Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Misschien is ie in België bekent, maar het lijkt me sterk dat ie daarom alvast een PS3 van Sony heeft gekregen.

:schater: ik verzin niets hij heeft idd. een test versie :puh: en er zijn nog meer mensen die een PS3 test versie hebben trouwens op de site staat het niet idd. maar noemt de site soms 'he ik zal eens zeggen wat ik alemaal heb ' ?? dacht het niet

Link to comment
Delen op andere websites

Tkah als ie naar E3 gaat en eigen Tv SHow (Gunk TV) heeft kan dat niet anders ,Een echte denk ik niet maar een testversie ofzo denk ik wel ;)

Er gaan 1000en mensen naar de E3 en hij krijgt een PS3, en zowat iedereen bij de E3 heeft een eigen TV Show, of werk bij een tijdschrift ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Tkah als ie naar E3 gaat en eigen Tv SHow (Gunk TV) heeft kan dat niet anders ,

Wat wil je daarmee zeggen? Dat iedereen die naar de E3 gaat en een tv-show heeft een paar maanden voor de release een PS3 krijgt thuisgestuurd?

:schater: ik verzin niets hij heeft idd. een test versie :puh: en er zijn nog meer mensen die een PS3 test versie hebben trouwens op de site staat het niet idd. maar noemt de site soms 'he ik zal eens zeggen wat ik alemaal heb ' ?? dacht het niet

Nou wordt ie nog mooier :schater: , want volgens jou hebben nog meer mensen een PS3. Iedereen is benieuwd naar de PS3, iedereen vraagt zich af hoe het ding speelt, iedereen kijkt er naar uit en dan beweer jij dat, zonder dat er ook maar één letter op één site iets over staat, sommige mensen al een PS3 hebben :schater::schater:

Denk je nou echt dat ze dat niet op hun site zouden hebben staan? Lijkt me een prima middel om een hoop klanten mee te lokken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij deed een paar jaar terug mee aan big brother en is bekend van Gunk tv op Jim denk ik...

Je hebt het over frank,die nu presentator is van Gunk Tv op TMF.

@meetlat.als jij niet graag kijkt naar big brother,zou ik persoonlijk daarvoor niet andere gaan bekijken omdat die zegt dat hij bekend is van big brother,zelf weet ik ook dat frank bekend is van BB,maar daarvoor kijk ik er ook niet naar.ik bedoel enkel dat iedereen z'n smaak van tv programma's ander ligt,ik durf te wedden dat jij niet gaat kijken naar Gunk (je schrijft het hierboven) terwijl de helft van Belgishe jeugd dit doet.ik bedoel dit absoluut niet slecht hé ;)

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier heel wat argumenten genoemd waarom het niet waar zou zijn, dus ga daar eerst maar op in.

Denk je nou echt dat ik helemaal naar Antwerpen ga om zoiets te controleren?

Even wat anders:

Half-Life 2 naar Xbox 360 en PS3

Gabe Newell heeft op EA’s jaarlijkse zomer pers-event de mededeling gedaan dat Half-Life 2 zal verschijnen op de Xbox 360 en de PS3.

Half-Life 2 maakte al eerder de overstap naar de console op de oude Xbox. Deze versie mag als geslaagd de geschiedenisboeken in gaan met als kanttekening dat de game volledig gestript was van zijn multiplayer mogelijkheden.

Deze zullen wel rijkelijk aanwezig zijn in beide next-gen console versies. Half-Life 2 op de console zal bestaan uit de originele game, Episode 1 & 2, Team Fortress 2 en een geheel nieuwe titel genaamd Portal.

Bron

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Lol echt he, wij zijn zowat de enigste 2 belgen op heel het forum hier, zun gaan echt niet tot hier komen om dat te chekken, moest je nou eens met wat foto's afkomen he.

hehe als ik nog eens naar de Gunk store ga en Frank Molnaar staat er zal ik er eens een screentje van maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...