Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

JULIE ZIJN ZOOO ERG je kan het toch moeilijk kwalijk nemen dat meetlat het niet zo heeft voor ms iedreen zijn intresse of keuze en waarom altijd vragen acht een argument :t ik zal het geven hij heeft het gwn. niet voor ms iets op tegen zwijg dan joh doe gewoon eff normaal en laat hem met rust je zoekt wel ruzie hoor :duh: ik vind dat er gwn. een admin moet tussen komen julie spannen zo hard samen !!! ik kan er echt niet tegen :kots: laat meetlat gwn. doen al hij sony beter vind laat het dan ga je op iedreeen zijn kap zitten dat hij niet de zelfde intresse hij t als jou ? zielig hoor :td:

Zoals Piet Herr al zegt je mag best zeggen dat je Microsoft slecht vind, en Sony beter alleen kom dan wel met goede argumenten, wat wij hier doen heet geen ruzie maken maar discussie voeren. Wij spannen niet samen wij vinden gewoon allemaal dat hij met redelijke argumenten moet komen of het anders niet moet lopen verkondigen. Een admin? Nee hoor zoals er al eerder gezegd word voeren wij een discussie en nergens in de regels staat dat dit niet mag :) .

Het gaat hier niet om interesses, ja mischien ook weer wel het punt is, is dat je niet kan zeggen ik vind de Xbox slecht vanwege Windows. Das pure onzin, deze discussie over het gebruiken van goede argumenten word al ca. 25/30 pagina's gevoerd en je komt er nu tussen en verdedigd vervolgens Meetlat?

Heb je de vorige pagina's ook gelezen of kom je gewoon voor hem op?

En dan volgt er nu een wijze les

re·den1 (de ~)

1 (~en) datgene waarmee iem. zijn daden of zijn overtuiging motiveert => het hoe en waarom, waarom

2 [wisk.] verhouding, betrekking tussen een grootheid en een andere

--------------------

ar·gu·ment (het ~, ~en)

1 hetgeen men stelt om op grond daarvan een conclusie te trekken, iets te betogen of te bewijzen => bewijsgrond

2 [wisk.] hoek die de voerstraal van een punt met de nullijn maakt

3 [wisk.] de onafhankelijk veranderlijke x bij de functie y = f(x)

ar·gu·men·ta·tie (de ~ (v.), ~s)

1 bewijsvoering, aanvoering van argumenten

ar·gu·men·te·ren1 (onov.ww.)

1 bewijsgronden aanvoeren => redeneren

Class dismissed... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Yohan: :schater:

--------------------------------------------------

Met 64 man online knokken in Dynasty Warriors

Voor diegenen die geen idee hebben waar ik het over heb: Dynasty Warriors-games vallen in het hack and slash-genre. Hersenloos hakken tot je er bij neervalt dus en persoonlijk vind ik dit erg vermakelijk.

We hebben het in dit geval over de aankomende Dynasty Warriors voor de PlayStation 3. We herinneren ons allemaal nog (ja toch?) dat Koei een Dynasty Warriors game voor de PS3 aankondigde afgelopen E3. En ja, daar hebben we een fijn nieuwtje over.

Koei heeft losgelaten dat we in de PlayStation 3-versie met 64 man tegelijk online kunnen hakken. Dat was ook wel een beetje ons verwachtingspatroon van een online game op een next-gen console, maar oké. Het zal vermoedelijk een bevredigende gebeurtenis worden.

Bron: GameZ

--------------------------------------------------

Ik heb de Dynasty Warrior gamez altijd al leuk gevonden, zeker de multi-player is erg leuk. :D

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ook niet anders verwacht van een next-gen online game.. :*D

Dat word leuk, ben een grote hack-and-slash fan, hopelijk is het niet zo hersenloos als gezegd word, button bashen kan namelijk gaan vervelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Class dismissed goed, want op elke zin komt ie wel met iets anders af, straks vraagt ie nog voor dit argumenten daar ben ik zeker van.

Ik snap niks van je post! Probeer is duidelijk te posten!

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 backwards compatibility zonder problemen

We weten inmiddels dat de Xbox 360 wat problemen kende en kent met zijn backwards compatibility. Microsoft doet nog steeds zijn best om meerdere Xbox-games afspeelbaar te maken voor de 360. Die problemen zullen bij de PS3 niet voorkomen, aldus Tom Reeves.

Tom Reeves is een hoge man bij Sony die werkend is aan de Cell-chip voor de PlayStation 3. Hij vertelt dat er bij Sony tests zijn geweest van alle PlayStation 1 en 2 games op de PlayStation 3 voor de backwards compatibility. Van de duizenden PS1 en PS2 games die getest zijn, kwamen er veertig titels uit die niet aan Sony’s vereisten deden.

En dat waren 40 PlayStation 1 games. Nu is Sony bezig om deze ook nog op de juiste manier aan de gang te krijgen op de PS3. Reeves: ‘Sony maakt zich zorgen om de kwaliteit van backwards compatibility. Ze willen het in orde hebben. Ze testen game na game totdat alles werkt.’

Duidelijke taal, da’s toegegeven. Als Sony het flikt om alle voorgaande games voor de PlayStation-consoles goed draaiende te krijgen op de PlayStation 3, dan hebben ze een klein stapje voor op Microsoft, die nog steeds met hun backwards compactibility aan het sjoemelen is.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 backwards compatibility zonder problemen

We weten inmiddels dat de Xbox 360 wat problemen kende en kent met zijn backwards compatibility. Microsoft doet nog steeds zijn best om meerdere Xbox-games afspeelbaar te maken voor de 360. Die problemen zullen bij de PS3 niet voorkomen, aldus Tom Reeves.

Tom Reeves is een hoge man bij Sony die werkend is aan de Cell-chip voor de PlayStation 3. Hij vertelt dat er bij Sony tests zijn geweest van alle PlayStation 1 en 2 games op de PlayStation 3 voor de backwards compatibility. Van de duizenden PS1 en PS2 games die getest zijn, kwamen er veertig titels uit die niet aan Sony’s vereisten deden.

En dat waren 40 PlayStation 1 games. Nu is Sony bezig om deze ook nog op de juiste manier aan de gang te krijgen op de PS3. Reeves: ‘Sony maakt zich zorgen om de kwaliteit van backwards compatibility. Ze willen het in orde hebben. Ze testen game na game totdat alles werkt.’

Duidelijke taal, da’s toegegeven. Als Sony het flikt om alle voorgaande games voor de PlayStation-consoles goed draaiende te krijgen op de PlayStation 3, dan hebben ze een klein stapje voor op Microsoft, die nog steeds met hun backwards compactibility aan het sjoemelen is.

Bron

dat noem ik nu eens goed nees :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zo dan, wat wordt er weer eens ''logisch'' nagedacht hier! :klap: Het fanboyisme krijgt een nieuw leven in dit topic, even wat roet in het eten gooien..

Een Wii kan met de motion-sensor veel meer mogelijk maken dan de PS3 met de tilt-sensor, dus is bij deze de PS3 geen Xbox-360/Wii-in-1 combinatie. En als volgens vele van jullie de Wii en de Xbox-360 zuigen, dan zuigt de PS3 in dit geval dus 2 keer zo hard omdat het een combinatie van beide is. Bovendien wordt een combinatie van een Xbox-360 en een Wii goedkoper dan een PS3, dus ook dat klopt al niet.

Awel, er klopt geen hol van.. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vertrouw er ook volledig in de ps3 word een wii en een xbox 360 ineen :Y

Greetz :cya:

ja das wel waar de maar het is ook de prijs van een Xbox 360+wii ineen :duh:

maar denk eens aan de snufjes bv. op het programma gamepower (Jim Tv) hebben ze gezegd dat er gratis netwerkgaming zal zijn op ps3.zelf weet ik het niet maar als ze het verkondigen op tv zal dit wel correct zijn volgens mij... tegenover xbox 360 moet je dan xbox live silver of gold pakken...dus dat is ook weer de prijs waard..denk maar aan bv een busabonnement je denk dat is duur maar als je 1.50 per rit moet betalen kom je direct aan 3.00/dag voor heen en terug dus op 100 dagen is dat 300 euro tegenover als je een abonnement pakt kost het voor een heel jaar maar 150 euro..dus zo kan je het vergelijken dat de ps3 mischien op lange termijn goedkoper zal uitkomen dan xbox 360 ;)

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...