niet goed, 't gaat over die arme zeveraars met hun boekjes, nu kunnen ze dus niet meer over de prijs zeuren.

en ooit gehoord van goedkoop is duurkoop :puh:

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Je leest niet goed, 't gaat over die arme zeveraars met hun boekjes, nu kunnen ze dus niet meer over de prijs zeuren.

en ooit gehoord van goedkoop is duurkoop :puh:

1. Natuurlijk, ik vind € 500,- voor een console toch echt veels te veel. € 400,- eigenlijk ook, maar omdat ik zelf niet alles moest betalen is het te doen. Dus nogmaals: Ze zijn eerder genijgt een Wii te kopen, en anders wel een X360.

2. Dat heb ik ja. Maar dat heb je voornamelijk met onbekende producten. En ik kan me niet voorstellen dat Microsoft en Nintendo onbekend zijn. Die leveren echt wel kwaliteit!

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je met een pc dezelfde game performance krijgen als met de PS3 dan kost je dat toch wel €2000,-? Dan is €600,- dus een redelijke prijs.

De Xbox 360 is vergelijkbaar, maar daar zit alleen geen Blu-ray in. Zelf ben ik teleurgesteld in Sony dat ze de hardcore game kant opgaan en niet voor het grote plubliek kiezen waardoor het geheel te duur word.

@ Meetlat: De meeste mensen willen een gameconsole, al die extra's die erbij zitten die de prijs verhogen werkt de verkoop van de PS3 alleen maar tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die extra dingen wel fijn, want ik word gek van mijn pc die de hele tijd 5 min opstart. :cab::bonk:

Met de PS3 hoef ik mijn pc niet zo vaak meer te gebreiken. :Y

Maar op de PC werken dat soort dingen gewoon beter. En een PC hebben de meeste mensen al, dus waarom uitwijken naar de PS3 die eigenlijk een gameconsole is?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar op de PC werken dat soort dingen gewoon beter. En een PC hebben de meeste mensen al, dus waarom uitwijken naar de PS3 die eigenlijk een gameconsole is?

Het ene verschil is dat de PS3 geen programmas opent van een pc, maar de rest kan die gewoon wel zoals interenet met een toetsenbord en muis. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...