Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

je kan beter een jaar wachten dan is er een klienere versie van een PS3 en is die waarschijnlijk goedkoper maar als je veel aan gta IV wilt hebben koop je een Xbox 360 dan kan je nog extra dingen downloaden :Y

Kleine versie PS3 over een jaar? :bonk: Dat duurt nog minstens 3 jaar. En waarom moet je als je gta IV wilt spelen een X360 halen? Hij komt ook op de PS3 uit n00b...

Lees nog eens goed wat hij zegt voordat je hem voor 'noob' uitmaakt:

Hij zegt dat als je extra's wil downloaden voor GTAIV je een Xbox360 moet hebben, omdat die mogelijkheid er niet is voor de PS3.

:bonk: ik ben geen Xbox fanboy want zelf heb ik ook een PS2 en geen XBox of een 360 maar jij bent gewoon de fanboy en ik ga niet men mond houden voor jou :schater: n00b !

Waarom ben je steeds positief over xbox en negatief over playstation als je amper een xbox hebt. :schater::schater::schater:

En jij bent hier de grotste NOOB :schater::schater::schater:

Waar slaat dat nou op :? Mag je soms niet positief zijn over de Xbox als je die niet hebt? Is het soms verplicht om fanboy te zijn van de console die je hebt? Twee keer nee. dus je redenering klopt van geen kant.

En hou ook gewoon op met elkaar voor 'n00b' uitmaken, daar bereik je niks mee :duh:

100 PAGINA'S :klap::klap::klap::klap::klap:

Moet je daar een heel nieuw bericht voor maken :cab::duh:

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet zijn er nog geen MMORPG's aangekondigd voor de PS3, maar het gerucht gaat wel dat Blizzard, de maker van World of Warcraft, ook consolegames gaat maken. Hier het nieuwsbericht:

Blizzard ook naar consoles

Gerucht | 5 juli 2006 - Het lijkt erop dat Blizzard zich naast de PC ook op spelcomputers gaat concentreren. Volgens de laatste geruchten is het bedrijf achter World of Warcraft namelijk opzoek naar een 'Senior Console Producer' met ervaring op het gebied van de Xbox 360, Wii of PlayStation 3.

Blizzard heeft nog niet gereageerd op het bericht.

Voorlopig is dus nog een gerucht, maar wie weet...

Link to comment
Delen op andere websites

je kan beter een jaar wachten dan is er een klienere versie van een PS3 en is die waarschijnlijk goedkoper maar als je veel aan gta IV wilt hebben koop je een Xbox 360 dan kan je nog extra dingen downloaden :Y

Kleine versie PS3 over een jaar? :bonk: Dat duurt nog minstens 3 jaar. En waarom moet je als je gta IV wilt spelen een X360 halen? Hij komt ook op de PS3 uit n00b...

Lees nog eens goed wat hij zegt voordat je hem voor 'noob' uitmaakt:

Hij zegt dat als je extra's wil downloaden voor GTAIV je een Xbox360 moet hebben, omdat die mogelijkheid er niet is voor de PS3.

:bonk: ik ben geen Xbox fanboy want zelf heb ik ook een PS2 en geen XBox of een 360 maar jij bent gewoon de fanboy en ik ga niet men mond houden voor jou :schater: n00b !

Waarom ben je steeds positief over xbox en negatief over playstation als je amper een xbox hebt. :schater::schater::schater:

En jij bent hier de grotste NOOB :schater::schater::schater:

Waar slaat dat nou op :? Mag je soms niet positief zijn over de Xbox als je die niet hebt? Is het soms verplicht om fanboy te zijn van de console die je hebt? Twee keer nee. dus je redenering klopt van geen kant.

En hou ook gewoon op met elkaar voor 'n00b' uitmaken, daar bereik je niks mee :duh:

100 PAGINA'S :klap::klap::klap::klap::klap:

Moet je daar een heel nieuw bericht voor maken :cab::duh:

Via de netwerk functies van de PS3 kun je ook extra content downloaden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zulke game's komen er, er is al 1bekend van lord of the rings, heel midden aarda kan je doorlopen, net oblivion maar groter, en als ms r* overkoopt dan zullen de komende gta gamesop niet veel meer trekken, maar de kans is klein dat dat gebeurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig heeft Take-Two aangegeven dat ze alleen extra's beschikbaar stellen voor de Xbox360 ;)

We'll see, maarja op de ps3 heb je wel grote kans dat je kunt modden, en als GTA IV geen MP krijgt. Zou je ook een MP mod kunnen maken voor de PS3, dat is al particulier niet mogelijk voor de X360.

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen Mania - 92 hij zij "We'll see, maarja op de ps3 heb je wel grote kans dat je kunt modden, en als GTA IV geen MP krijgt. Zou je ook een MP mod kunnen maken voor de PS3, dat is al particulier niet mogelijk voor de X360" en dan vroeg ik omdat xbox live betaald is of wat ?

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen Mania - 92 hij zij "We'll see, maarja op de ps3 heb je wel grote kans dat je kunt modden, en als GTA IV geen MP krijgt. Zou je ook een MP mod kunnen maken voor de PS3, dat is al particulier niet mogelijk voor de X360" en dan vroeg ik omdat xbox live betaald is of wat ?

Particulieren kunnen geen shit uploaden op marketplace of wel? Nou dan, bij SONY kun je via die online functie je eigen games aanbieden dus lijkt mij ook mods and shit...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zulke game's komen er, er is al 1bekend van lord of the rings, heel midden aarda kan je doorlopen, net oblivion maar groter, en als ms r* overkoopt dan zullen de komende gta gamesop niet veel meer trekken, maar de kans is klein dat dat gebeurd.

Waar slaat dat nou weer op :? Rockstar blijft gewoon Rockstar, dus waarom zou GTA dan opeens niet meer goed zijn?

Zo klein is de kans trouwens niet dat Microsoft Rockstar overkoopt. Ik zeg niet met zekerheid dat het gebeurd, maar de kans is zeker aanwezig. Dat je hoopt dat het niet gebeurd is een ander verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...