Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Op speciaal verzoek van Mania-92 komen hier de laatste officiele cijfertjes uit Japan..

Japanse sales 26-06 / 02-07

Hardware - Verkocht deze week

  • NDS + NDS Lite: 157.070
  • Nintendo DS Lite: 153.566
  • PSP: 25.935
  • Nintendo DS: 3.504

Hardware - Verkocht vorige week

  • NDS + NDS Lite: 167.154
  • Nintendo DS Lite: 157.022
  • PSP: 24.737
  • Nintendo DS: 10.132

Hardware - Verkocht in 2006

  • NDS + NDS Lite: 3.546.501
  • Nintendo DS Lite: 2.640.209
  • PSP: 920.939
  • Nintendo DS: 906.292

Hardware – Totaal

  • NDS + NDS Lite: 9.193.453
  • Nintendo DS: 6.553.244
  • PSP: 3.603.901
  • Nintendo DS Lite: 2.640.209

[bron]

In totaal zijn er 5.589.552 consoles meer verkocht van de Nintendo DS en de Nintendo DS Lite dan van de PSP, dit zijn alleen de verkoopcijfers uit Japan.

Hier nog wat cijfertjes uit Australie..

49952.jpg

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Lol ik heb de eerste stukjes gelezen, de psp verkoopt tog nog altijd beter dan de DS hoor !

:schater: Je weet duidelijk weer niet waar je het over hebt :schater: De DS verkoopt namelijk veel beter dan de PSP.

En een magere kerst voor sony hoe kan hij het nu gvd weten, niemand heeft het ding bespeeld behalve wat e3 mensen, wie weet is het wel iets super,

Hoe weet jij dan dat de PS3 zo fantastisch is ^_^

trouwens elke console moet opgang komen, ik durf te wedden dat bij de ps2 een launchgame en 1 van nu veeeeeel verschillen hebben, bij ps3 zal dat zo zijn, bij xbox en bij nintendo daar twijfel ik niet aan.

Hij zei inderdaad dat bij iedere console de launchgames matig zijn, maar omdat de Xbox360 tegen die tijd al een jaar uit is, hebben ontwikkelaars de tijd gehad om daar een aantal toppers voor te ontwikkelen. Het probleem is dus dat de PS3 daar met z'n magere line-up tegenop moet boksen.

-----------------

Het gaat inderdaad precies zoals Jowx had zei dat het niet moest. In die column leveren ze kritiek op de PS3 door te onderbouwen, maar jij negeert dat en zegt dat ze onzin praten.

Hier in belgie verkopen meer psp's dan nds'en hoor, maar ja hier wilt men ook wel eens een filmpje kijken op de trein in plaats van een voze 3D hond te liggen uitlaten.

Ik weet niets ik zei WIE WEET....

en de ps3 zal zowizo niet slecht verkopen bedoel ik daarmee,ik zeg niet slecht en niet goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niets ik zei WIE WEET....

Als dat een reactie op dit is:

En een magere kerst voor sony hoe kan hij het nu gvd weten, niemand heeft het ding bespeeld behalve wat e3 mensen, wie weet is het wel iets super,

Hoe weet jij dan dat de PS3 zo fantastisch is ^_^

Ga je nu opeens ontkennen dat je de PS3 fantastisch vindt? :schater::schater::bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niets ik zei WIE WEET....

Als dat een reactie op dit is:

En een magere kerst voor sony hoe kan hij het nu gvd weten, niemand heeft het ding bespeeld behalve wat e3 mensen, wie weet is het wel iets super,

Hoe weet jij dan dat de PS3 zo fantastisch is ^_^

Ga je nu opeens ontkennen dat je de PS3 fantastisch vindt? :schater::schater::bonk:

lol meetlat er zijn al heeeeel veel mensen in belgie die al op de PS3 hebben gespeeld waronder ik ook en de PS3 is niet zo formidaabel hoor :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Neej, ik zij 'wie weet hoe goed is de ps3 wel', en toen zij Piet-Herr 'hoe weet jij dan dat de ps3 zo fantastisch is' en dan zij ik ik weet het niet, ik zeg WIE WEET dus wie weet :D

en de verkoop cijfers van belgie heb ik niet, alleen game mania, de beste zaak van belgie verkoopt meer psp's dan NDS'en hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Neej, ik zij 'wie weet hoe goed is de ps3 wel', en toen zij Piet-Herr 'hoe weet jij dan dat de ps3 zo fantastisch is' en dan zij ik ik weet het niet, ik zeg WIE WEET dus wie weet :D

Anders gezegd: Je ontkent nu opeens dat je de PS3 zo fantastisch vindt als dat je eerst steeds zei.

en de verkoop cijfers van belgie heb ik niet, alleen game mania, de beste zaak van belgie verkoopt meer psp's dan NDS'en hoor.

Dat zegt dus vrij weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

lol meetlat er zijn al heeeeel veel mensen in belgie die al op de PS3 hebben gespeeld waronder ik ook en de PS3 is niet zo formidaabel hoor :schater:

dan wil ik wel eens weten wie jij dan wel niet bent, want normale mensen hebben zeker weten niet op de PS3 gespeeld!...of ben je op de E3 geweest? _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Neej, ik zij 'wie weet hoe goed is de ps3 wel', en toen zij Piet-Herr 'hoe weet jij dan dat de ps3 zo fantastisch is' en dan zij ik ik weet het niet, ik zeg WIE WEET dus wie weet :D

en de verkoop cijfers van belgie heb ik niet, alleen game mania, de beste zaak van belgie verkoopt meer psp's dan NDS'en hoor.

Kortom je basseert je mening op het feit dat 1 winkel in Belgie meer PSP als NDS'n verkoopt? :schater:

Je moet kijken naar de bigger picture (het grotere geheel) 1 winkel in Belgie die meer PSP's verkoopt zegt niks over de algemene verkoop van de PSP.

Link to comment
Delen op andere websites

lol meetlat er zijn al heeeeel veel mensen in belgie die al op de PS3 hebben gespeeld waronder ik ook en de PS3 is niet zo formidaabel hoor :schater:

dan wil ik wel eens weten wie jij dan wel niet bent, want normale mensen hebben zeker weten niet op de PS3 gespeeld!...of ben je op de E3 geweest? _O_

ken je de Gunk store in Antwerpen ? zo ja ga er eens naar toe als je geluk hebt staat Frank Molnaar er en als hij er is en hij heeft al een PS3 (de japanse versie ) en daar mag je dan in een rij gaan aanschuiven om 5 minuutjes op de PS3 te spele :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij wil zeggen dat die ene onbekende de enige PS3 op de wereld heeft?

Ik heb op die site gekeken en er staat helemaal niks over, dus voorlopig verzin je maar wat.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...