Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

kweet niet hier in belgie zaken voor games :puh: Bart Smit mssn en game mania en dan nog 1store van gunk meer niet, denk wel als er tekorten zijn dat er tog in game mania er zullen zijn, en dan eerst voor de bestellingen :D maar zij ken kutaragi niet een keer, ps3 tekorten bring it on :s dan zal hij der tog wel een hoop hebben zeker....

er zijn 2 gunk stores

99 ste pagina :puh:

Bewerkt: door Crappy-Apple
Link to comment
Delen op andere websites

kweet niet hier in belgie zaken voor games :puh: Bart Smit mssn en game mania en dan nog 1store van gunk meer niet, denk wel als er tekorten zijn dat er tog in game mania er zullen zijn, en dan eerst voor de bestellingen :D maar zij ken kutaragi niet een keer, ps3 tekorten bring it on :s dan zal hij der tog wel een hoop hebben zeker....

Je snapt het niet. Als er veel te weinig zijn dan kun je je PS3 bij nog zo'n goede winkel hebben besteld, maar als die winkel geen of veel te weinig PS3's heeft houdt het gewoon op.

En over wat Ken Kuturagi zei; Sony zegt zoveel, dus daar zou ik niet blind op vertrouwen.

Oja, ik ben pas bij de 50e pagina.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, 2stores dan, maar ik denk tog als de release dan niet wordt uitgesteld game mania er tog zal hebben, het is de bekendste zaak in heel belgie voor games te halen etc ze hebben er echt alles...

er zal trouwens tog een pak minder volk staan als toen met de ps2 release, toen stonden ze over de bredabaan aan het aanschuiven :puh: dat zal nu wel niet zijn vanwege de prijs.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, 2stores dan, maar ik denk tog als de release dan niet wordt uitgesteld game mania er tog zal hebben, het is de bekendste zaak in heel belgie voor games te halen etc ze hebben er echt alles...

er zal trouwens tog een pak minder volk staan als toen met de ps2 release, toen stonden ze over de bredabaan aan het aanschuiven :puh: dat zal nu wel niet zijn vanwege de prijs.

met de realese van de PS2 koste hij ook 500 euro hoor :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

je kan beter een jaar wachten dan is er een klienere versie van een PS3 en is die waarschijnlijk goedkoper maar als je veel aan gta IV wilt hebben koop je een Xbox 360 dan kan je nog extra dingen downloaden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

je kan beter een jaar wachten dan is er een klienere versie van een PS3 en is die waarschijnlijk goedkoper maar als je veel aan gta IV wilt hebben koop je een Xbox 360 dan kan je nog extra dingen downloaden :Y

Kleine versie PS3 over een jaar? :bonk: Dat duurt nog minstens 3 jaar. En waarom moet je als je gta IV wilt spelen een X360 halen? Hij komt ook op de PS3 uit n00b...

Link to comment
Delen op andere websites

chek eff het grote Xbox 360 topic ;)

en noem me dan nog eens n00b :bonk:

Wat heeft het er mee te maken dat er een gerucht is dat M$ heel miss Rockstar over gaat kopen?

1. GTA IV zal zowiezo uitkomen voor PS3

2. Rockstar is nog altijd eigendom van Take Two

Link to comment
Delen op andere websites

kan je niet lezen ??? fanboy :bonk:

Wat nou als Microsoft R* koopt? Wat dan? GTA IV komt uit op de PS3 op M$ kan SONY veel geld gaan betalen want zoiets heet contract breuk. ^_^

Daarbij komt dat het nog altijd een gerucht is.

Link to comment
Delen op andere websites

kan je niet lezen ??? fanboy :bonk:

Volgens mij ben jij hier de grootste xbox fanboy.

Dus ga naar die stomme xbox 360 topic en hou hier je mond.

en als MS dat nu niet doet dan heb jij geen gta op je PS3'je :clown:

GTA 4 komt al zeker op de PS3

Link to comment
Delen op andere websites

:bonk: ik ben geen Xbox fanboy want zelf heb ik ook een PS2 en geen XBox of een 360 maar jij bent gewoon de fanboy en ik ga niet men mond houden voor jou :schater: n00b !

Waarom ben je steeds positief over xbox en negatief over playstation als je amper een xbox hebt. :schater::schater::schater:

En jij bent hier de grotste NOOB :schater::schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...