Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Ja zulke game's komen er, er is al 1bekend van lord of the rings, heel midden aarda kan je doorlopen, net oblivion maar groter, en als ms r* overkoopt dan zullen de komende gta gamesop niet veel meer trekken, maar de kans is klein dat dat gebeurd.

Waar slaat dat nou weer op :? Rockstar blijft gewoon Rockstar, dus waarom zou GTA dan opeens niet meer goed zijn?

Zo klein is de kans trouwens niet dat Microsoft Rockstar overkoopt. Ik zeg niet met zekerheid dat het gebeurd, maar de kans is zeker aanwezig. Dat je hoopt dat het niet gebeurd is een ander verhaal.

Voor hetzelfde geld koopt SONY het over... Of een ander bedrijf ik snap ook niet dat als R* mensen ontslaat dat R* dan meteen over zou moeten worden gekocht door M$... Geen enkele aanleiding om dat aan te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja zulke game's komen er, er is al 1bekend van lord of the rings, heel midden aarda kan je doorlopen, net oblivion maar groter, en als ms r* overkoopt dan zullen de komende gta gamesop niet veel meer trekken, maar de kans is klein dat dat gebeurd.

Waar slaat dat nou weer op :? Rockstar blijft gewoon Rockstar, dus waarom zou GTA dan opeens niet meer goed zijn?

Zo klein is de kans trouwens niet dat Microsoft Rockstar overkoopt. Ik zeg niet met zekerheid dat het gebeurd, maar de kans is zeker aanwezig. Dat je hoopt dat het niet gebeurd is een ander verhaal.

Voor hetzelfde geld koopt SONY het over... Of een ander bedrijf ik snap ook niet dat als R* mensen ontslaat dat R* dan meteen over zou moeten worden gekocht door M$... Geen enkele aanleiding om dat aan te nemen.

Nog zo´n slecht argument :sst:

Het gaat er niet om dat Sony Rockstar ook over kan nemen, het gaat er om dat er aanwijzingen zijn dat Microsoft dat van plan is.

ik snap ook niet dat als R* mensen ontslaat dat R* dan meteen over zou moeten worden gekocht door M$... Geen enkele aanleiding om dat aan te nemen.

Als een hoop analysten dat zeggen en jij snapt dat niet, wie zouden er dan gelijk hebben? :schater:

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ja zulke game's komen er, er is al 1bekend van lord of the rings, heel midden aarda kan je doorlopen, net oblivion maar groter, en als ms r* overkoopt dan zullen de komende gta gamesop niet veel meer trekken, maar de kans is klein dat dat gebeurd.

Waar slaat dat nou weer op :? Rockstar blijft gewoon Rockstar, dus waarom zou GTA dan opeens niet meer goed zijn?

Zo klein is de kans trouwens niet dat Microsoft Rockstar overkoopt. Ik zeg niet met zekerheid dat het gebeurd, maar de kans is zeker aanwezig. Dat je hoopt dat het niet gebeurd is een ander verhaal.

Voor hetzelfde geld koopt SONY het over... Of een ander bedrijf ik snap ook niet dat als R* mensen ontslaat dat R* dan meteen over zou moeten worden gekocht door M$... Geen enkele aanleiding om dat aan te nemen.

Nog zo´n slecht argument :sst:

Het gaat er niet om dat Sony Rockstar ook over kan nemen, het gaat er om dat er aanwijzingen zijn dat Microsoft dat van plan is.

ik snap ook niet dat als R* mensen ontslaat dat R* dan meteen over zou moeten worden gekocht door M$... Geen enkele aanleiding om dat aan te nemen.

Als een hoop analysten dat zeggen en jij snapt dat niet, wie zouden er dan gelijk hebben? :schater:

Dan wil ik die aanwijzingen wel eens zien. :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens Rated-M hebben Rockstar en de uitgever van de GTA games, Take Two, grote financiele problemen. Het bekende ‘’Hot Coffee’’ schandaal zou daar debet aan zijn. Rockstar had geld nodig, en waar kun je dat het beste halen dan bij Microsoft? Rockstar heeft inmiddels (voor behoorlijk wat duiten) een deal gesloten met Microsoft over de exclusiviteit van GTA4. Peter Moore maakte het goede nieuws voor de Xbox360 bekend op de afgelopen E3: GTA4 komt tegelijkertijd op de Xbox360 en de ps3. Dit zou erop kunnen wijzen dat Rockstar wordt overgenomen door Microsoft, aldus Rated-M.

Verder heeft Rockstar dit jaar al de helft van het personeel ontslagen, iets wat je vaak ziet bij bedrijven die worden overgenomen. Het zijn nog maar geruchten, maar Rated-M is bijna geheel zeker van de zaak. We zullen zien..

Bron

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens Rated-M hebben Rockstar en de uitgever van de GTA games, Take Two, grote financiele problemen. Het bekende ‘’Hot Coffee’’ schandaal zou daar debet aan zijn. Rockstar had geld nodig, en waar kun je dat het beste halen dan bij Microsoft? Rockstar heeft inmiddels (voor behoorlijk wat duiten) een deal gesloten met Microsoft over de exclusiviteit van GTA4. Peter Moore maakte het goede nieuws voor de Xbox360 bekend op de afgelopen E3: GTA4 komt tegelijkertijd op de Xbox360 en de ps3. Dit zou erop kunnen wijzen dat Rockstar wordt overgenomen door Microsoft, aldus Rated-M.

Verder heeft Rockstar dit jaar al de helft van het personeel ontslagen, iets wat je vaak ziet bij bedrijven die worden overgenomen. Het zijn nog maar geruchten, maar Rated-M is bijna geheel zeker van de zaak. We zullen zien..

Bron

Rockstar had/heeft ook een deal met Sony. ;)

Als er mensen ontslagen worden waarom zou het dan perse door Microsoft worden overgenomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar had/heeft ook een deal met Sony. ;)

Als er mensen ontslagen worden waarom zou het dan perse door Microsoft worden overgenomen?

Meen je dat? Maar dat ze nu opeens ook een deal met Microsoft hebben, kan er dus op wijzen dat Microsoft Rockstar overneemt.

Als er mensen ontslagen worden waarom zou het dan perse door Microsoft worden overgenomen?

Volgens analysten wijst dat er op dat een bedrijf wordt overgenomen. Dat ze dan denken dat het door Microsoft gebeurt komt door die andere aanwijzing dat Microsoft Rockstar overneemt.

Edit:

zo uit ge-ouwehoert over dit nutteloze gezeur wat niets met de PS3 te maken heeft?...vraag elkaars MSN en praat daar even vedder... :sst:

Het heeft wel degelijk met de PS3 te maken. Als Microsoft Rockstar daadwerkelijk overneemt, dan verliest de PS3 namelijk een hele belangrijke game.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

zo uit ge-ouwehoert over dit nutteloze gezeur wat niets met de PS3 te maken heeft?...vraag elkaars MSN en praat daar even vedder... :sst:

RR 7

Bij de launch van een Playstation console hoort natuurlijk een Ridge Racer game. En daarom werkt Namco hard aan een nieuwe Ridge Racer voor de Playstation 3. Vandaag is er echter wat informatie opgedoken van deze race-game.

Ridge Racer 7 zal prachtige graphics bevatten, het zal namelijk gelijk opvallen hoe gedetailleerd de omgevingen zijn. Er word dus nog goed gekeken naar de mogelijkheden van de Cell-processor. De gameplay van Ridge Racer 7 zal echter hetzelfde blijven als de vorige delen. Het zal namelijk de bedoeling zijn om zo hard mogelijk door de bochten te racen, en vooral veel te driften zodat de nitro balk sneller vol is, en je deze kan gebruiken.

Ridge Racer 7 zal ook een online modus bevatten, en maakt het dus mogelijk om netzoals bij het vorige deel op de Xbox 360, tegen racers over de hele wereld te racen. Bandai Namco is nog druk bezig met mensen van Sony, om allerlei technieken op elkaar af te stemmen.

Bron:Game Liner

Link to comment
Delen op andere websites

Blu-ray heeft HD-DVD verslagen?

Blu-ray is het nieuwe opslagmedium dat wordt gebruikt in de Playstation 3. Het is de bedoeling dat de Blu-ray Discs (BR-Disks) de Compact Disks en DVD's (Digital Versatile Disc) helemaal gaan vervangen. Dit betekent dus dat niet alleen de games, maar ook de films voortaan op dit formaat verkrijgbaar zijn. Het meest belangrijke verschil tussen het huidige formaat en de Blu-ray is de hoeveelheid data die je erop kunt zetten. Dit is 25GB van de BR-Disc tegenover 4,7GB van de huidige DVD.

Blu-ray wordt zeker gebruikt in de Playstation 3, maar wordt het nou wel de nieuwe standaard? Dat is iets wat helemaal niet zo zeker is, omdat er ook nog een tegenhanger is; HD-DVD. Deze alternatieve standaard werd ontwikkeld door een samenwerkenting tussen Tobishiba en NEC en inmiddels goedgekeurd als nieuwe standaard, net als Blu-ray. Deze techniek maakt ook gebruik van een blauwe laser op een golflengte van 405 nanometer, maar in vergelijking met Blu-ray is informatiedichtheid aanzienlijk kleiner. In totaal zul je 15 GB op een HD-DVD'tje kwijt kunnen. Het grote voordeel van HD-DVD is dat de schijfjes fysiek gezien hetzelfde zijn. Net als de DVD's hebben zij een toplaag van 0,6 mm.

Hierdoor kan de HD-DVD gebruik maken van de huidige apparatuur en is het wat goedkoper te produceren. Maar is dat waar?

Een winkel in New York is al bezig met het verkopen van deze 2 formaten. Hieronder staat een plaatje van 2 films, een film op blu-ray en een film op HD-DVD:

bluvsdvd_114977.jpg

De prijs is erg interessant. Deze kan uitmaken welke speler je gaat kopen. De blu-ray film is in dit geval wel goedkoper als de HD-DVD film. Aangezien de blu-ray 25 GB heeft en de HD-DVD 15 is dit toch enigszins een verassing. Daarbij komt ook nog dat 'The Fugitive' (HD-DVD) uit het jaar 1993 is, en 'The Fith Element' (blu-ray) uit 1997, en dat is aan de prijs niet af te zien. Zal blu-ray hiermee zijn concurrent verslagen hebben?

Met de Playstation 3 zal de Blu-ray technologie een sterke impuls krijgen om zich als enige nieuwe standaard te ontwikkelen, maar HD-DVD mag nog niet klakkeloos vergeten worden. De geschiedenis heeft bewezen dat het superieure formaat niet altijd als winnaar uit de bus hoeft te komen en dat alleen de toekomst ons leert wat er gaat gebeuren.

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

De prijs is erg interessant. Deze kan uitmaken welke speler je gaat kopen.

Ik vindt die zin wel erg sarcastisch als het over een PS3 artikel gaat waarbij de prijs toch wel erg hoog is.. :schater:

Verder is het nogal naïef om na het vergelijken van 2 (!!) films gelijk een conclusie over het hele opslagmedium te trekken, daarbij komt dat DVD zich al heeft bewezen en vertrouwelijk is. Wat nog erger is, is de prijs van een Blu Ray speler. Een HD-DVD speler kost ongeveer $500,-, terwijl een Blu-Ray speler makkelijk $1000,- kost. Dus wanneer je een HD-DVD speler koopt kan je 100 dvd's meer kopen dan met een Blu Ray speler, dit alleen wanneer de prijs bij alle films $5,- duurder zijn. Imo slaat dat bericht dus echt nergens op.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo, wie weet worden al de blu-ray films rond die prijs, dan gaat een NORMAAL mens denken van ja als ik dan 500€ extra betaal voor een speler, heb ik dat na zoveel films tog terug gewonnen, en dit kan ook ten voordele zijn van de ps3 games prijzen :bonk: denk tog is effe na....

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo, wie weet worden al de blu-ray films rond die prijs, dan gaat een NORMAAL mens denken van ja als ik dan 500€ extra betaal voor een speler, heb ik dat na zoveel films tog terug gewonnen, en dit kan ook ten voordele zijn van de ps3 games prijzen :bonk: denk tog is effe na....

Een normaal mens gaat geen $500,- extra uitgeven wat ze pas na meer dan 100 (!!) films terug hebben gewonnen. Dat jij dat denkt wil niet zeggen dat een ''NORMAAL'' mens dat ook moet denken, niet iedereen vindt alles geweldig wat van Sony af komt hoor, er zijn ook mensen die nadenken bij wat ze kopen en niet alleen naar de naam kijken.

Als er hier iemand die een keer na moet denken ben jij het wel.. :engel:

Het fijt (:?) is wel dat als ik niet kon nadenken ik niet eens kon posten :Y maar 't was maar een theorie'tje

Ik zeg niet dat je niet na kan denken, ik zeg dat je het niet doet. Je spelt ''fijt'' trouwens verkeerd, dat moet ''feit'' zijn. En posten zonder na te denken kan best, want je denkt niet na over de inhoud. Dat je daar een hele post voor aanmaakt begint erg veel op spam te lijken, reageer ontopic of stuur een PB. Bij voorbaat dank.. :)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Het fijt is wel dat als ik niet kon nadenken ik niet eens kon posten :Y maar 't was maar een theorie'tje

Vermits het hier wat dood is zal ik nog eens wat nieuws posten :puh:

Asustek Computer levert PS3's aan Sony ?

asus.jpg

Volgens Forbes.com zal Taiwan's Asustek Computer fabrikant deze maand PS3 consoles gaan bezorgen aan Sony. Van dezelfde bron komt ook informatie dat (Hon Hai Precision Industry Co Ltd.) ook PS3 consoles voor Sony zal maken. Het was al enige tijd bekend dat Sony zijn productie uitbesteed had aan meerdere fabrikanten om zo aan hun hoge aantal productie units te komen voor de launch.

Echter zonder een officiele bron te vermelde zou het hier om 4miljoen eenheden gaan, en dat de maandelijkse leveringen aan zo'n 200.000 eenheden zullen beginnen stijgend tot 2miljoen in oktober.

Bron

Blu Ray kan meer op de PS3.

blurrr.jpg

Eigenlijk is het zo een Blu ray disk kan content van het internet oproepen. Je moet het zo zien op je Blu ray staat een programmetje wat naar wens voor jou extra content voor een game of film kan downloaden naar je PS3, die content wordt dan weggeschreven naar je HDD en automatisch aangesproken als je de betreffende Blu Ray game of film in je PS3 propt.

Dit geld niet alleen voor extra content maar het zou ook mogelijk zijn dat developers op de B.R. discs van de game gelijk een programmetje inbouwen waadoor je gelijk op de website van de game komt waar je walktroughs en eventuele cheats gewoon op je PS3 kunt bekijken.

Volgens bronnen binnen Sony zou dat gewoon kunnen, tenminste op de PS3, in een Picture in Picture window (PIP) terwijl de game of film gewoon doorloopt.

Dit is eigenlijk al langer bekend maar er zijn mensen die dit nog niet wisten.

Bron

Sony legt patent op nieuwe technologie

nextgeneyetoy.JPG

Volgens NextGen biz heeft Sony Computer Entertainment pattent

(number 2006-178948.) gelegt voor een nieuw motion capture technologie dat waarschijnlijk gebruik zal worden in Sony's next generation Eye Toy controller.

3Dcontrol.jpg

De camera kan iedere beweging en posititie herkennen en zal deze acties vastleggen naar een voorwerp in een game. Over deze technologie analyseert de 2D camera een voorwerp in volledig 3D door een gepatenteerde mapping techniek.

Tot nu toe, was er meer dan één camera nodig om een bewegend voorwerp vast te leggen in 3D. Door dit patent zou het er dus op kunnen uitdraaien dat dit de next generation of Eye Toy word dat verwacht zijn debut te maken ergens in 2007. Aldus NextGen biz.

Over deze technologie waren al eens eerder geruchten

Volgens het blad "NewScientistTech" zal de nieuwe Eye Toy camera voor de PS3 een infrarode straal gebruiken om een volledig 3D model van de speler in een spel te creeren. Het model zou dan elke beweging die de speler maakt vast kunnen leggen.

Bron + filmpje

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...