Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Kweetniet, meer dan 10jaar in iedergeval, zoals ik zij het is na de generatie die nu komt, misschiem zelfs nog daarna.

nog zo lang :-( spijtig maar ik vind het raar dat ze er nu al over bezig zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwtje

Mercenaries 2 naar de Xbox 360

Het zou heel goed mogelijk zijn dat het tot dusver PlayStation 3 exclusieve Mercenaries 2 ook naar de Xbox 360 komt. Voorheen leek ontwikkelaar Pandemic geen fut te zien in een multi platform titel maar dat schijnt tegenwoordig anders te zijn, een woordvoerder liet weten dat er zeker gekeken zal worden naar een 360 versie.

Opmerkelijk is dat er nog steeds geen uitgever is gevonden, LucasArts heeft niets te maken met dit deel en volgens Pandemic is er nog geen vervanging gevonden. Pandemic zegt met antwoorden te komen in de komende maanden.

Bron:Gammo

Link to comment
Delen op andere websites

waarom mogen ze er niet over bezig zijn, toen de computers net in trek waren waren mensen al lang over 2processors aan het spreken, dit bestaat zelfs al heel lang, heb nog zo'n oud moederbord liggen

dualcore2cm.jpg

dus nu denken ze al aan een stapje verder, meer is dat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zo'n moederbord ergens uit het oud schroot gaan zoeken en 2dualcore processors halen :D

*Maarnu effie tussendoor, ik geloof dat iemand ooit vroeg waarom ik microsoft haat ? awel

1) Windows zit vol gaten in de beveiliging

2) Je moet steeds herstarten wat voor niks goed is

3) Om de 5min krijg ik wel een error, als windows het nu laat zien of niet

4) Opa Gates kan z'n software niet tegoei presenteren dat DIT filmje bewijst, misschiem kennen jullie het wel

Maar we dwalen af, het gaat hier over microsoft en processors. das geen nieuws voor freaks

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

*Maarnu effie tussendoor, ik geloof dat iemand ooit vroeg waarom ik microsoft haat ? awel

1) Windows zit vol gaten in de beveiliging

2) Je moet steeds herstarten wat voor niks goed is

3) Om de 5min krijg ik wel een error, als windows het nu laat zien of niet

4) Opa Gates kan z'n software niet tegoei presenteren dat DIT filmje bewijst, misschiem kennen jullie het wel

En daarom haat je de Xbox?

dat mijn posts op geen moer trekken :s waarschijnlijk omdat ik hier zowat de enigste ben die beetje LOGISCH probeert na te denken over wat ie moet kiezen.

:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

zucht :s ik geef 't op hoor ik verklaarde m'n haat voor MS dus ook xbox windows en al hun brol. trouwens wie zij dat dat argumenten waren.

en Piet-Herr gaan we oude koeien uit de sloot halen ofzo, dat heb ik stuk of 2pagina's terug gezegd denk ik.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

zucht :s ik geef 't op hoor.

Je geeft het op omdat je geen goede reden kunt bedenken?

ik verklaarde m'n haat voor MS dus ook xbox windows en al hun brol

Hoezo alles over één kam scheren :t Je haat Windows, dus daarom haat je de Xbox, alleen omdat het van hetzelfde bedrijf komt?

trouwens wie zij dat dat argumenten waren.

Het zijn redenen waarom je iets vindt. Dat noem je argumenten ;)

en Piet-Herr gaan we oude koeien uit de sloot halen ofzo, dat heb ik stuk of 2pagina's terug gezegd denk ik.

Twee pagina's terug, vijf dagen geleden. Geldt het dan plotseling niet meer? Nu snap ik ook waarom we alles altijd vijf keer tegen jou moeten zeggen :schater:

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

JULIE ZIJN ZOOO ERG je kan het toch moeilijk kwalijk nemen dat meetlat het niet zo heeft voor ms iedreen zijn intresse of keuze en waarom altijd vragen acht een argument :t ik zal het geven hij heeft het gwn. niet voor ms iets op tegen zwijg dan joh doe gewoon eff normaal en laat hem met rust je zoekt wel ruzie hoor :duh: ik vind dat er gwn. een admin moet tussen komen julie spannen zo hard samen !!! ik kan er echt niet tegen :kots: laat meetlat gwn. doen al hij sony beter vind laat het dan ga je op iedreeen zijn kap zitten dat hij niet de zelfde intresse hij t als jou ? zielig hoor :td:

Link to comment
Delen op andere websites

JULIE ZIJN ZOOO ERG je kan het toch moeilijk kwalijk nemen dat meetlat het niet zo heeft voor ms iedreen zijn intresse of keuze en waarom altijd vragen acht een argument :t ik zal het geven hij heeft het gwn. niet voor ms iets op tegen zwijg dan joh doe gewoon eff normaal en laat hem met rust je zoekt wel ruzie hoor :duh: ik vind dat er gwn. een admin moet tussen komen julie spannen zo hard samen !!! ik kan er echt niet tegen :kots: laat meetlat gwn. doen al hij sony beter vind laat het dan ga je op iedreeen zijn kap zitten dat hij niet de zelfde intresse hij t als jou ? zielig hoor :td:

Huh? Waar slaat dat allemaal op :bonk:

Ik neem het hem niet kwalijk dat hij iets tegen Microsoft heeft, ik neem het hem wel kwalijk dat hij daar geen fatsoenlijke argumenten voor heeft. Daarnaast is iemand om argumenten vragen iets heel anders dan ruzie zoeken, dus waarom zou er een admin tussen moeten komen? We voeren hier gewoon een discussie, is dat verboden? Nogmaals, ik zit hem niet op z'n kap (is dat een uitdrukking :bonk: ) omdat hij Sony beter vindt, maar dan moet hij wel met goede argumenten aankomen.

P.S. Praat gewoon ABN, dat is wel zo makkelijk voor de rest van het forum ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...